Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Αθώα δηλώνει η Ντομίνγκες

Από Κατερίνα Παλαιάκη
Αθώα δηλώνει η Ντομίνγκες

Η Μάρτα Ντομίνγκες μίλησε για πρώτη φορά μετά την εμπλοκή της στο σκάνδαλο ντόπινγκ «Galgo» και φυσικά όπως και οι υπόλοιποι συγκατηγορούμενοί της αρνήθηκε κάθε κατηγορία που τη βαραίνει.
Η πρωταθλήτρια των μεσαίων αποστάσεων αποποιήθηκε κάθε ευθύνη λέγοντας ότι καμία σχέση δεν έχει με την διακίνηση απαγορευμένων ουσιών που της προσάπτουν οι αρχές, όπως και στους 14 ακόμη υπόπτους που συνελήφθησαν. Τέσσερις ημέρες μετά την σύλληψή της η πιο αναγνωρίσιμη ίσως Ισπανίδα αθλήτρια, δήλωσε: «Ποτέ δεν έκανα διακίνηση απαγορευμένων ουσιών. Μέχρι τώρα κανείς δεν με έχει ενημερώσει για τα στοιχεία που έχουν εναντίον μου και ακόμη περισσότερο, μετά από οκτώ μήνες ερευνών, μου είπαν ότι με θεωρούν απλά ως μία μάρτυρα στην υπόθεση».

Και συμπλήρωσε: «Έτσι, ποιος αποφάσισε, και γιατί, από μάρτυρας να κατηγορηθώ για ένα έγκλημα, αφού δεν ανακάλυψαν απαγορευμένες ουσίες στο σπίτι μου; Ελπίζω ότι ο ανακριτής θα εξετάσει προσεκτικά την υπόθεση και θα δώσει ένα τέλος σε όλα αυτά. Δεν με κατηγορούν για ντόπινγκ, αλλά για κάτι ακόμη πιο σοβαρό, για διακίνηση απαγορευμένων ουσιών, ότι έθεσα σε κίνδυνο την υγεία των συναδέλφων μου. Έχω τη δική μου άποψη για τα γεγονότα, αλλά το πρώτο πρόσωπο για να τα ξέρει πρέπει να είναι ο ανακριτής».

Η Ντομίνγκες, η οποία τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι δεν θα υπερασπιστεί το καλοκαίρι στο Νταεγού τον παγκόσμιο τίτλο της από το 2009 στο Βερολίνο, αφού είναι έγκυος για πρώτη φορά, αναμένεται να δώσει κατάθεση στις δικαστικές αρχές στο πλαίσιο των ερευνών τις επόμενες ημέρες.

http://www.gazzetta.gr/sport/sport-stivos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου