Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Τρέλανε τους γείτονες η Μπέτυ

Πιο sexy από ποτέ και φορώντας μόνο τα εσώρουχά της φωτογραφήθηκε η Μπέτυ Κουράκου, το γνωστό μοντέλο για περιοδικό της Τουρκίας.



Πόζαρε λοιπόν για το «Super magazine» και ανέβασε τη θερμοκρασία στα ύψη, και έκανε τους άνδρες να μείνουν με ανοιχτό το στόμα. Η Μπέτυ μίλησε στην εφημερίδα «Espresso» για την εμπειρία που αποκόμισε από την φωτογράφηση, αλλά και για τον φωτογράφο, τον Firat Cocak, που τον αποκαλούν «γκουρού του φακού».

«Αυτή η φωτογράφηση είναι ό,τι καλύτερο έχω κάνει στο εξωτερικό. Με τιμά που το συγκεκριμένο περιοδικό με ζήτησε από το πρακτορείο μου. Εν προκειμένω, ένιωσα ότι βγάζω τη sexy πλευρά μου δίχως όμως ν' αγγίζω το χυδαίο!».



Πρόκειται για λήψεις με προκλητικά εσώρουχα που απογειώνουν την αδρεναλίνη και διεγείρουν το... βασικό ένστικτο των ανδρών.

«Και στην προσωπική μου ζωή μου αρέσει να φοράω όμορφα και sexy εσώρουχα. Κάθε σύντροφός σου θέλει να σε βλέπει sexy. Νιώθω καλά με το σώμα μου και, πίστεψέ με, έχω κάνει πολλές θυσίες για να το διατηρώ. Το επάγγελμά μας είναι δύσκολο και εύκολα μπορείς να χάσεις μια δουλειά αν πάρεις έστω ένα κιλό παραπάνω».
Αυτές τις μέρες η Μπέτυ βρίσκεται στην Ελλάδα μαζί με την οικογένειά της για τις γιορτές. Όσο για το «άνοιγμά» της στο εξωτερικό, έχει ξεκινήσει εδώ κι ένα χρόνο. Σε Ιταλία, Βρετανία, Γερμανία και Τουρκία, η Μπέτυ βρίσκει πρόσφορο έδαφος. 



Πηγή  http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου