Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Αντιγόνη Ψυχράμη: «Ήταν εκπληκτική εμπειρία»

Η νεαρή ερμηνεύτρια εκπροσώπησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την Ελλάδα στο Φεστιβάλ της Γιάλτας στην Ουκρανία και ακόμα αν δεν έφερε το πολυπόθητο τρόπαιο, κατάφερε όχι απλώς να ξεχωρίσει στο διεθνές φεστιβάλ αλλά και να ανοίξει τον δρόμο σε πολλές ακόμα ενδιαφέρουσες συνεργασίες με συμμετέχοντες άλλων χωρών. Ο ανταγωνισμός εξάλλου ήταν πολύ μεγάλος, αφού και η δεκαεννιά συμμετέχοντες ήταν πολύ δυνατοί. «Ήταν εκπληκτική εμπειρία» ομολογεί στην «Espresso της Κυριακής» η Αντιγόνη Ψυχράμη.

«Η διοργάνωση ήταν εξαιρετική. Χάρηκα πολύ που γνώρισα όλους τους ερμηνευτές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. Ο καθένας κουβαλούσε διαφορετική κουλτούρα και βιώματα. Κέρδισα πολλά πράγματα. Καλλιτεχνικά ήταν η καλύτερη εμπειρία της ζωής μου. Ερμήνευσα το “Δυνατά δυνατά” της Ελευθερίας Αρβανιτάκη και το “Total eclipse of the hurt” της Μπόνι Τάιλερ. Ο διαγωνισμός διήρκησε δύο ημέρες και χωρίστηκε σε δύο φάσεις. Την πρώτη ημέρα ερμηνεύσαμε ένα τραγούδι της χώρας μας και τη δεύτερη ημέρα ένα παγκόσμιο hit. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τον εαυτό μου. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα» λέει η Αντιγόνη.


Η συμμετοχή για εκείνη ήταν αυτή ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στην Eurovision; «Δεν το βλέπω έτσι. Δεν θεωρώ ότι είμαι πιο κοντά στην Eurovision. Είναι ένα βήμα για να εξελιχθώ και να γίνω ακόμη καλύτερη. Ήταν μοναδικό αυτό που έζησα και το να συναγωνίζεσαι με τόσο καλές φωνές είναι πάρα πολύ σημαντικό».

Θα ήθελε να συμμετάσχει όμως ξανά στον μεγάλο ευρωπαϊκό διαγωνισμό; «Αν ακούσω ένα τραγούδι που μου αρέσει, γιατί όχι;» απαντά η ερμηνεύτρια και δεν κρύβει ότι στεναχωρήθηκε, γιατί στην περσινή συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό θα μπορούσε να αποδώσει καλύτερα το τραγούδι που ερμήνευε... «Δεν ήμουν τόσο ευχαριστημένη με τον εαυτό μου. Γενικά, στους διαγωνισμούς, όπως και στο “Greek idol”, δεν με ενδιέφερε τόσο το αν βγω πρώτη όσο το αν στην εκτέλεση όσο και στο δημιουργικό κομμάτι θα δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ. Στην Eurovision δεν πήγα όσο καλά ήθελα να πάω. Πάντα όμως, επειδή σε ένα live υπάρχει άγχος, δεν αποδίδεις όπως θα ήθελες».

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη



http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&cid=0&aid=382222

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου