Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Jennifer Lopez: «Ο Κώστας Μαρτάκης με έχει… ξετρελάνει»


Για την εμπειρία της στην Ελλάδα και τις θετικές εντυπώσεις που αποκόμισε από την επίσκεψή της στην χώρα μας, μίλησε σε συνέντευξή της η διάσημη τραγουδίστρια Jennifer Lopez.

Στο υλικό που μετέδωσε αποκλειστικά η εκπομπή Super Star, μετά από ευγενική παραχώρηση του Σπύρου Πώρου, η Λατίνα ντίβα αποκάλυψε πόσο υπέροχα πέρασε στην Αθήνα και πόσο ευχαριστήθηκε την συναυλία της πριν από λίγους μήνες.

«Αυτή ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στην Ελλάδα και πέρασα πραγματικά υπέροχα. Και η φωτογράφιση σήμερα στην Ακρόπολη είχε τόση ενέργεια. Ήταν όλοι τόσο ενθουσιασμένοι που ήταν εκεί και ήταν όλοι πολύ συνειδητοποιημένοι ότι κάναμε κάτι ξεχωριστό,  που δεν είχε γίνει εδώ και πολύ καιρό και προσπαθούσαμε να βγάλουμε ό,τι καλύτερο για να βγει απίθανο. Άρα το απολαύσατε; Το λάτρεψα. Παρ’ όλο που είμαι εξουθενωμένη αυτή την στιγμή, λάτρεψα την κάθε στιγμή».

Δήλωσε, δε, ότι ξετρελάθηκε με τον Κώστα Μαρτάκη, που είχε ανοίξει την συναυλία της. «Ο καλλιτέχνης που άνοιξε το σόου ήταν φανταστικός. Ο Κώστας Μαρτάκης!»

Η Lopez μίλησε όμως και για το μεγαλύτερο δώρο της ζωής της που δεν είναι άλλο από τα παιδιά της. «Το λατρεύω να είμαι μητέρα. Οπότε δεν έχετε καθόλου ελεύθερο χρόνο; Τώρα όχι. Αλλά είναι καλά αφού έχετε τα παιδιά. Ναι αλλά αξίζει. Είναι ικανοποιητικό. Είναι ό, τι καλύτερο μου έχει συμβεί, όπως λένε οι περισσότερες γυναίκες και είναι αλήθεια, γιατί δεν θα σου ξανασυμβεί τίποτα τόσο μεγάλο. Θυμάμαι τον εαυτό μου στο νοσοκομείο, μόλις είχα γεννήσει, με τα δύο μωρά δίπλα μου και σκεφτόμουν ότι αυτό είναι το σημαντικότερο πράγμα που θα συμβεί ποτέ στην ζωή μου. Νιώθεις το μεγαλείο του να δίνεις ζωή σε δύο όμορφα πλάσματα! Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο». 

http://www.star.gr/life_style/69765/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου