Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Οι αναμνήσεις της Ιωάννας από το «NTM»


Ανάμεσα στα κορίτσια που δήλωσαν συμμετοχή στο πρώτο «Next Top Model» της Ελλάδας, ήταν και η Ιωάννα Ντέντη. Μπορεί να κατάφερε να κερδίσει τον... τίτλο, όμως μέχρι στιγμής επιβιώνει στον «σκληρό» χώρο της μόδας.

Η ίδια σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Hello!» μίλησε για την ζωή της και για τις αναμνήσεις της από το παιχνίδι.

Σας βοήθησε επί της ουσίας το «Next Top Model»;

«Με βοήθησε πολύ επαγγελματικά, αλλά επί της ουσίας το μόνο που μας πάει μπροστά είναι η επιμονή σε κάτι και η αγάπη. Πάντως πρέπει να ομολογήσω πως έχω μόνο θετικές αναμνήσεις από το show, όπως τη συνεργασία μου με αξιόλογους επαγγελματίες».

Γιατί επιλέξατε να δηλώσετε συμμετοχή σε ένα τηλεοπτικό reality; Σας ενδιέφερε όντως μια καριέρα στο modeling ή γενικότερα μια καριέρα στον χώρο της showbiz;

«Σίγουρα, αν θες να ασχοληθείς με το modeling μπορείς να πας απλώς σε ένα πρακτορείο μοντέλων, αλλά βλέποντας το αμερικάνικο show, επηρεάστηκα. Ήθελα πολύ να ζήσω αυτή την εμπειρία που, κάτω από άλλες συνθήκες, δεν θα τη βίωνα. Το συγκεκριμένο show είναι το ιδανικό μέρος που σε βοηθάει να νιώσεις, έστω και λίγο, όλο το “πακέτο” του modeling σε σύντομο χρονικό διάστημα».

Με βάση την εμπειρία σας, τι θα συμβουλεύατε τις κοπέλες που τώρα βρίσκονται στο δεύτερο «Next Top Model»;

«Θα τις συμβούλευα να πρώτα από όλα να είναι ο εαυτός τους. Να μην κοιτούν τι κάνει η διπλανή τους και να μην ξεφεύγουν από το στόχο τους. Να μην παρασύρονται σε προσωπικές αντιπάθειες και ανταγωνισμούς. Σκοπός τους να είναι μόνο το modeling και πως θα διακριθούν μέσα από αυτό το παιχνίδι. Τους δίνονται πολλές δυνατότητες. Πρέπει να τις εκμεταλλευτούν».

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν όντως στο πλευρό σας; Σας βοήθησαν και μετά το παιχνίδι;

«Θα μιλήσω για εμένα, καθώς δεν ξέρω τις σχέσεις των άλλων κοριτσιών με τους κριτές. Ήταν πάντα εκεί. Πάντα στο πλευρό μας και πρόθυμοι να μας βοηθήσουν σε κάθε μας κίνηση. Η πείρα τους ήταν σημαντική για μένα που ουσιαστικά έκανα, και κάνω ακόμα, τα πρώτα μου βήματα. Έχω στο μυαλό μου πάντα τις συμβουλές τους».

Υπήρξε πρότυπό σας η Βίκυ Καγιά;

«Δεν έχω πρότυπα συγκεκριμένους ανθρώπους, αλλά μόνο όσους εργάζονται σκληρά και με αξιοπρέπεια. Η συνεργασία μας ήταν όπως τη βλέπατε μέσα από την τηλεόραση».

Η Σεράινα άξιζε την πρωτιά;

«Δεν μπορώ να έχω άποψη. Οι κριτές όμως έχουν και για αυτό το λόγο και έβγαλαν τη Σεράινα πρώτη».

Αυτό το διάστημα που βρίσκεστε;

«Στην Κωνσταντινούπολη! Δουλεύω πάνω στο αντικείμενο που λατρεύω και περνάω πραγματικά υπέροχα. Είναι φανταστική η πόλη».

Ποια είναι τα όνειρά σας για το μέλλον; Θα μπαίνατε ποτέ στη διαδικασία να αναζητήσετε και να ασχοληθείτε με κάτι διαφορετικό από το επάγγελμα που ασκείται σήμερα;


«Δεν είμαι ποτέ αρνητική στις ευκαιρίες. Η μαμά μου όμως, μου λέει να μην κάνω όνειρα, επειδή μετά δεν πραγματοποιούνται».
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=200643&cid=11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου