Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Ζει το όνειρο του για Λονδίνο και οι τίτλοι τέλους ...στην καριερα του.

Το δικό του όνειρο ζει εδώ και λίγες ώρες ο Γιώργος Καραμπέτσος. Ο 54χρονος διαιτητής επιλέχθηκε στους «εκλεκτούς» που θα δώσουν το παρόν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το καλοκαίρι. Με δηλώσεις του o κορυφαίος Έλληνας διαιτητής ευχαρίστησε όσους τον στήριξαν για αυτή την επιλογή, ενώ υπογράμμισε πως στις 12 Αυγούστου θα είναι και τέλος μιας μεγάλης καριέρας…


Το παρόν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου θα δώσει ο Γιώργος Καραμπέτσος έπειτα από την ενημέρωση που είχε από την αρμόδια Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων, συνεχίζοντας έτσι τις παρουσίες της Ελλάδας στα τελευταία μεγάλα γεγονότα.
Ο 54χρονος κορυφαίος Έλληνας διαιτητής στο περιθώριο εκδήλωσης στο Μοσχάτο ανακοίνωσε την οριστικοποίηση της συμμετοχής του στους Αγώνες του Λονδίνου και σχολιάζοντας την επιλογή αυτή υπογράμμισε πως ζει ένα όνειρο.
«Ζω ένα όνειρο. Δεν φανταζόμουνα ποτέ ότι στο τέλος της καριέρας μου θα είχα μια τέτοια πρόσκληση. Ήξερα πως ήμουνα ένα από τους υποψήφιους για να είμαι στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά μέχρι να το δω ζωντανά ότι θα είμαι παρόν ήταν μεγάλη η αγωνία. Εχθές έλαβα την ειδοποίηση  και είμαι πολύ συγκινημένος που θα μου δοθεί η ευκαιρία να συμμετάσχω για δεύτερη φορά στην καριέρα μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες» υπογράμμισε , και συνέχισε « Βέβαια την πρόσκλησή μου εκτός από καλός διαιτητής την οφείλω στον Κώστα Μαργαρίτη,  στον προέδρο της ΕΟΠΕ Αχιλλέα Μαυρομάτη και τον Α αντιπρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Θεοφάνη Τσιόκρη που   βοήθησαν πολύ στο να συμμετάσχω σε αυτό το μεγάλο events».
Παράλληλα ο Γιώργος Καραμπέτσος προανήγγειλε και το τέλος μιας λαμπρής καριέρας τονίζοντας  «Έπειτα από 42 χρόνια που υπηρετώ αυτό το άθλημα και αισθάνομαι ότι είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου δώσει το βόλεϊ. Τελειώνοντας την καριέρα μου θα προσπαθήσω να επιστρέψω ότι πήρα από το βόλεϊ».
Όσον αφορά για το πότε θα γίνει αυτό ο Έλληνας διαιτητής υπογράμμισε  «Λογικά και πρώτα ο θεός στις 12 Αυγούστου θα τελειώσει η καριέρα μου. Κατά 99% θα είναι η τελευταία φορά που θα διαιτητεύσω».
Ωστόσο το τέλος της καριέρας του δεν θα σημάνει και το τέλος της ενασχόλησής του με το άθλημα. Ο Γιώργος Καραμπέτσος μιλώντας για το μέλλον του υπογράμμισε  «Σίγουρα υποχρεούμαι να υπηρετώ το βόλεϊ αν μας έχει γερούς ο θεός. Πήρα πολλά από το βόλεϊ και έδωσα ένα μεγάλο κομμάτι της ζωή μου. Όμως η αγάπη μου για το άθλημα είναι μεγάλη και τελειώνοντας θα δω μαζί με όποια διοίκηση της Ομοσπονδίας υπάρχει από ποιο πόστο μπορεί να βοηθήσω»
Αν και κάπως πρόωρα, ο απολογισμός έχει ξεκινήσει για τον Έλληνα διαιτητή που αναφέρθηκε στο τι κρατά έπειτα από τόσα χρόνια στα γήπεδα.
«Την αγάπη και τον σεβασμό των πρωταγωνιστών. Αυτό νομίζω ότι ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να εισπράξω από αυτόν τον χώρο. Νομίζω ότι προσπάθησα πολύ για τον κερδίσω. Όμως είμαι ευτυχείς που τόσο οι αθλητές όσο και οι προπονητές με σεβάστηκαν μέχρι και σήμερα» απάντησε ο Γιώργος Καραμπέτσος.
Αναφορικά με το τι πρέπει να γίνει  για να υπάρξει ανάκαμψη του αθλήματος  ο  εμπειρος διαιτητής τόνισε «Νομίζω ότι το άθλημα μας ακολουθεί την πορεία της χώρας μας. Έχω την αίσθηση ότι αν ύπαρξη ανάκαμψη της Ελλάδας παράλληλα θα υπάρξει και ανάκαμψη του αθλήματος.  Χρειάζονται όλοι όσοι έχουν συμμετάσχει αυτά τα χρόνια στο άθλημα, να σκύψουν πάνω από αυτό και να βοηθήσει ο καθένας με τις δυνατότητές του και με τις γνώσεις τους να ξαναπάρει στον αθλητισμό ότι του ανήκει».
Τέλος  σχολιάζοντας την εικόνα που έχουν οι ξένοι για το Ελληνικό βόλεϊ και την Ελληνική  διαιτησία υπογράμμισε χαρακτηριστικά  «Ο σεβασμός για το Ελληνικό βόλεϊ είναι μεγάλος γιατί έχουμε μια τεράστια  ιστορία. Όσον αφορά για τους διαιτητές με τις συμμετοχές που έχουν όλοι οι διαιτητές από τους παλαιότερους, τους σημερινούς, αλλά και τους νεότερους  είναι πάρα πολύ καλή η εικόνα μας. Υπάρχουν διεθνείς που έχουν να δώσουν πολλά στο μέλλον εκπροσωπώντας την Ελληνική διαιτησία στο παγκόσμιο φόρουμ. Νομίζω πως απόδειξη όλων αυτών είναι πως τα τελευταία χρόνια ο Έλληνας διαιτητής συμμετέχει στους  Ολυμπιακούς Αγώνες».

ΠΗΓΗ :Supermatch.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου