Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/02 20:00 --Karaoke στο Αμφιθέατρο «Νίκος Τεμπονέρας», Συγκρότημα 1ου & 2ου Λυκείου Ταύρου (Αγίας Σοφίας 16 Ταύρος).



Λίστα Karaoke

 Διαλέγετε όποιο θέλετε από τη λίστα...

1. Λαθρεπιβάτες - Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε
2. Δέσποινα Βανδή - Δέστε μου τα μάτια  
3. Σάκης Ρουβάς - Δεν έχει σίδερα η καρδία μου
4. Γιάννης Πάριος - Το πουλάω το σπίτι
5. Πάνος Κιάμος - Σφύριξα κι έληξες
6. Αντύπας - Ένα σου σημάδι
7. Γιώργος Μαζωνάκης - Η καρδιά μου
8. Γιώργος Αλκαίος - ΟPA
9. Αντώνης Βαρδής - Θα εκραγώ
10. Καρράς & Κωνσταντίνα - Το δηλητήριο
11. Κώστας Μαρτάκης - Πιο κοντά
12. Άντζελα Δημητρίου - Ποιά θυσια
13. Μηλιώκας - Κακοσάλεσι
14. Καρράς - Γύρισε
15. Σταμάτης Γονίδης - 2.30
16. Σάκης Ρουβάς - Άντεξα
17. Μπονάτσος - Είσαι παιδί μου πειρασμός
18. Μύρωνας Στρατής - Μα πάνω απ'όλα
19. Σταμάτης Γονίδης - Ροκάδες
20. Stavento - Μια γυναίκα όλα τα μπορεί
21. Ιακώβου - Μαυρα μεσάνυχτα
22. Στέφανος Κορκολής - Σκόνη και θρύψαλα
23. Κατερίνα Στανίση - Σ΄'εχω κάνει Θεό
24. Άννα Βίσση - Δώδεκα
25. Ντουέτο - Μίλα μου

http://xamenos-thisavros.blogspot.com/2011/02/karaoke.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου