Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Επέστρεψε νικήτρια η Ισινμπάγεβα

Η Γελένα Ισινμπάγεβα επέστρεψε στους αγώνες έπειτα από έντεκα μήνες απουσίας, χωρίς παρ' όλα αυτά να εντυπωσιάσει. Η Ρωσίδα πρωταθλήτρια του επί κοντώ νίκησε στο μίτινγκ «Russian Winter» με 4.81μ.
Σε άλλες περιπτώσεις το συγκεκριμένο ύψος θα ήταν… τίποτα για την 28χρονη πρωταθλήτρια και ρεκορντγούμαν του αθλήματος. Όμως, από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Βερολίνου το 2009 και μετά, έχουν αλλάξει κάπως τα πράγματα. Όχι γιατί βρέθηκε η αθλήτρια που θα «τελείωνε» την Ισινμπάγεβα, αλλά γιατί η ίδια η «τσαρίνα» δεν ήταν και συνεχίζει να μην είναι στα καλύτερά της.

Έκανε όμως επιτυχημένη επιστροφή, έστω κι αν όλοι περίμεναν το κάτι παραπάνω. Η χρυσή Ολυμπιονίκης και κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ, με επίδοση στα 4.81μ επικράτησε στους αγώνες της Μόσχας χωρίς ουσιαστικά να έχει αντίπαλο, αφού όλες οι αθλήτριες, ακόμη και η Σβετλάνα Φεοφάνοβα, είχαν ολοκληρώσει από πολύ νωρίς τις προσπάθειές τους, όταν η ίδια άρχιζε από τα 4.61μ.

«Είμαι ενθουσιασμένη που επέστρεψα. Μου έλειψαν τόσο πολύ οι αγώνες και η αίσθηση της αδρεναλίνης όταν κυλάει στο αίμα», σχολίασε η Ισινμπάγεβα, η οποία επιχείρησε να περάσει και τα 4.91μ, χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει.

Και συμπλήρωσε, αποκαλύπτοντας τις προθέσεις της: «Στόχος μου ήταν να νικήσω και χαίρομαι που το κατάφερα μπροστά στους συμπατριώτες μου και τους γονείς μου που ήταν σήμερα κοντά μου. Μιλώντας για στόχους, σκοπεύω να… ανανεώσω τη λίστα με τα παγκόσμια ρεκόρ αυτή τη σεζόν».

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Φεοφάνοβα με επίδοση στα 4.56μ, ενώ τρίτη ήταν η Αλεξάντρα Κιριάσοβα με το ίδιο ύψος.



http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου