Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Τραγουδάει χωρίς φωνή


Ο κωφός Φιλανδός τραγουδιστής Signmark ερμηνεύει στη νοηματική

«Υπάρχουν ακόµη πολλοί άνθρωποι που έχουν ανάγκη να έρθουν κοντά, όπως ήρθε η δική µου οικογένεια». Του είπαν ότι δεν θα µπορούσε ποτέ να ακολουθήσει αυτό που αγαπάει. Κι όµως ο Signmark, το πραγµατικό όνοµα του οποίου είναι Μarko Vuoriheimo, κατάφερε να είναι ο πρώτος κωφός τραγουδοποιός ο οποίος υπέγραψε συµβόλαιο µε µεγάλη δισκογραφική εταιρεία.

«Ονειρευόµουν να γίνω µουσικός από µικρός και το προσπάθησα πιο εντατικά όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές µου. Τις περισσότερες φορές, όµως, έπεφτα σε τοίχο. Οταν εκµυστηρευόµουν τα µουσικά µου όνειρα, οι περισσότεροι γελούσαν µαζί µου. Είσαι κωφός, δεν µπορείς, απαντούσαν. Υπήρχαν φορές που ακόµη κι εγώ σκεφτόµουν ότι αυτό που πάω να κάνω µπορεί να είναι αδύνατο. Οταν υπέγραψα το συµβόλαιο, όµως, ένιωσα ικανοποίηση που πέτυχα τελικά, παρά τις δυσκολίες».

Πέρσι ο Signmark κέρδισε το διεθνές βραβείο «Εξαίρετου Νέου», αφού αποτελεί πρότυπο για πολλά παιδιά και τα τραγούδια του έχουν αγαπηθεί από χιλιάδες µουσικόφιλους. «Δεν είµαστε ανάπηροι, απλά µία γλωσσική µειονότητα», εξηγεί.

Στην ερώτηση «µα πώς ένας κωφός µπορεί να επιβιώσει στη µουσική σκηνή;», κλήθηκε να απαντήσει πολλές φορές. «Το χιπ χοπ είναι το στυλ µου. Κι αυτό γιατί οι δυνατές και χαµηλές συχνότητες αλλά και τα µπάσα µε βοηθούν να νιώθω τη µουσική και να προσαρµόζοµαι στον ρυθµό». Μάλιστα, το 2006 κυκλοφόρησε το πρώτο χιπ χοπ DVD νοηµατικής γλώσσας.

Συµπαραστάτης στα µουσικά του βήµατα είναι ο Μπράντον, ένας καλλιτέχνης που είναι η «φωνή» του Signmark για τους ακούοντες θαυµαστές του. «Χρειάζοµαι ανθρώπους γύρω µου, άλλωστε δεν θα µπορούσα να τα καταφέρω µόνος».

Πηγή:ΤΑ ΝΕΑ

http://www.newsbeast.gr/world/arthro/41406/tragoudaei-horis-foni/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου