Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

«Μαγειρεύω λαδερά και κάνω γενική μία φορά την εβδομάδα»
Είναι ψηλή, ξανθιά, εξαιρετικά ταλαντούχα στον τομέα της, ενώ συμμετέχει στα Μυστικά της Εδέμ που σαρώνουν σε τηλεθέαση και στην θεατρική παράσταση «Ο καλύτερος τρόπος να ζεις».

Όλα αυτά, σε καμία περίπτωση, όμως, δεν εμποδίζουν την Φαίη Ξυλά από το να είναι μία απολύτως συνηθισμένη γυναίκα μέσα στο σπίτι της, που καθαρίζει, μαγειρεύει και βάζει πλυντήριο.

«Σίγουρα κάνω γενική καθαριότητα μία φορά την εβδομάδα και γενικώς, προσπαθώ, μέσα στην εβδομάδα, επειδή έχω και έναν σκύλο το Μόρτη, να είναι το σπίτι τακτοποιημένο. Επίσης, προσπαθώ να μαγειρεύω για να τρώμε και λίγο καλά, γιατί δεν γίνεται να τρώμε όλη τη μέρα απέξω», δήλωσε η Φαίη Ξυλά στο περιοδικό Down Town. Πρόσθεσε επίσης πως ο σύζυγός της Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος είναι φοβερά προσεκτικός στο σπίτι, ενώ την βοηθάει πολύ στο να διατηρούν τάξη και καθαριότητα.  

Τι μαγειρεύεις συνήθως;, την ρώτησαν. Μεσογειακή κουζίνα. Λαδερά, γεμιστά, φασολάκια, ψητά, ό, τι έκαναν παλιά και οι μαμάδες μας!, απάντησε.

H ηθοποιός μίλησε για την χαρά και την τύχη που νιώθει που έχει δουλειά σε μία περίοδο εξαιρετικά δύσκολη για τα καλλιτεχνικά δρώμενα. «Αισθάνομαι πολύ ευνοημένη που έχω δουλειά σε μία περίοδο ανεργίας. Μια χαρά θα έλεγα – ακόμη και σήμερα – όχι αν δεν μου άρεσε κάποια δουλειά. Εξάλλου ως ηθοποιός πάντα σκέφτομαι ότι μπορώ να μείνω και χωρίς δουλειά, δεν στο λέω μόνο τώρα που υπάρχει οικονομική κρίση. Πάντα ρισκάρω να μείνω χωρίς δουλειά, όταν δεν μου αρέσει αυτό που μου προτείνουν. Για καλή μου τύχη πάντως, δεν έχει τύχει να μείνω χωρίς δουλειά, καμία σεζόν, παρά τα όχι μου».  


http://www.star.gr/life_style/69163/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου