Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Νίκη Πόντε: Χαρούμενη για την εμπειρία



Η γλυκιά και νεαρή Νίκη Πόντε μιλάει για τη συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Eurovision, για το πώς νιώθει και αν της αρέσει το κομμάτι που της έγραψαν. Είναι ερωτευμένη και θα τα παρατούσε όλα για τον έρωτα;

Ήξερες τι είναι η Eurovision, πριν η εταιρεία σε προτείνει στην ΕΡΤ, για να λάβεις μέρος στον ελληνικό τελικό;
«Ναι, είχα δει πολλές φορές τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, όσο ήμουν στο Τορόντο και μου άρεσαν πολύ οι συμμετοχές της Έλενας Παπαρίζου και της Καλομοίρας. Όταν η Κατερίνα Γκαγκάκη μού είπε ότι υπήρχε η πιθανότητα να συμμετάσχω στον ελληνικό τελικό, τρελάθηκα από τη χαρά μου».

Πώς ένιωσες, όταν άκουσες για πρώτη φορά το τραγούδι σου «I Don’t Wanna Dance», με το οποίο θα διαγωνιστείς στον ελληνικό τελικό;

«Μου άρεσε πολύ, ήθελα να το ακούω ξανά και ξανά και νομίζω ότι αυτό είναι πολύ θετικό».

Αν δεν πας στη Eurovision, θα πικραθείς πολύ;

«Θα στεναχωρηθώ, αλλά θα χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να εμφανιστώ στον ελληνικό τελικό και να δείξω τι μπορώ να κάνω. Έτσι κι αλλιώς, έχω ένα συμβόλαιο με τη Sony Music τώρα και εμπιστεύομαι ότι, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, θα έχω την ευκαιρία να μείνω στην Ελλάδα και να εργαστώ εδώ».

Νίκη, έχεις αγόρι που περιμένει στο Τορόντο;

«Όχι, δεν είμαι ερωτευμένη».

Αν είχες, θα τον άφηνες πίσω ή θα προτιμούσες να μείνεις στο Τορόντο;


«Δεν ξέρω τι να απαντήσω. Σίγουρα, αυτή τη στιγμή προτεραιότητα στη ζωή μου έχει η μουσική».

ΠΗΓΗ: ΟΚ

http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου