Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

''Τον γούσταρα τον Σωκ''


Αλεξιπτωτιστής στο στρατό..αλεξιπτωτιστής και στη ζωή. Ποτέ δεν ακολούθησα την πεπατημένη σε ότι κι αν έκανα. Δούλεψα σαν παραγωγός ραδιοφώνου στον Galaxy92 επειδή το γούσταρα πολύ.Μόλις έκλεισε εκεί ο κύκλος πήγα στις νταλίκες ταξιδεύοντας στην ελλάδα νύχτα μέρα. Μία ωραία πρωία ανακοίνωσα στο υπεύθυνο μου πως έκλεισα σαν νταλικέρης και ορμάω σ΄άλλα χωράφια. Εννοείται πως τρελάθηκε αφού δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα στη συνεργασία μας. Του΄πα πως θέλω ν΄ασχοληθώ με τη μουσική και πως θα κοίταγα να΄βρω μία δουλειά που θα μου εξασφάλιζε τις ώρες που χρειαζόμουν γι΄αυτό. Φυσικά τρελάθηκε δις..Αυτή η στάση ζωής,όπως και κάθε άλλη,έχει τα υπέρ και τα κατά της.Με προφυλάσει απο ραδιουργίες που δημιουργούν συνήθως οι καριερίστες προκειμένουν και θέλοντας να κρύψουν την ανασφάλεια αλλά και την ανικανότητά τους.Τους πιάνω αμέσως αμέσως τους μέτριους και τους γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι..ας είναι και το ίδιο το αφεντικό διότι ξέρω πολύ καλά πως έτσι κι αλλιώς δε θα΄μαι εκεί για πολύ.Τον έχω μάθει πάρα πολύ καλά τον άγριο δρόμο της ζωής και μπορώ να καταλάβω πράγματα που ίσως αν ήμουν κάπου βολεμένος να καμωνόμουν πως δεν τα΄βλεπα ή πως δεν υπήρχαν. Όμως αν ήμουν κάπου βολεμένος..πολύ απλά δε θα΄μουν εγώ.
Αντί να ρωτήσω "τι μ΄έπιασε απόψε..?" προχωρώ απαντώντας,στην ερώτηση που δεν έκανα,..πως μ΄έπιασε,για τα καλά μάλιστα,η δολοφονία του Σωκ.Τι κι αν δεν τον ήξερα προσωπικά,τι κι αν δεν ήταν απο τους δημοσιογράφους "πρώτης γραμμής"...ήταν αλάνι κι εμένα (κι όχι μόνο εμένα) αυτό μου αρκούσε.Δεν καταλάβαινε χριστό όταν ήταν να βγάλει την αλήθεια στο φως κι είμαι 1000 τα 100% σίγουρος πως όσα λεφτά κι αν κέρδιζε στο μέλλον δε θα κυκλοφορούσε με καγιέν ούτε θα μετακόμιζε στην εκάλη...
Ήταν άλλης πάστας άνθρωπος..αλάνι,μη τα ξαναλέμε.Γι΄αυτό τον γούσταρα κι ας ήταν οι αλήθειες του ανορθόγραφες όπως του καταλογίζουν κάποιοι που κοιμούνται και ξυπνούν με το λεξικό του Μπαμπινιώτη παραμάσχαλα..
Αφού φτάσαμε στο σημείο όπου και η δικαιοσύνη και η ενημέρωση και το σπουδαιότερο η ίδια η δημοκρατία νοσούν βαριά θέλω να ενημερώνομαι απο blogs που γράφουν ανορθόγραφα,απο ανθρώπους που ζουν και σκέφτονται με τον ίδιο ανένταχτο τρόπο όπως εγώ και που έχουν τις ίδιες με μένα ανησυχίες για το αύριο.

http://mediasoup.gr/node/15364

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου