Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Νομικού - Στικούδη - Ματιάμπα: Ο Αγ. Βαλεντίνος τους

Διάφορα πρόσωπα της ελληνικής showbiz μιλάνε για περασμένες γιορτές των ερωτευμένων, που τους έχουν μείνει στο μυαλό, στο περιοδικό «Down Town».

Δούκισσα Νομικού

«Όταν ήμουν στο δημοτικό, είχα βρει κάτω από το θρανίο μου τριαντάφυλλα, όμορφα, κομμένα από κήπο. Ακριβώς δίπλα ήταν ένα κουτάκι σε σχήμα καρδιάς, το οποίο περιείχε ένα βραχιόλι, φτιαγμένο από το ίδιο αγόρι».

Ησαΐας Ματιάμπα


«Ήμουν πολύ ερωτευμένος με μια συμμαθήτριά μου στο λύκειο. Δεν ήθελα να πάω στο σχολείο, αν δεν έβρισκα πρώτα ένα συγκεκριμένο λουλούδι, το οποίο είχα δει κάπου και μου άρεσε. Περπάτησα όλη την Αλεξάνδρας, ψάχνοντας στα ανθοπωλεία, ενώ είχα ήδη χάσει τις δύο πρώτες ώρες μαθήματος. Σημασία έχει ότι τα κατάφερα και εκείνη ενθουσιάστηκε».

Κατερίνα Στικούδη


«Όταν δούλευα στον ''Πρωινό Καφέ'', κάποιος μου είχε στείλει 200 τριαντάφυλλα. Μόνο που εγώ δεν συγκινούμαι μόνο με τα λουλούδια».

Προφανώς, εννοεί πως θέλει και αισθήματα η Κατερίνα, μην πάει ο νους σας στο κακό...



http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου