Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

«Να τιμήσουμε τους ανθρώπους που πέθαναν για τον Ολυμπιακό»

Στο πλαίσιο της media day του Ολυμπιακού μίλησε και ο Ράφικ Τζιμπούρ, ο οποίος αναφέρθηκε στο επεισόδιο που είχε με τον Κοστίν Λάζαρ του ΠΑΟΚ. Ο Αλγερινός φορ μίλησε και για το ντέρμπι με την ΑΕΚ και επεσήμανε πως η ομάδα του πρέπει να τα δώσει όλα, για να τιμήσει την μνήμη των θυμάτων της Θύρας 7.

«Δεν ήταν κάποια μάχη, είναι πράγματα που γίνονται στο ποδόσφαιρο. Από εκεί και πέρα, μετά τη μεγάλη νίκη μας που μετράει, εκμεταλλευτήκαμε την κατάσταση σε βάρος του Παναθηναϊκού. Τα πήγαμε καλά, πετύχαμε δυο γρήγορα γκολ και μειώσαμε τη διαφορά», είπε ο Τζιμπούρ για το επεισόδιο με τον Λάζαρ και συνέχισε αναφερόμενος στην απόφαση να μπει στην αποστολή για το ντέρμπι της «Τούμπας»:


«Πήραμε τη δύσκολη απόφαση μαζί με τον προπονητή, να είμαι στην αποστολή για τον ΠΑΟΚ παρά το γεγονός ότι το παιχνίδι ήταν σημαντικό. Εγώ δεν ήμουν 100% έτοιμος, ο προπονητής αποφάσισε στη συνέχεια να με βάλει στην 11άδα. Αντιμετώπισα την απόφαση του προπονητή με πολύ σεβασμό, αποφάσισα να μπω μέσα και να τα δώσω όλα, για να πάρω την ευκαιρία και να βοηθήσω την ομάδα, γιατί μπορώ να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του προπονητή».


Για το ντέρμπι με την ΑΕΚ, σημείωσε: «Είναι ένα ντέρμπι, ένα δύσκολο παιχνίδι. Για μένα είναι δύσκολο γιατί είναι η προηγούμενη ομάδα μου. Από τη στιγμή που μπορώ να τρέξω, όλα πάνε καλά, είμαι έτοιμος. Σίγουρα εκτός από το ποδόσφαιρο, το ντέρμπι σημαίνει πολύ περισσότερα. Πρέπει να τιμήσουμε τους ανθρώπους που πέθαναν για τον Ολυμπιακό. Είναι μια δύσκολη στιγμή για το κλαμπ και πρέπει να τα δώσουμε όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου