Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

«Πονάω για το μετάλλιο»


«Η πικρία που έχω είναι γιατί δεν αγωνίστηκα. Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει για έναν αθλητή να προετοιμάζεται μια ολόκληρη τετραετία και να μην του δίνουν το δικαίωμα να δείξει τις δυνατότητές του. Ήταν αυθαίρετο το όχι. Πονάω γιατί στέρησαν από εμένα και τη χώρα ακόμη ένα χρυσό μετάλλιο»
«Ο Έλληνας προτιμάει να κατεβάσει τη σημαία παρά να τη χειροκροτήσει», δηλώνει μεταξύ άλλων η Κατερίνα Θάνου, η οποία μίλησε για την περιπέτειά της, το ντόπινγκ, τον πρωταθλητισμό,  και την γεύση που της άφησε η μεγάλη καριέρα της.
Η Ολυμπιονίκης Κατερίνα Θάνου παραχώρησε συνέντευξη στην «Καθημερινή» της Κυριακής και μιλά για όλους και για όλα, ξεκαθαρίζοντας αρχικά πως αναφορικά με το τι έγινε εκείνο το απόγευμα που συντάραξε τους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας: «Έχω μιλήσει πολύ γι' αυτά. Αποφάνθηκε στο δικαστήριο και τελείωσε το θέμα».
Για την σχέση της με τους Κεντέρη και Τζέκο, είπε: «Δεν είμαστε πλέον ομάδα, γιατί δεν αγωνιζόμαστε. Κρατάμε απλώς μια επαφή».
Για το αν θα άλλαζε την πορεία της αν ήξερε τι θα γινόταν το 2004: «Δεν θα άλλαζα πορεία. Πήρα πολλά από τον αθλητισμό. Το 2004 είναι μία μικρή κουκκίδα που γυρνώντας πίσω δεν την βλέπω. Το έχω αφήσει πίσω μου. Όταν μου το αναφέρουν το θυμάμαι, δεν το έχω ξεχάσει, όμως το έχω ξεπεράσει».
Για το αν θεωρεί ότι η μετέπειτα δικαίωσή της από το δικαστήριο την δικαιώνει και στη συνείδηση του κόσμου: «Τα μηνύματα που λαμβάνω είναι θετικά. Αν εξαιρέσεις τις πρώτες μέρες που ο κόσμος άκουγε πολλά και ήταν επιφυλακτικός. Τώρα μου λένε: “Αυτό που ήθελαν το πέτυχαν, μας στέρησσαν δύο μετάλλια”».
Για το αν ισχύει αυτό που πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, πως ο πόλεμος κατά του ντόπινγκ είναι πόλεμος εταιρειών: « Ο πρωταθλητισμός έχει ξεφύγει από το δάφνινο στεφάνι. Αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο ποια χώρα θα διοργανώσει τους Ολυμπιακούς. Τα ποσά που δαπανώνται είναι υπέρογκα. Υπάρχει πόλεμος εταιρειών, με τις χορηγίες, τους σπόνσορες κλπ».
Για το αν ο κόσμος του αθλητισμού είναι «καθαρός» ή υπάρχει ομερτά για να καλυφθούν συμφέροντα: «Υπάρχει. Το βλέπουμε και στην πολιτική. Σίγουρα υπάρχουν μεγάλα συμφέροντα στον αθλητισμό. Τα περισσότερα δεν βγαίνουν προς τα έξω. Ας δούμε πρώτα από όλα πόσο μεγάλος αγώνας γίνεται για να πάρει μία χώρα τους Ολυμπιακούς. Πόλεμος. Στη συνέχεια ακολουθούν εταιρείες, μάνατζερ και φτάνουνε στους αθλητές, αφού χωρίς αυτούς αγώνες δεν γίνονται».
περισσότερα στο http://www.gazzetta.gr/article/item/236394-ponao-gia-metallio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου