Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

«Από τα 16 μου ήξερα ότι θέλω να γίνω δημοσιογράφος»

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010, 12:50
Η Ελένη Καρποντίνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Γαλάτσι, είναι το χαϊδεμένο παιδί της οικογένειας της και έχει δύο μεγαλύτερα αδέλφια.

Από μικρή ήξερε το επάγγελμα που ήθελε να ακολουθήσει, ενώ σαν πρότυπό της έχει την Τατιάνα Σταφανίδου.

Μιλώντας στο περιοδικό «Down Town» αποκαλύπτει την παρθενική της εμφάνιση στο γυαλί: «Η πρώτη φορά που βγήκα μπροστά από τις κάμερες ήταν στην εκπομπή "I Love TV" που παρουσίαζαν ο Φώτης και η Μαρία. Δεν μπορούσε να κάνει το γύρισμα ένας δημοσιογράφος και ζήτησαν από εμένα να τον αντικαταστήσω. Όμως ντρεπόμουν πάρα πολύ το γυαλί. Έτσι, για αρκετό καιρό, εμφανιζόμουν μόνο προφίλ. Ο κόσμος δεν ήξερε το πρόσωπό μου, αλλά μόνο το προφίλ μου!».

Η Ελένη είναι ερωτευμένη;

«Επιδιώκω να είμαι σχεδόν πάντα ερωτευμένη. Και αυτή τη στιγμή είμαι σε μια πάρα πολύ καλή φάση».

Ποια είναι όμως η μεγαλύτερη παραξενιά της;

«Η μεγαλύτερη παραξενιά μου είναι ότι είμαι υποχόνδρια και σιχαίνομαι πάρα πολύ. Έχω πάντα μαζί μου αντισηπτικά μαντιλάκια και θέλω να πλένω τα χέρια μου συνεχώς».

http://www.zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου