Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου: Ποιος ο ρόλος της στην παράσταση;

Θέλοντας να ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα, η Δήμητρα Λιάνη-Παπανδρέου μίλησε στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» για τα δημοσιεύματα που την ήθελαν να εμφανίζεται σε παράσταση με γυμνούς ηθοποιούς.

«Με εκπλήσσει η καλπάζουσα φαντασία των Ελλήνων - να το πω διαστροφή; Νόμιζα ότι τα έχω δει όλα, αλλά τελικά δεν τα έχω δει» είπε με έκπληξη και συνέχισε:

«Υπάρχει ένας θίασος από νέους ηθοποιούς που ανεβάζουν ένα έργο που αφορά τον κανιβαλισμό — τον κανιβαλισμό σε όλα τα επίπεδα. Αφηγητής είναι ο Στράτος Τζώρτζογλου. Τα παιδιά σε κάθε παράσταση θα έχουν καλέσει και έναν guest. Συνολικά έχουν καλέσει 16 προσωπικότητες, ανάμεσά τους η Λία Βίσση και ο Ηλίας Μαμαλάκης, και ο καθένας από αυτούς θα βγαίνει στη σκηνή για λίγο, μετά το τέλος της παράστασης, και θα λέει τα βιώματά του σχετικά με τον κανιβαλισμό. Και επειδή τα παιδιά θεώρησαν ότι μπορεί κι εγώ να έχω μια άποψη, με κάλεσαν. Πήγα, είδα την πρόβα τζενεράλε και δεν τους έχω απαντήσει ακόμα. Μου άρεσε το έργο και θα αποφασίσω σύντομα. Αυτό τώρα, από το ότι υπάρχει γυμνό ή από το ότι θα πρωταγωνιστήσω με τον Στράτο Τζώρτζογλου, απέχει παρασάγγας».




http://www.zougla.gr/



Πεινάει Κανείς?
Θεατρική Ομάδα "ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ..."
Σκηνοθεσία-Δραματουργική επεξεργασία: Αθηνά Παππά
Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή από 13/1 έως 30/1, στις 21:30
Κατάλληλο: από 16 χρονών και άνω
Αίθουσα: Black Box
Διάρκεια: 80’
Εισιτήρια: 15€ Κανονικό, 10€ Φοιτητικό, Σπουδαστικό, Μαθητικό, Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ) & Πολυτέκνων (ΑΣΠΕ) & Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου