Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Kim Kardashian: Μια Rolls Royce για τα γενέθλιά της


Την ερχόμενη Πέμπτη, η γνωστή τηλεπερσόνα κλείνει τα 30 της χρόνια και, για να μην πάθει κατάθλιψη λόγω της νέας δεκαετίας, αποφάσισε να κάνει ένα πανάκριβο δώρο στον εαυτό της, προκειμένου να ξεχαστεί...

Έτσι λοιπόν, αγόρασε μια Rolls Royce και γιόρτασε λίγες ημέρες νωρίτερα. Αρκετοί φίλοι και συγγενείς έσπευσαν στο πάρτι που οργάνωσε η Kim και της ευχήθηκαν χρόνια πολλά και όλα τα σχετικά.

Η ίδια πέρασε πολύ καλά και μάλιστα δήλωσε στο HollywoodLife.com: «Το καλύτερο δώρο που πήρα για τα γενέθλιά μου ήταν χωρίς αμφιβολία η Rolls Royce που αγόρασα εγώ. Πάντοτε αγοράζω κάτι για τα γενέθλιά μου».

Η Kim έκανε πάρτι τόσο στο Λας Βέγκας όσο και στη Νέα Υόρκη τις προηγούμενες ημέρες, όμως θα κάνει άλλο ένα την ερχόμενη Πέμπτη 21 Οκτωβρίου, που είναι η ημέρα που γεννήθηκε.

«Οι φίλοι μου θα διοργανώσουν άλλο ένα πάρτι για την πραγματική ημέρα των γενεθλίων μου», συμπλήρωσε με χαμόγελο στα χείλη.

Παρ' όλα αυτά, πώς νιώθει που... πλέον γύρισε την πλάτη της στα 20 και μπήκε στα... -άντα;

«Έχω ανάμεικτα συναισθήματα» είπε στο περιοδικό «People» την Παρασκευή στο Λας Βέγκας, όπου βρέθηκε για να γιορτάσει τα γενέθλιά της και πρόσθεσε: «Υπάρχουν στιγμές που σκέφτομαι, “Θεέ μου, γίνομαι 30!” και αισθάνομαι πολύ άβολα. Μου ακούγεται πολύ μεγάλος αριθμός, με κάνει να αισθάνομαι πως γερνάω. Μία πλευρά του εαυτού μου, όμως, πιστεύει πως είναι κάτι διαφορετικό πλέον, πιο ολοκληρωμένο, το να γίνεσαι 30».

http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου