Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Δώνης: Θα ξεπεράσουμε τα όριά μας

Ο προπονητής του Ατρομήτου Γιώργος Δώνης στη συνέντευξη Τύπου μία ημέρα πριν από τον τελικό του Κυπέλλου με την ΑΕΚ υποσχέθηκε ότι οι παίκτες του θα ξεπεράσουν τα όρια τους στο συγκεκριμένο παιχνίδι, με στόχο να φτάσουν στην κατάκτηση του τροπαίου. 
Ο Έλληνας προπονητής εξέφρασε την εμπιστοσύνη που τρέφει προς τους παίκτες του και ευχήθηκε να δείξει η ομάδα του τη φιλοσοφία της, η οποία ενδέχεται να φέρει και το Κύπελλο: «Ξέρουμε τις δυσκολίες του παιχνιδιού, σεβόμαστε τον αντίπαλό μας που είναι μια μεγάλη ομάδα όμως οι ποδοσφαιριστές μου ξέρουν τι μπορούν να κάνουν και θα διεκδικήσουμε κάθε πιθανότητα που έχουμε. Μπορώ να πω ότι θα ξεπεράσουμε και τα όρια μας, ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να δείξουμε σε ένα ακόμα παιχνίδι τη φιλοσοφία μας και να δείξουμε την ποιότητά μας για να γείρουμε την πλάστιγγα υπέρ μας».
 
Στη συνέχεια τόνισε ότι έχει σημασία για τους παίκτες του Ατρομήτου να πιστέψουν ότι μπορούν να τα καταφέρουν, ενώ για μία ακόμα φορά αναφέρθηκε στη φιλοσοφία της ομάδας του, που δεν είναι να περιμένει τον αντίπαλο στο μισό γήπεδο: «Χτίσαμε μια ομάδα με μια συγκεκριμένη φιλοσοφία εδώ και δύο χρόνια και δεν αλλάζει έτσι εύκολα αυτό. Θα παίξουμε ποδόσφαιρο και θα... χτυπήσουμε κανονικά το παιχνίδι».
 
Επίσης, αναφέρθηκε στην εμπειρία που έχουν ορισμένοι παίκτες του Ατρομήτου και στο γεγονός ότι η ομάδα του σε συνθήκες πίεσης έχει ανταπεξέλθει πολύ καλά ως τώρα: «Μπορώ να θυμηθώ το παιχνίδι της Τούμπας που ήμασταν στις θέσεις του υποβιβασμού και πήραμε τη νίκη με καλή εμφάνιση και μας χειροκρότησαν. Για όλους μας, είναι απόλαυση το γεμάτο γήπεδο. Είναι το μοναδικό κομμάτι που δε φοβάμαι. Ατομικά έχουμε πολλή εμπειρία. Ο Σαγκανόφσκι, ο Μπαζίνσκι, ο Καμαρά, ο Σφακιανάκης, ο Νεμπεγλέρας, έχουν μεγάλη εμπειρία και βοηθούν και τους νεαρούς μαζί με εμένα».
 
Για το αποτυχημένο πέρασμά του από την ΑΕΚ, ο Γιώργος Δώνης τόνισε ότι τελικά του έκανε καλό: «Την αποτυχία μου όμως στην ΑΕΚ την έχω αξιολογήσει πολύ καλά και μου έκανε πολύ καλό στην καριέρα μου και κατάφερα να δω και τα δικά μου λάθη και να μάθω στην πίεση της μεγάλης ομάδας. Κομπλεξικός δεν είμαι. Σέβομαι την ομάδα που μου έδωσε δουλειά και χρήματα, δεν είμαι εκδικητικός και ξαναλέω ότι το κίνητρό μου για αύριο είναι οι φιλοδοξίες μου και όχι ο αντίπαλος. Το ελληνικό ποδόσφαιρο θέλει υγιή την ΑΕΚ να μπορεί να μας εκπροσωπεί επάξια και στην Ευρώπη».
 
Τέλος, χαρακτήρισε την κατάκτηση του Κυπέλλου με τη Λάρισα και τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις ως τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του, ενώ για την επόμενη σεζόν ευχήθηκε ο Ατρόμητος να έχει 5 νέους ποδοσφαιριστές στην ενδεκάδα του, ανεξάρτητα από το αν ο ίδιος ο Δώνης παραμείνει στην ομάδα. «Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι ο Ατρόμητος θα τα δώσει όλα για να κάνει χαρούμενο τον κόσμο του», κατέληξε.
 
Νεμπεγλέρας: Είναι μεγάλη η ευκαιρία
 
Ο αρχηγός του Ατρομήτου Κώστας Νεμπεγλέρας χαρακτήρισε την αυριανή ημέρα τη σημαντικότερη στην ιστορία του Ατρομήτου και ευχήθηκε η ομάδα του να φανεί αντάξια ενός τέτοιου αγώνα: «Θέλουμε να φανούμε αντάξιοι του αγώνα και να καταφέρουμε να φέρουμε το Κύπελλο στο Περιστέρι. Δουλέψαμε πολύ καλά όλο αυτό το διάστημα για να είμαστε έτοιμοι για τις συνθήκες αυτού του αγώνα. Είναι ένα παιχνίδι στο οποίο όλοι πρέπει να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ελπίζω να τα καταφέρουμε».
 
Επιπλέον, παραδέχθηκε ότι για ορισμένους παίκτες του Ατρομήτου, που είναι σε αρκετά προχωρημένη ποδοσφαιρικά ηλικία ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία να πάρουν κάποιο Κύπελλο: «Είναι μια ευκαιρία για εμάς να κατακτήσουμε αυτόν τον τίτλο. Θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε γιατί δεν έχουμε κάθε χρόνο τέτοιες ευκαιρίες».
  
http://www.enet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου