Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2010

Αθώα για την υπόθεση ντόπινγκ δήλωσε η Μάρτα Ντομίνγκεθ

Άγνοια για τη διακίνηση απαγορευμένων ουσιών από τον προπονητή της δήλωσε η Ισπανίδα αθλήτρια του στίβου, Μάρτα Ντομίνγκεθ. Η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια των 3.000 μέτρων στιπλ κατέθεσε για δεύτερη φορά στις ισπανικές Αρχές και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερη.

"Είμαι αθώα και δεν έχουν βρει το παραμικρό εναντίον μου. Δεν έχω διακινήσει ποτέ απαγορευμένες ουσίες. Αυτές να θυμάστε βρέθηκαν στο σπίτι του προπονητή μου όχι στο δικό μου", δήλωσε μετά την ανάκριση η Ντομίνγκεθ.

Όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους γιατί εμπλέκεται στην υπόθεση, αφού δεν υπήρχαν ουσίες στο σπίτι της, απάντησε: "Ο Θέσαρ Πέρεθ (σ.σ. ο προπονητής της) ανέφερε πολλές φορές το όνομά μου σε τηλεφωνικές του συνομιλίες, οι οποίες παρακολουθούνταν. Αλλά ήμουν αθλήτριά του. Ασφαλώς και θα έλεγε το όνομά μου".
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=235608

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου