Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Εγκατέλειψε θέση εκπαιδευτικού για να γίνει ηθοποιός!
Εγκατέλειψε την θέση της ως εκπαιδευτικός για να γίνει ηθοποιός. Δηλώνει ότι το καλύτερο πράγμα που της έχει συμβεί ποτέ στην ζωή της είναι το αίσθημα της μητρότητας. Είναι μαζί με τον σύζυγό της εδώ και αρκετά χρόνια, ενώ δεν θα έκανε με τίποτα και ποτέ… πλαστική. Η Μαρία Καβογιάννη έχει σταματήσει να δίνει πολλές συνεντεύξεις. Όταν όμως αποφασίζει να το κάνει, τότε αυτές έχουν πραγματικό ενδιαφέρον.

Αυτή τη φορά μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly για την συνήθειά της να ακολουθείται πάντα από τα συναισθήματά της και όχι από την λογική, αλλά και για το γεγονός ότι αποφεύγει να… κάνει σχέδια. «Δεν θέλω να κάνω σχέδια γιατί δεν ξέρω τι θα μου προκύψει. Το αφήνω στην έκπληξη. Ευτυχώς, είμαι τυχερή. Βέβαια, με τις επιλογές μου οδήγησαν τις εξελίξεις. Είπα πάρα πολλά όχι στην ζωή μου».

Η ηθοποιός που φέτος απέχει από την τηλεόραση και κάνει μόνο θέατρο, μίλησε για τα εξαιρετικά λιγότερα σήριαλ που γίνονται φέτος στον τηλεοπτικό χώρο. «Δεν είναι κακό να είναι λιγότερα τα σήριαλ, κακό είναι να γίνονται μειώσεις στο μπάτζετ, με αποτέλεσμα ένα φθηνό προϊόν. Οι στριμωγμένες παραγωγές δεν μπορούν να έχουν ένα αποτέλεσμα λαμπερό. Αυτές οι τρεις τέσσερις παραγωγές που γίνονται φέτος, δεν είναι όλες τους τόσο καλοφτιαγμένες εκτός από το Νησί. Γι’αυτό και έχει τέτοια τηλεθέαση. Δεν φταίει το μέσον, το οποίο μπορεί να δώσει και διαμάντια. Φταίει η ενίοτε κακή χρήση του».

«Έχω τελειώσει την ΑΣΟΕΕ και έχω δουλέψει ως εκπαιδευτικός για κάποια χρόνια και μάλιστα συγχρόνως με την ηθοποιία. Πήρα όμως την απόφαση να σταματήσω, γιατί κατάλαβα ότι είμαι περισσότερο ηθοποιός. Με ανακάλυψε η γιαγιά μου, όταν ήμουν παιδάκι. Έλεγα όλα τα ποιήματα στο σχολείο και εκείνη είχε πει στην μαμά μου «αυτό το παιδάκι να μπει στο Εθνικό». Εγώ ούτε να το συζητήσω αυτό τότε. Αργότερα, βέβαια, πήγα στην σχολή του Θεάτρου Τέχνης και σιγά σιγά άρχισα να δουλεύω, ενώ ήμουν φοιτήτρια. Τα πράγματα πήραν σταδιακά τον δρόμο τους», δήλωσε η γνωστή πρωταγωνίστρια που αποκάλυψε ότι είναι εδώ και αρκετά χρόνια με τον σύζυγό της. «Εκατό για την ακρίβεια. Χάνεται ο χρόνος. Το μυστικό μας; Καθένας από τους δυο μας είναι ελεύθερος, ανεξάρτητος. Και την ίδια ώρα, ξέρουμε να είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλο».

Πώς θα έβλεπε άραγε το ενδεχόμενο να κάνει πλαστική επέμβαση όπως δεκάδες άλλοι συνάδελφοί της; «Να κάνω τα χείλη μου έτσι φουσκωτά; Με τίποτα. Μα φαίνεσαι πιο γριά έτσι», απάντησε και κατέληξε λέγοντας πως η αγαπημένη της ασχολία είναι τα ταξίδια. «Στα ταξίδια είναι σαν να σταματά ο χρόνος. Σαν να μεγαλώνει η ζωή. Δεν είναι υπέροχο αυτό;»  

http://www.star.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου