Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Μίλησε για τον πρώτο της έρωτα


Παρόλο που τα τελευταία χρόνια έχει σχέση με τον μουσικό Jamie Hince, σε συνέντευξή της, η Kate Moss ανέτρεξε στον πρώτο της εφηβικό έρωτα, στην ηλικία των 14 ετών.

«Ήταν υπέροχος. Ήταν ο πρώτος μου έρωτας και κράτησε δύο χρόνια. Πώς τελείωσε; Πήγαμε σε ένα κλαμπ κι εκείνος δεν έπρεπε να είναι εκεί γιατί ήμουν με έναν άλλο τύπο. Έγινε μεγάλος καβγάς και τον έβγαλαν έξω από το μαγαζί γιατί άρχισε να συμπεριφέρεται σαν παλαβός. Στο δρόμο για το σπίτι του, τον λήστεψαν. Δεν του μιλάω τώρα πια, αλλά η μαμά μου ακόμη βλέπει τη μαμά του».


Και συνέχισε λέγοντας: «Η κόρη μου είναι το μίνι εγώ μου. Είναι πολύ ευαίσθητη, αλλά και ώριμη, όπως ήμουν εγώ. Στα 10 μου ήμουν πιο ώριμη από ό, τι είμαι τώρα. Ήμουν πιο σοβαρή ως παιδί, ίσως γιατί ξεκίνησα να δουλεύω από τα 14 μου». 

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=218209&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου