Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Οριστικά στη Σλοβενία το Ευρωμπάσκετ

Μεγάλος ο αντίκτυπος σε οικονομία, τουρισμό, αθλητισμό της χώρας

Την οριστική διεξαγωγή του Ευρωμπάσκετ του 2013 στη Σλοβενία αποφάσισε το συμβούλιο της FIBA στο Μόναχο, ενώ το αντίστοιχο των γυναικών θα τελεστεί στη Γαλλία.

Ο Υπουργός Παιδείας και Αθλητισμού της Σλοβενίας, Δόκτωρ Ιγκόρ Λούκσιτς, μιλώντας στην ψήφο εμπιστοσύνης που δόθηκε στη χώρα του, τόνισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που το κατέστησαν δυνατό. Αυτή είναι μια ξεχωριστή μέρα και μια τεράστια ιστορία για τη χώρα της Σλοβενίας. Είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση που θα διοργανώσει στο άμεσο μέλλον. Το γεγονός αυτό θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην οικονομία, την προώθηση της χώρας, τον τουρισμό και αθλητισμό για πάρα πολλά χρόνια».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της FIBA Europe, Όλαφουρ Ράφσον, επισήμανε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που η Σλοβενία θα είναι η διοργανώτρια χώρα του 2013. Είχα το προνόμιο να επισκεφθώ τη χώρα τρεις φορές κατά τη διάρκεια αυτού ημερολογιακού έτους.

Η μία ήταν για τα εγκαίνια νέας αρένας στη Λιουμπλιάνα για το φιλικό παιχνίδι μεταξύ Σλοβενίας και Ισπανίας και η δεύτερη για την επέτειο των 60 χρόνων της σλοβενικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης. Έχω να πω ότι μου αρέσουν οι άνθρωποι, μου αρέσει το μπάσκετ - και είμαι οπαδός των οπαδών τους. Συγχαρητήρια μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου».

Τέλος, ο γενικός γραμματέας της FIBA Europe, Ναρ Ζανολίν, υπογράμμισε: : «Είμαι πραγματικά συγκινημένος από το γεγονός ότι υπάρχουν τόσα πολλά ΜΜΕ της Σλοβενίας εδώ σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει εμπιστοσύνη στη χώρα σας. Σημαίνει ότι υπάρχει εμπιστοσύνη σε σας ως Τύπο, γιατί όλοι θα είστε πολύ σημαντικοί για την διοργάνωση».


Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου