Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Γιος, πατέρας και παππούς γεννήθηκαν την ίδια μέρα!


Αυτό και αν είναι σύμπτωση: γιός, πατέρας και παππούς γεννήθηκαν την ίδια μέρα!

Σύμφωνα με ειδικούς του στοιχήματος, η πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο είναι μία στις 272.910 !Ο Benjamin Fox γεννήθηκε στις 8 Μαΐου και έχει την ίδια ημέρα γενέθλια με τον πατέρα του, Lee, αλλά και με τον παππού του, Harry.



Ο 35χρονος Lee, από το Essex της Μ. Βρετανίας, δεν μπορούσε να πιστέψει στα αυτιά του όταν, το παιδί του ήταν τριών μηνών, μία μαία του είχε πει ότι το παιδί του αναμένεται να γεννηθεί στις 8 Μαΐου. «Αποκλείεται, τότε έχουμε γενέθλια εγώ και ο πατέρας μου», είχε πει έκπληκτος.

«Εγώ και η γυναίκα μου δεν γνωρίζαμε ότι επρόκειτο για αγόρι. Έτσι, ήταν μία ευχάριστηση έκπληξη όταν γεννήθηκε ο γιος μας και μάλιστα την ίδια ημέρα που γεννήθηκα εγώ αλλά και ο παππούς του».

«Όταν ο Benjamin μεγαλώσει και φθάσει η ώρα να κάνει ένα παιδί, θα έχει ενδιαφέρον να στοιχηματίσουμε ότι θα είναι αγόρι και ότι θα γεννηθεί στις 8 Μαΐου!», δήλωσε περήφανα ο πατέρας Lee.

Ο Lee γεννήθηκε στις 8 Μαΐου του 1975 και ζύγισε 3.23, ο πατέρας του Lee στις 8 Μαΐου του 1949 και ζύγιζε 3.23 κιλά και τώρα ο γιός του γεννήθηκε φέτος στις 8 Μαΐου και ζύγιζε και αυτός 3.23 κιλά!

weirdnews.gr 
http://pablo-namaste.blogspot.com/2010/05/blog-post_5833.html
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου