Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Διαμαντίδης: «Δώσαμε χαρά στην χώρα»

Ο καλύτερος όλων, Δημήτρης Διαμαντίδης, μιλώντας στην συνέντευξη Τύπου έκανε λόγο για ομαδική δουλειά και επισήμανε πως αυτός και οι συμπαίκτες του έδωσαν λίγη χαρά στην Ελλάδα που περνάει άσχημες στιγμές.


Ο πολυτιμότερος παίκτης της Ευρωλίγκας, του φάιναλ φορ, καλύτερος αμυντικός και φυσικά μέλος της καλύτερης πεντάδας, για ακόμα μία φορά δεν θέλησε να μιλήσει για τα προσωπικά του κατορθώματα, ενώ αρκέστηκε σε ένα ευχαριστώ, όταν του είπαν πως ο Μπλατ τον χαρακτήρισε καλύτερο παίκτη στην ιστορία της Ευρωλίγκας. Αναλυτικά ο «3D» τόνισε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που κερδίσαμε το έκτο. Θα ξεκινήσω δίνοντας συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου, τον κόουτς και τον κόσμο. Το τελευταίο διάστημα η Ελλάδα περνάει άσχημα και ελπίζω να τους δώσαμε λίγα χαρά. Δεν έχω να πω πολλά για το ματς τα είπε ο κόουτς, αυτό που μένει είναι η χαρά για τους κόπους όλης της χρονιάς. Δώσαμε το 100% και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το κατακτήσαμε».
Ο Ντέβιντ Μπλατ είπε πως είσαι ο καλύτερος παίκτης συνολικά της Ευρωλίγκας τι λες γι’ αυτό;

«Μεγάλη μου τιμή να ακούω από έναν άνθρωπο τόσο καλά λόγια, αλλά το έχω πει πολλές φορές. Αυτό το άθλημα δεν είναι ατομικό δεν παίζουμε στίβο, παίζουμε μπάσκετ. Είμαστε με άλλα παιδιά στο γήπεδο και προσπαθούμε. Ο αθλητισμός έχει και τις αποτυχίες και στις δικές μας βλέπουμε τα λάθη μας και προσπαθούμε να είμαστε καλύτεροι. Ευχαριστώ τον Μπλατ για τα λόγια του είναι μεγάλη τιμή για εμένα».

Γιατί το σήκωσες μαζί με Τσαρτσαρή και Μπατίστ;

«Είναι πολλά χρόνια στην ομάδα και νομίζω πως το αξίζουν να σηκώσουν το Κύπελλο»

Για την αλλαγή στην απόδοση πρώτου με δευτέρου: «Στο πρώτο ήμασταν λίγο νευρικοί ο κόουτς έχει δίκιο στο δεύτερο σαφώς ήμασταν καλύτεροι, βάλαμε τα πράγματα κάτω ηρεμήσαμε, είχαμε καλύτερες επιλογές και φτάσαμε στη νίκη».

Για το αν θέλει να παίξει στο ΝΒΑ: «Όχι είμαι πολύ χαρούμενος στον Παναθηναϊκό, δεν θέλω να παίξω εκεί. Όσο για την Εθνική είμαι χαρούμενος, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσεις. Όσο για το ΝΒΑ δεν θα πάω θα μείνω εδώ».



http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου