Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Shaya: Από την Σουηδία στην Ελλάδα και στο τραγούδι


Η Shaya εμφανίστηκε στην ελληνική τηλεόραση σε ένα reality τραγουδιστών και από τότε ξεκίνησε την δική της καριέρα.

Καλεσμένη στο «Αξίζει να το ζεις» άνοιξε την καρδιά της και μίλησε για τα παιδικά της χρόνια:

«Ήρθα στην Ελλάδα 12 ετών. Μόνο με τη μητέρα μου και τον αδερφό μου. Εκείνος έμαθε αμέσως τα ελληνικά, εγώ δυσκολεύτηκα λίγο. Πήγα σε σχολείο ελληνικό. Στη Θεσσαλονίκη πάνω στα Kάστρα. Όταν αλλάζεις χώρα ωριμάζεις πολύ πιο γρήγορα. Στην ουσία έπρεπε να είμαι και μάνα, γιατί η μητέρα μου δεν ήξερε ελληνικά και έπρεπε να βοηθάω τον αδερφό μου αλλά και να μεταφράζω για τη μάνα μου».

Η Shaya μιλώντας για την καταγωγή της εξήγησε ότι ο πατέρας της είναι από τη Δανία και η μητέρα της από τη Βενεζουέλα: «Ο πατέρας μου είναι ξανθός με μπλε μάτια», ενώ απαντώντας σε ερώτηση για την πιο δυσάρεστη και την πιο όμορφη στιγμή της ζωής της απάντησε: «Το πιο δύσκολο ήταν όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα. Ήταν τόσο διαφορετικό από τη Σουηδία που έπαθα σοκ. Δεν ήξερα τη γλώσσα, δεν υπήρχαν πολλά μαύρα παιδάκια και με κοιτούσαν περίεργα. Οι ευτυχισμένες ήταν πολλές. Η γέννηση του αδερφού μου, οι Hi Five αλλά και το καινούργιο CD».



http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=278035&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου