Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Χρ.Παπουτσής: “Απειλούν την γυναίκα και το παιδί μου” - Μέτρα ασφαλείας έξω από το σπίτι του

Επίθεση σε όσους τον απειλούν μετά τα επεισόδια που συνέβησαν στην πλατεία Συντάγματος εξαπέλυσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής.

«Δεν αισθάνομαι κατηγορούμενος, αλλά κατήγορος όλων εκείνων που προκαλούν βία. Έχω πει στο δημόσιο λόγο μου ότι η βία φέρνει βία, από όπου και αν προέρχεται», τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής, καταγγέλλοντας ταυτόχρονα ότι δέχονται επιθέσεις ο ίδιος και η οικογένεια του.

«Δεν πρόκειται να με τρομάξει η ιδεολογική πολιτική τρομοκρατία. Γίνεται από δειλούς και ανέντιμους», πρόσθεσε ο κ. Παπουτσής και αναρωτήθηκε: «Έχουν σκεφτεί αυτοί που δεν βρίσκουν μια λέξη να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα κατά συναδέλφων μου και υιοθετούν τέτοιες πρακτικές, τι θα γίνει αν απευθυνθούμε και εμείς στους ψηφοφόρους μας;»

«Τους προειδοποιώ. Μακριά από τη γυναίκα και το παιδί μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπουτσής ενώ επιτέθηκε με δριμύτητα κατά του σκηνοθέτη Δημήτρη Κολλάτου, ο οποίος προγραμματίζει συγκέντρωση τη Πέμπτη προς το σπίτι του.

 «Ο κ. Κολλάτος, που είναι προέκταση της πλατείας Συντάγματος, όπως ο ίδιος λέει, έχει προγραμματίσει με μια κατάπτυστη ανακοίνωση, να έρθει στο σπίτι μου, και κανείς δεν αντιδρά. Δεν υπάρχει καμία πολιτική δύναμη, ή ο δήμαρχος να καταδικάσει αυτά τα γεγονότα για το σπίτι μου». 

 Αφορμή για την αντίδραση αυτή του κ Παπουτσή ήταν η παρότρυνση από τον πρώην πρόεδρο της Βουλής Απόστολο Κακλαμάνη, να σχολιάσει το γεγονός ότι δεν έχει ακουστεί στον τύπο και στα κανάλια, η άποψη του για τα τελευταία γεγονότα της Αθήνας.


περισσότερα http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου