Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Υπέγραψε μέχρι το 2014 στον Ολυμπιακό ο Μανιάτης

Και με τη βούλα, παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Γιάννης Μανιάτης που υπέγραψε σήμερα συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014. Ο διεθνής δεξιός μπακ πήρε τη φανέλα με το Νο 2.


Μετά την ανακοίνωση της μετεγγραφής από την πειραϊκή ΠΑΕ, έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού ο ποδοσφαιριστής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό. Έγιναν όλα πάρα πολύ γρήγορα και σίγουρα είχα κάποιο άγχος γι' αυτό, όμως ήρθα στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα στην προσπάθεια που κάνει κάθε χρόνο για να πετύχει τους στόχους της, που δεν είναι άλλοι από την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου και μια όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στην Ευρώπη. Οι άνθρωποι της Διοίκησης του Ολυμπιακού με δέχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και θέλω και εγώ να ανταποδώσω, με την απόδοσή μου, την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν."

Ο Μανιάτης που θα έχει περίπου 320.000 ευρώ ετήσιες αποδοχές, αγωνιζόταν στον Πανιώνιο από τη σεζόν 2004-2005, προερχόμενος από τη Θήβα. Πρωτόπαιξε σε ματς Κυπέλλου, Ηλυσιακός-Πανιώνιος στις 19 Ιανουαρίου 2005, με προπονητή των “κυανέρυθρων” τον Γιώργο Βαζάκα.  Συνολικά αγωνίστηκε σε 165 επίσημα ματς του Πανιωνίου και πέτυχε 6 γκολ. Μετράει 12 συμμετοχές στην Εθνική Ελπίδων και δυο στην Ανδρών



http://www.enet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου