Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

H ΔΑΝΙΗΛΙΔΟΥ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΣΤΟ VOGUE ATHENS OPEN

Η Λένα Δανιηλίδου ύστερα από τρεις αποτυχημένες προσπάθειες κατάκτησης του «Vogue Athens Open» κατάφερε να κερδίσει το διεθνές τουρνουά ITF Athens Open 50.000 δολαρίων που διεξήχθη στο ΟΑΚΑ. Ελληνίδα τενίστρια καθάρισε με... συνοπτικές διαδικασίες την Ισπανίδα Λάουρα Πους Τίο με 6-4, 6-1, μπροστά σε 2.000 θεατές που την αποθέωσαν...

Η Δανιηλίδου βασίστηκε στο εξαιρετικό παιχνίδι της από την baseline, αλλά και στα πολύ καλά τελειώματά της στο φιλέ. Να σημειώσουμε ότι η ισπανίδα Τίο ήταν Νο3 στο ταμπλό του τουρνουά. «Ευχαριστώ το Θεό που με έχει γερή, που είμαι εδώ κοντά σας για να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου εκπροσωπώντας την Ελλάδα. Για μένα αυτή είναι πάντα μια ιδιαίτερη εβδομάδα. Σας ευχαριστώ που μου δίνετε δύναμη. Να είμαι γερή και του χρόνου θα είμαι ξανά κοντά σας», είπε η Δανιηλίδου μετά την απονομή.
«Συγχαρητήρια στην Λένα, την αθλήτρια που έχει σημαδέψει τον ελληνικό αθλητισμό τα τελευταία δέκα χρόνια. Οι τενίστριες από 4 ηπείρους που πήραν μέρος στο τουρνουά, θα γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές της χώρας μας», είπε ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ, Σπύρος Ζαννιάς. Αντίθετα, η Δανιηλίδου δεν κατάφερε να υπερασπιστεί τον τίτλο της στο διπλό, αφού η συμπαίκτριά της Πέτρα Μάρτιτς αντιμετώπισε πρόβλημα τραυματισμού κι έτσι τον τίτλο κατέκτησαν χωρίς αγώνα οι Βιτάλια Ντιατσένκο (Ρωσία) και Ιπέκ Σενόγλου (Τουρκία). 
 
http://fimotro.blogspot.com/2010/10/h-vogue-athens-open.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου