Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010


Έχει δυσκολίες το επάγγελμα του ηθοποιού


Όπως είναι γνωστό η Κατερίνα Λέχου έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο σίριαλ «Το Νησί».

Η όμορφη ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό «Γυναίκα» για τις δυσκολίες του ρόλου, αλλά και για το αν η ομορφιά της άνοιξε τις πόρτες στον καλλιτεχνικό χώρο.

Η ίδια τονίζει: «Στην αρχή δεν άντεχα να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη — ήμουν αμακιγιάριστη, έπρεπε να δείχνω κουρασμένη, αργότερα άρρωστη… Μόλις όμως άρχισαν τα γυρίσματα αποδέχτηκα την εικόνα μου και αισθάνθηκα τεράστια ελευθερία».

Και συνέχισε λέγοντας: «Ποτέ δεν έπαιξα το χαρτί της ομορφιάς. Ίσως γιατί δεν μεγάλωσα έτσι. Αργότερα άρχισα να ακούω τριγύρω σχόλια για την εμφάνισή μου, αλλά ήταν πια αργά για να πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Έτσι αντιμετώπισα εξαρχής και την τηλεόραση. Τώρα ξέρω ότι η τηλεοπτική φήμη μοιάζει λίγο με την πόρτα του σαλούν. Ανοίγει με φόρα για να μπεις και με την ίδια φόρα μπορεί να επιστρέψει για να σε χτυπήσει στο πρόσωπο».

http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου