Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

 ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.ΕΥΘΥΜΙΟΥ


Μοσχάτο, 27 Ιουλίου 2010
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ

Αγαπητοί Συνδημότες.   
Ειλικρινά αισθάνομαι πολύ άσχημα όταν πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας για όσα κάκιστα και αναληθή γράφηκαν για μένα και τη σύζυγό μου, από τον «συνάδελφό μου» κ. Θανάση Ντερέκα. Αφορμή στάθηκε η προσωπική μου αναφορά στην μη θεώρησή μου ως παιδί κομματικού σωλήνα, η οποία θεωρήθηκε από τον κ. Ντερέκα ως στοχευμένη αναφορά στο πρόσωπό του, με αποτέλεσμα τα αισχρά δημοσιεύματα, τα οποία προέρχονται από ανθρώπους που κατέχουν αξιώματα ή που διεκδικούν να ηγούνται των πολιτών και να αποτελούν παράδειγμα γι΄ αυτούς.   

Κύριε Ντερέκα, Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,   Μάθε, λοιπόν, τα εξής, τα οποία βέβαια γνωρίζεις αλλά ηθελημένα κάνεις πως αγνοείς.   Είχα εργασθεί για τέσσερα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα όταν πέτυχα το 1987 σε πλήρως αδιάβλητο διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 1986 στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και δε «διορίστηκα», όπως φαίνεται και από την κάτωθι τεκμηρίωση:     Ο διαγωνισμός ήταν πανελλαδικός και γνωστός σε όλους.
Μετά από μία προκαταρκτική εξέταση στην επάρκεια των Αγγλικών στην οποία πέτυχαν εκατοντάδες άτομα, η σειρά επιτυχίας για πρόσληψη 85 ατόμων έγινε με κριτήρια από τα οποία πληρούσα τα παρακάτω:
1. Βαθμός πτυχίου «Λίαν Καλώς»
2. Κάτοχος Προδιδακτορικού Μεταπτυχιακού Τίτλου
3. Προστάτης οικογένειας, αφού ο πατέρας μου είχε αναπηρία 67% και άνω και εγώ ήμουν ανύπαντρος.
4. Γιος πολεμιστή ζώνης πρόσω «Αλβανικό Μέτωπο-παρασημοφορηθείς για ανδρεία».
5. Πτυχίο Αγγλικών 
Με τα παραπάνω πέτυχα 3ος και τελείωσα 1ος τη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας, εργαζόμενος ανελλιπώς για 22 χρόνια και μάλιστα για 2 και πλέον χρόνια σε παραμεθόριο περιοχή, τιμώντας τη θέση μου και τις ανάγκες της υπηρεσίας, σε μία δουλειά που θεωρείται από τις πλέον δύσκολες διεθνώς.  
Όσον αφορά τη σύζυγό μου, «δυστυχώς δεν πήρα την άδεια σου ώστε να φροντίσω να μη δουλεύει όταν τη γνώρισα». Εργαζότανε σαν φοιτήτρια με σχέση μαθητείας από το 1983 (εγώ υπηρετούσα τη θητεία μου) και έγινε μόνιμη το 1986, όντας και οι δύο ανύπανδροι και πριν να έχω ακόμα εκλεγεί στο ΔΣ.   Μπορείς να με κρίνεις και κατακρίνεις για οτιδήποτε εκτός από την εντιμότητά μου, την ηθική μου και τον αγώνα που έχω κάνει για να πετύχω στη διάρκεια της ζωής μου.
Επειδή περιμένω πολύ χειρότερες συκοφαντίες και λάσπη, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω μεγαλοδικηγόρους της τηλεόρασης. Πιστεύω ότι η κρίση, το αλάθητο αισθητήριο και η αγάπη του κόσμου θα αντιληφθεί τα πραγματικά δεδομένα και θα εναντιωθεί στη συκοφαντική επίθεση. 

ΥΓ1. Θα ήτανε βέβαια αρκετά ενδιαφέρον να παρουσίαζε ο κάθε ένας προσωπικά και επίσημα, με στοιχεία, πώς πέρασε σε σχολές, πώς διορίστηκε, πόσο δούλεψε, πόση παρουσία είχε στην εργασία του κλπ. Πόσες δημόσιες θέσεις κατείχε και με τι προσόντα.

ΥΓ2. Για κάποιους που τους άρεσε το κείμενο, ας κοιταχτούνε πρώτα στον καθρέπτη και μετά τα λέμε.
                                                                   

                                                                      ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ
                                                                      Αντιδήμαρχος Μοσχάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου