Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Από το Λάκη Λαζόπουλο στα φετινά Όσκαρ!


Το άγνωστο παρελθόν του Γιώργου Λάνθιμου

Ο Γιώργος Λάνθιμος έχει κάνει όλη την Ελλάδα και όχι μόνο να ασχολείται με αυτόν, αφού η ταινία του «Κυνόδοντας» είναι στις πέντε υποψήφιες για όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας. Ο ταλαντούχος σκηνοθέτης έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα ως βοηθός σκηνοθέτη στους «Δέκα Μικρούς Μήτσους» του Λάκη Λαζόπουλου, σύμφωνα με την Espresso. Μάλιστα, ο Λάκης Λαζόπουλος «μυρίστηκε» το ταλέντο του και για το λόγο αυτό σκηνοθέτησαν παρέα την ταινία «Ο φίλος μου κι εγώ».

Πέρα από το Λάκη Λαζόπουλο, ο Γιώργος Λάνθιμος είχε συνεργαστεί στο παρελθόν και με το Σάκη Ρουβά για το βιντεοκλίπ «Άντεξα». «Συγχαρητήρια στους συντελεστές και το σκηνοθέτη Γιώργο Λάνθιμο για την υποψηφιότητα στα Όσκαρ στην κατηγορία ξενόγλωσσης ταινίας», έγραψε στο twitter του ο Ρουβάς για το χαρμόσυνο γεγονός.

Παρά την επιτυχία του ο Γιώργος Λάνθιμος είναι low profile άνθρωπος και δεν απασχολεί τα μέσα παρά μόνο με τη δουλειά του. Οι πρώτες του δηλώσεις για την υποψηφιότητά του ήταν: «Είναι πολύ δύσκολο να βρεις τι να πεις σε μια τέτοια περίπτωση. Δεν ξέρω ακριβώς τι νοιώθω. Είμαι σίγουρα ξαφνιασμένος και χαρούμενος. Σκέφτομαι τους συνεργάτες μου και είμαι περήφανος. Δεν ξέρω τι άλλο. Ίσως αυτό να μη μοιάζει πολύ με επίσημη δήλωση, αλλά είναι».
http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου