Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ανεξάρτητος ο βουλευτής του ΠAΣOΚ Σπύρος Κουβέλης

Aνεξαρτητοποιήθηκε, ουσιαστικά, ο βουλευτής της Α' Περιφέρειας της Αθήνας του ΠΑΣΟΚ, Σπύρος Κουβέλης, με επιστολή που έστειλε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

«Είμαι υποχρεωμένος να αποσύρω τη εμπιστοσύνη μου στους εταίρους μας, και κατά συνέπεια δεν μπορώ να ψηφίσω τη νέα συμφωνία μαζί τους. Αν μπορούσα να προβλέψω τη μετέπειτα στάση τους, που ταιριάζει σε τοκογλύφους και όχι σε εταίρους, δεν θα είχα δώσει τη εμπιστοσύνη μου από την αρχή» αναφέρει στην επιστολή του ο Σπ.Κουβέλης και προσθέτει:

«Στην πολιτική έβαλα και θα βάζω πάντα τη συνείδηση μου πάνω από οποιαδήποτε συλλογική τοποθέτηση. Αν αυτό με θέτει εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας, ας είναι. Θέτω στη διάθεση σου την παραίτηση μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Αν την κάνεις δεκτή θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ως ανεξάρτητος βουλευτής». Σημειώνει δε ότι «δεν προτίθεμαι να είμαι υποψήφιος στις επόμενες εκλογές».
Αναλυτικά η επιστολή του Σπ.Κουβέλη προς τον Γ.Παπανδρέου:

περισσότερα στο
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231149959 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου