Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Κατερίνα Ευαγγελινού:Λυπάμαι για τις κοπέλες που συμμετέχουν στο Next Top Model


Η μούσα του Μιχάλη Ασλάνη, Κατερίνα Ευαγγελινού, μιλά για το Next Top Model, ενώ απαντά, με τον δικό της τρόπο, σε όσους πιστεύουν ότι ο χαμηλών τόνων χαρακτήρας της είναι δείγμα αδυναμίας! «Λυπάμαι τις κοπέλες που συμμετέχουν σε αυτό το παιχνίδι.Το παρακολουθώ και γι αυτό έχω άποψη. Αυτά που τους βάζουν να κάνουν με αράχνες και φίδια και σκορπιούς είναι τραγικά πράγματα και ανώφελα. Δε νομίζω ότι θα έμπαινα ποτέ σε ένα τέτοιο παιχνίδι για να αποκτήσω δημοσιότητα όπως οι νέες κοπέλες» δηλώνει το hot μοντέλο, ενώ συνεχίζει: « Έχω σκεφτεί να παραιτηθώ.Κάθε χρονιά έλεγα και λέω ότι είναι η τελευταία χρονιά μου σε αυτόν τον χώρο. Ήθελα να εξελίσσομαι και να κάνω νέα πράγματα συνέχεια. Αυτό με έπαιρνε λίγο από κάτω ψυχολογικά αλλά την τελευταία στιγμή γινόταν σημαντικές και πολύ καλές δουλειές. Και όλα έρχονταν έτσι όπως ήθελα.
Όλοι με θεωρούν το μικρό κορίτσι της παρέας που δεν τους γεμίζει το μάτι αλλά δεν είναι έτσι.
Ξεκίνησα από τα δεκαπέντε μου και έχω αρκετή πείρα για να μπορώ να είμαι επιλεκτική και προσεκτική».
Πηγή: Espresso


Διαβάστε περισσότερα http://24newslines.blogspot.com/2010/12/next-top-model_18.html#ixzz18T47t5jX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου