Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

«Είμαι τυχερή κι ευλογημένη»


Την όμορφη Άννα ενσαρκώνει η Ευγενία Δημητροπούλου στην τηλεοπτική σειρά «Νησί»… μια ηρωίδα δραματική και μοιραία που θα μας απασχολήσει πολύ στα προσεχή επεισόδια.

«Είμαι τυχερή κι ευλογημένη που είμαι σ’ αυτή τη δουλειά. Είχαμε πάρει μια αναβολή και είχαμε κάποιες αμφιβολίες για το αν τελικά θα γίνει και αν θα πρέπει να λέω ''όχι'' σε άλλες δουλειές, ώστε να είμαι ελεύθερη, όταν μας δώσουν το ''πράσινο φως''. Από ένστικτό περίμενα κι έτσι βρίσκομαι εδώ».


Τι λέει η ίδια για τη θερμή υποδοχή του κοινού; «Πίστευα ότι θα πάει καλά, δεν περίμενα αυτήν την επιτυχία. Δεν έχω και ιδιαίτερη εμπειρία, αλλά πιστεύω ότι δεν πρέπει να υποτιμάμαι το κοινό. Πρέπει να τιμάμε τη δουλειά μας και αυτό γυρίζει πίσω. Έχω δεχθεί μηνύματα από ανθρώπους που δεν βλέπουν τηλεόραση και την ανοίγουν για το ''Νησί''. Και αυτό είναι πολύ όμορφο».


Πηγή: Tηλεθεατής
http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου