Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

ΗΣΑΠ: «Κλειστόν μέχρι νεωτέρας»

ΠΑΝΟΣ ΜΠΟΥΛΟΥΚΟΣΤαλαιπωρία υφίστανται οι έλληνες επιβάτες αλλά και οι ξένοι τουρίστες που επιχείρησαν να μετακινηθούν με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο καθώς λόγω των έργων έχουν κλείσει αρκετοί κομβικοί σταθμοί, ενώ ακόμη και όπου γίνονται δρομολόγια οι συρμοί περνούν με μεγάλες καθυστερήσεις. 

Η ταλαιπωρία κορυφώνεται στα σημεία όπου οι επιβάτες υποχρεώνονται να μετακινηθούν με λεωφορειακές γραμμές αφού οι συγκοινωνίες λειτουργούν με το θερινό πρόγραμμα, με λίγα δρομολόγια και λίγα λεωφορεία. Ετσι παρατηρείται το φαινόμενο επιβάτες από δέκα τουλάχιστον βαγόνια να στριμώχνονται στην πράξη σε δύο (δηλαδή στα λεωφορεία) μέχρι τον επόμενο ανοιχτό σταθμό. Εως τη Δευτέρα 9 Αυγούστου θα παραμείνει κλειστό το τμήμα Αττική- Φάληρο ενώ έως το τέλος του έτους θα είναι κλειστό το τμήμα από Αττική έως Μοναστηράκι, δηλαδή κλειστή τελείως και η Ομόνοια και η Βικτώρια.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιβάτες του ΗΣΑΠ μπορούν να πάρουν το μετρό στην Αττική για να κατέβουν π.χ. στην Ομόνοια, ή από την επόμενη εβδομάδα από το Μοναστηράκι, αλλά δεν μπορούν να συνεχίσουν για το λιμάνι του Πειραιά ή το αντίστροφο προς Κηφισιά.

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ο ΟΑΣΑ δρομολογεί- για αυτό το διάστημα- τη λεωφορειακή γραμμή «Χ19», η οποία θα καλύψει το συγκοινωνιακό έργο από την Ομόνοια ως το Νέο Φάληρο, με ενδιάμεσες στάσεις κοντά στους σταθμούς του ηλεκτρικού. Η αφετηρία της γραμμής θα είναι επί της οδού Αθηνάς (μεταξύ Ομόνοιας και Λυκούργου) και το τέρμα της μπροστά από τον σταθμό ΗΣΑΠ του Νέου Φαλήρου. Η συχνότητα δρομολογίων θα είναι αντίστοιχη των συρμών του ΗΣΑΠ. Επίσης οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν και τις υφιστάμενες μόνιμες γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ. Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώθηκε ότι οι επιβάτες ετήσιας κάρτας απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικής χρήσης ΗΣΑΠ ΑΕ μπορούν να τη χρησιμοποιούν σε λεωφορεία, τρόλεϊ και μετρό έως την ολοκλήρωση του έργου. Σημειώνεται ότι ο ΗΣΑΠ έχει αναστείλει και τη λειτουργία των μεταμεσονύχτιων δρομολογίων, που ίσχυε για τις Παρασκευές και τα Σάββατα, ενώ στους σταθμούς Περισσό και Πευκάκια οι διερχόμενοι συρμοί προς Πειραιά (κάθοδος) δεν θα πραγματοποιούν στάση.

Ο ΗΣΑΠ μεταφέρει περίπου 130 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο. Τα έργα εκσυγχρονισμού έχουν προϋπολογιστεί σε περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ και ενώ ο προγραμματισμός προέβλεπε να ολοκληρωθούν το πρώτο τρίμηνο του 2010, θα συνεχιστούν άγνωστο για πόσο ακόμη.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=346834&dt=04/08/2010#ixzz0vcguvRxZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου