Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Πνευματικός Σύνδεσμος Κρητών Μοσχάτου&Ταύρου: Αρχίζουν οι εγγραφές των μαθημάτων πααδοσιακών χορών

Οι εγγραφές για τα μαθήματα παραδοσιακών κρητικών χορών για τη σεζόν 2013-2014 ξεκινούν την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου από τις 18:00- 21:00.
Έναρξη μαθημάτων την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, 17:45- 21:00.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:
210- 4816193
6937262979
 
 https://www.facebook.com/groups/336953045993/

Cine Μεσοποταμία Σαββάτο 28/09 στις 20.30 - "Καμπαρέ"

Αλκηστις Χαρσουλη απο το cine.gr
 

Το σεναριο του φιλμ στηριζεται στα διηγηματα του Christopher Isherwood, Berlin Stories και πραγματευεται τα εργα και τις ημερες, η τους ερωτες και τις ημερες της Sally Bowles, μιας αμερικανιδας τραγουδιστριας σε Βερολινεζικο καμπαρε της δεκαετιας του ’30, που ονειρευεται πως μια απο εκεινες τις ημερες θα περασει ο Max Reinhardt (κυνηγος ταλεντων) απο το Kit Cat Club και θα της ανοιξει τον δρομο προς το θεατρικο σανιδι που αποτελει το απωθημενο της ψυχης της. Εκεινη την εποχη φτανει στο Βερολινο ενας Βρετανος σπουδαστης με ακαθοριστο σεξουαλικο προφιλ, ο οποιος καταληγει να συγκατοικει με την Sally και να περναει αρκετες ωρες στο καμπαρε που εκεινη δουλευε. Η σχεση τους, οδυνηρα πολυπλοκη, καλυπτει ολο το φασμα απο την δυνατη φιλια εως τον απελπισμενο ερωτα. Φοντο αυτης της ιστοριας, το Βερολινο της παρακμης, της ανηθικοτητας, της ελευθεριας συμπεριφορας και της θλιψης που προοικονομει τα ακομη χειροτερα που επονται καθως ο ναζισμος βρισκεται ηδη στο κατωφλι του.


Αυτες τις ημερες που βιωνουμε το φαινομενο Chicago και που συντασσονται ατελειωτα αρθρα για την αναγεννηση του musical, θα εμοιαζε σχεδον ασεβεια να μην θυμηθουμε το αριστουργημα του Bob Fosse, Cabaret. Το μοναδικο musical αλλαξε την φυσιογνωμια του παρεξηγημενου κινηματογραφικου ειδους και εδω και 30 χρονια παραμενει επικαιρο και συγκλονιστικο.



Η ταινια υπηρξε μια τεραστια καλλιτεχνικη και εισπρακτικη επιτυχια με αντοχη στον χρονο. Η αποτελεσματικοτητα της ειχε σαφως να κανει με το γεγονος οτι ο Bob Fosse αποφασισε να προβει σε μια ελευθερη κινηματογραφικη προσαρμογη του musical του Broadway και οχι σε μια πιστη αποδοση της θεατρικης παραστασης πραγμα που συνηθως γινονταν με αλλα musical της σκηνης του Broadway και που συνηθεστερα τα οδηγουσε σε πληρη αποτυχια.

Ο Bob Fosse αποφασισε οτι ηταν ουσιωδες για την ατμοσφαιρα του φιλμ το να κανει τα γυρισματα οn location και ετσι η ταινια γυριστηκε κατεξοχην στην Γερμανια. Μαλιστα η διαθεση του να αποσυνδεσει τη θεατρικη παραγωγη απο το δικο του δημιουργημα τον ωθησε στο να μην θελει τον Joel Grey για τον ρολο του τελεταρχη του καμπαρε διοτι ο ηθοποιος ερμηνευε τον ιδιον ακριβως ρολο και στο Broadway. Ομως ο παραγωγος θεωρησε οτι ειχε κανει ηδη πολλες υποχωρησεις και αντεκρουσε την τελευταια απαιτηση του Fosse με ενα επιχειρημα ατρανταχτο: «Η προσλαμβανεις τον Grey η απολυεσαι».

Ο Bob Fosse δημιουργησε ενα κινηματογραφικο εργο τεχνης. Καταφερε να ενταξει μεσα στην μουσικοχορευτικη λογικη της ταινιας την απεικονιση της παρακμης της βερολινεζικης κοινωνιας και να θιξει τις αδυναμιες της, αυτες που τελικα θα οδηγησουν στο φαινομενο του ναζισμου. Η ομοφυλοφιλια, ο ρατσισμος, ο αντισημιτισμος, η ανθρωπινη αποξενωση, η ελλειψη εμπιστοσυνης, ο εξευτελισμος της ανθρωπινης προσωπικοτητας θιγονται αποτελεσματικα στην ταινια και η ατμοσφαιρα του καμπαρε μας εχει αποδοθει αφου πρωτα εχει βουτηχτει στον απολυτο ρεαλισμο. Δεν υπαρχει τιποτε το φανταχτερο, τιποτα glitter σε αυτο το καμπαρε παρα μονο σπαρακτικες φιγουρες που προσπαθουν να διασκεδασουν τον τρομο τους για τις συνεπειες που θα γεννησει η απωλεια του προσανατολισμου τους. Η σχεδον ευτελεια των κοστουμιων, η ασυμμετρια, η ασχημια των γυναικων που αποτελουν το δυναμικο του καμπαρε ολα εξυπηρετουν την διαθεση του σκηνοθετη για ρεαλιστικη αποδοση μιας παρηκμασμενης εποχης.

Το Cabaret ειναι ενα απο τα λιγα musical που τα τραγουδια αποτελουν στοιχειο της εξελιξης. Στην πραγματικοτητα , και χαρη σε ενα εξαιρετικο μονταζ, το λυρικο μερος με συνοδεια τις γκριματσες του Joel Grey – ευγλωττες κι ανατριχιαστικες - αποτελει εναν απευθειας κριτικο σχολιασμο στα τεκταινομενα. Οι χορογραφιες ειναι εξαισιες και ο τροπος ληψης τους πρωτοπορος, προσεξτε την γωνια της καμερας οταν τραβαει την σκηνη του καμπαρε. Θα μπορεσετε να διαπιστωσετε ιδιοις ομμασι τις επιρροες που δεχτηκε ο Baz Luhrmann απο το Cabaret και τον τροπο που τις χρησιμοποιησε στο Moulin Rouge.

Τον ρολο της Sally Bowles ερμηνευει η Liza Minnelli. Ποτε δεν μπορεσα να εκτιμησω το μεγεθος του ταλεντου της, ομως μπορω να σας βεβαιωσω οτι καταφερε να ισοφαρισει την πολυχρονη θητεια των γονιων της (Judy Garland, Vincente Minnelli) στο musical με μια και μονο εμφανιση. Αυτη στο Cabaret. Απο την εισοδο της στο φιλμ με την αφαιρετικη παρουσιαση του Mein Heir μεχρι την συγκλονιστικη – και το εννοω, ακομη και τωρα μου σηκωνεται η τριχα οταν την ακουω- εξοδο της, με το Cabaret ειναι η αδιαφιλονικητη πρωταγωνιστρια, η μουσα του σκηνοθετη, αυτη που προσωποποιει καθε επιδιωξη του δημιουργου. Εκτος απο τις φωνητικες της ικανοτητες επιδεικνυει μια υποκριτικη δυναμη που ξαφνιαζει. Η Sally ειναι ενα πολυπλοκο κραμα ευαισθησιας και κυνισμου, ηθικης και ανηθικοτητας, ελαφροτητας και εξυπναδας. Η φυσικη της παρουσια προκλητικη και παρατραβηγμενη μας απομακρυνει μια και καλη απο τις ξανθες κουκλιτσες των ξενοιαστων αμερικανικων musical. Η λαμψη της πηγαζει απο την αληθεια της ψυχης της και η ποιοτητα του χαρακτηρα της ειναι τετοια που δεν μας προεξοφλει κανενα happy end. Μας αποδεικνυει ομως διαρκως την δυναμη που διαθετει ενας ανθρωπος με παθος (η παθη). Liza Minnelli δεν διαθετει φιλμογραφια περιωπης. Νομιζω οτι με οχημα την καταγωγη της αρκεστηκε στο να συμμετεχει σε αφιερωματα στο αθανατο musical και σε πληθωρα τηλεοπτικων εκπομπων. Αυτο καποτε μου την εκανε αντιπαθη. Τωρα αντιλαμβανομαι οτι στην πραγματικοτητα δεν υπηρχε τιποτε αλλο να κανει μετα το Cabaret. Εφτασε στην απολυτη κορυφη με μια και μονο ταινια. Και οπωσδηποτε απο το να αναλωθει σε κακεκτυπα του CABARET η σε ταινιες οπως το Arthur προτιμησε να την θυμομαστε σπαρακτικη και πηγαια να τραγουδαει Life is a Cabaret ol’ chum, so come to the cabaret!!.

O Michael York σε ενα ρολο που ειναι στα μετρα του καταφερνει να ορθωσει το υποκριτικο του παραστημα μπροστα στην σαρωτικη Liza και δημιουργει μια αξεχαστη φυσιογνωμια που μοιαζει δειλη και ντροπαλη ενω ειναι παντοδυναμη (και αυτο ειναι ορατο στις αντιδρασεις που του εκμαιευουν οι ναζιστικες αποψεις), που μοιαζει μπερδεμενη ενω ειναι, ηθικα τουλαχιστον, ξεκαθαρισμενη, που μοιαζει ατιμη και ανοιχτη στην προδοσια ενω ειναι απολυτα εντιμη, που μοιαζει βαθια συντηρητικη ενω ειναι τολμηρη. Εξαιρετικος σε αυτον τον τοσο αντιφατικο ρολο, αποτελει το στοιχειο της αξιοπρεπειας που γενικα σε αυτο το φιλμ διαρκως καταρρακωνεται.

Οι Fritz Wepper και Marisa Berenson ερμηνευουν ενα ζευγαρι εβραιων που ερωτευεται και θελει να παντρευτει. Στην ουσια η ιστορια τους ειναι μια μικρη ιστορια ενταγμενη στην μεγαλη. Καποιες φορες δινει την εντυπωση οτι μενει ξεκρεμαστη ομως ο Fosse θελει να κανει ενα ιδιαιτερο σχολιο για τον αντισημιτισμο και αυτην του την ταση εξυπηρετει η συγκεκριμενη ιστορια αγαπης. Παραλληλως, ο σκηνοθετης αντιτασσει απεναντι στο ζευγαρι Brian - Sally που ψαχνει τον δρομο του και την ταυτοτητα του ενα ζευγαρι που ειναι αποφασισμενο να υπομεινει τα παντα προκειμενου να ειναι μαζι. Η ανιδιοτελης αγαπη του δευτερου ζευγαριου κανει απολυτως κατανοητους στον θεατη τους λογους που η Sally και ο Brian δεν θα επιλεξουν να ειναι μαζι. Σε μια εποχη δυσκολη δεν χωρουν ημιμετρα.

Ο Helmut Griem, στον ρολο του διεφθαρμενου Βαρονου, ειναι ο καταλυτης της σχεσης του πρωταγωνιστικου ζευγαριου. Ερμηνευει τον ρολο με την απαραιτητη αυταρεσκεια και αυτοπεποιθηση κατω παντα απο το αγρυπνο βλεμμα του σκηνοθετη που προσπαθει να κρατησει μια ισορροπια στην παρουσιαση των ηρωων του, ετσι ωστε να μην προκαλεσουν την οργη των θεατων με τις επιλογες τους. Άλλωστε τους αγαπαει ολους τοσο πολυ!

Γενικα οι δευτεροι ρολοι, που συχνα αποτελουν την αχιλλειο πτερνα των σκηνοθετων, ειναι δουλεμενοι αρκετα καλα. Ο Fosse δεν υπεπεσε στο σφαλμα του να δομησει ολη του την ταινια πανω στην μουσικη και στην Liza, παρ’ ολο που και παλι η ταινια θα ηταν αξιομνημονευτη. Απλα τοτε θα ηταν ενα αξιομνημονευτο musical, τωρα ειναι μια αριστουργηματικα ολοκληρωμενη ταινια.

Φυσικα δεν θα μπορουσα να παραλειψω τον Joel Grey, τελεταρχη του καμπαρε. Προσεδωσε ενα εξαισια σαρκαστικο προφιλ στην αδιστακτη φιγουρα που χλευαζει τα γεγονοτα ενω ταυτοχρονα μας μυει στους σκοτεινους κοσμους των βερολινεζικων καμπαρε. Ενας αξιος ερμηνευτης. Ενα academy award το επιβεβαιωνει.

Η ταινια «συγκρουστηκε» στα academy awards με ενα αλλο αριστουργημα, The Godfather - Ο Νονος και νικησε στα σημεια. 8 Academy awards και μεσα σε αυτα το πρωτου γυναικειου ρολου για την Liza, το καλυτερης σκηνοθεσιας για τον Fosse και το δευτερου ανδρικου ρολου για τον Joel Grey. Η ταινια του Coppola απεσπασε μονο 3, αναμεσα ομως σε αυτα ηταν το καλυτερης ταινιας γεγονος που εξισορροπησε καπως τα πραγματα αναμεσα στις δυο ταινιες.

Δειτε το Cabaret τωρα που το musical ειναι ξανα επικαιρο. Μπορει να μην σας φανει τοσο φαντασμαγορικο οσο το Chicago η τοσο φουτουριστικο οσο το Moulin Rouge ομως το σιγουρο ειναι οτι θα μιλησει στην ψυχη σας και η γλυκια του μελαγχολια θα οδηγησει στην ανανεωση της σχεσης σας μαζι του που ουτως η αλλιως ειναι η θα επρεπε να ειναι ζωντανη.


Υ.Γ.: Θα ηθελα να σημειωσω ξεχωριστα οτι σκηνη του Tomorrow belongs to me που τραγουδα μελος της ναζιστικη νεολαιας στο παρκο αποτελει μια απο τις πιο ανατριχιαστικες κινηματογραφικες αποδοσεις του ναζισμου και των αρχων του. Μια υποσχεση για την φρικη που εμελλε να γνωρισει η Ευρωπη.

 http://mesopotamia-mosxato.blogspot.gr/2013/09/cine-cabaret.html

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ'' ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.



Μετά την απομάκρυνση από την πόλη μας των υπηρεσιών του Ο.Α.Ε.Δ , των διοικητικών υπηρεσιών του Ι.Κ.Α., του δικαστικού τμήματος της Δ.Ο.Υ Μοσχάτου , την απαξίωση και δια της διολίσθησης υπολειτουργία των υγειονομικών υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. αφού δεν ανανεώθηκαν οι συμβάσεις γιατρών βασικών ειδικοτήτων και στο Μοσχάτο και στον Ταύρο και ενώ οι υποσχέσεις των ιθυνόντων προς τη Δημοτική Αρχή προ επταμήνου για κάλυψη των κενών μετά την επίσκεψη της Τρόικας το Μάρτιο ουδέποτε υλοποιήθηκαν αν και έγιναν από τους διοικούντες το Δήμο μας πιστευτές με αποτέλεσμα τον καθησυχασμό των συμπολιτών μας , σήμερα λάβαμε την πρόσκληση για έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την Παρασκευή 27/9/2013 και ώρα 15:00 για να συζητηθεί η επιστολή των εργαζομένων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ που καλούν τις δημοτικές αρχές να αποτρέψουν το κλείσιμο των υγειονομικών υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ σε όλη τη χώρα.


Η ολιγωρία της Δημοτικής Αρχής που θεωρεί ότι με ανακοινώσεις ,
ραντεβού με διάφορους ιθύνοντες , ψηφίσματα και δελτία τύπου μπορεί να αποτρέψει την διάλυση των κοινωνικών δομών και υπηρεσιών στην πόλη μας εν μέσω μνημονίου και εντολοδόχων υπουργών έχει φέρει αυτά τα αποτελέσματα που τα βιώνουν όλοι οι συμπολίτες μας με την καθημερινή ταλαιπωρία που υφίστανται.
Επειδή βρισκόμαστε μπροστά σε εξελίξεις που θα έχουν ως αποτέλεσμα το κλείσιμο και των πρωτοβάθμιων υγειονομικών υπηρεσιών του Ε.Ο.Π.Υ.Υ σε Μοσχάτο και Ταύρο ως δημοτική παράταξη καλούμε τους συμπολίτες/τισσες μας να βρισκόμαστε σε ετοιμότητα για να αποτρέψουμε δυναμικά και διεκδικητικά άλλη μια υποβάθμιση για την πόλη μας με συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και στις δύο κοινότητες.
Καλούμε την δημοτική αρχή να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων
ως αιρετή διοίκηση και να σταματήσει να παίζει το διπλό παιχνίδι και με το λαό τάχα μου αλλά και με τις μνημονιακές πολιτικές του κόμματος που την στηρίζει.
Οι περιστάσεις απαιτούν έγκαιρη και δυναμική αντίδραση με την σύμπραξη όλων των συμπολιτών μας για να αποτρέψουμε την τελειωτική υποβάθμιση - διάλυση των κοινωνικών δομών στην πόλη μας.
Ως δημοτική παράταξη και με στόχο την ευρύτερη συνεργασία και άλλων δημοτικών παρατάξεων που αντιστέκονται στη λαίλαπα που βιώνουν οι συμπολίτες μας θα κινηθούμε με γνώμονα την αποτροπή και την αντίσταση σε τέτοιου είδους διαλυτικές για την πόλη μας καταστάσεις.
Οι βαριά φορολογούμενοι πολίτες του Μοσχάτου και του Ταύρου δεν επαιτούν αλλά απαιτούν . Ας το λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι καθ' ύλην αρμόδιοι.
Τέλος η Ανοχή .
Οδηγεί σε Συνενοχή και εντέλει σε Καταστροφή και του Κοινωνικού Κράτους και της Αυτοδιοίκησης.

Ας βάλουμε ένα τέλος στη συνεχή υποβάθμιση της πόλης μας με πράξεις και όχι με λόγια.

ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ



 https://www.facebook.com/aris.kremmidas

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου σας προσκαλεί στην εκδήλωση Απονομής των Βεβαιώσεων Παρακολούθησης Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων


Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου
σας προσκαλεί στην εκδήλωση Απονομής των Βεβαιώσεων 
Παρακολούθησης Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων, η οποία θα 
πραγματοποιηθεί
την ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013 στις 7 μμ.
στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Κέντρου Μοσχάτου,
(Κωνσταντινουπόλεως και Σολωμού )


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Δήμαρχος, κύριος Ανδρέας Ευθυμίου, θα απονείμει σε 91  νέους 
εκπαιδευόμενους του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης Μοσχάτου- Ταύρου τις βεβαιώσεις τους, έπειτα από την
 επιτυχή τους συμμετοχή στα προγράμματα εκμάθησης Ιταλικών και Πληροφορικής τα  οποία 
ολοκληρώθηκαν τον Ιούνιο.

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τίθενται αύριο σε εφαρμογή στη λεωφόρο Ποσειδώνος στο Παλαιό Φάληρο, λόγω διεξαγωγής της αεροπορικής επίδειξης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Athens flying Week 2013».



Συγκεκριμένα, από τις 14.00 μέχρι τις 19.00 θα πραγματοποιηθεί προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας της Ποσειδώνος, μεταξύ των οδών Άτλαντος και Αχιλλέως, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Γλυφάδα.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων να αποφύγουν την κίνησή τους στην παραπάνω Λεωφόρο και να ακολουθούν τις υποδείξεις των ρυθμιστών τροχονόμων.


http://www.zougla.gr/

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Συνάντηση των 35 διορισμένων διακριθέντων αθλητών και αθλητριών που εργάζονται στην ΠΚΜ με τον Περιφερειάρχη Κ Μακεδονίας Α. Τζιτζικώστα (24/9/2013)

Τους 35 διορισμένους διακριθέντες αθλητές και αθλήτριες, που εργάζονται στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως υπάλληλοι διορισθέντες με ειδικές διατάξεις του νόμου 2725/1999, δέχθηκε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι 35 διορισμένοι διακριθέντες αθλητές –υπάλληλοι της Π.Κ.Μ. εξέθεσαν στον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν κατόπιν δημοσίευσης της υπουργικής απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (9/8/2013), και αφορά στη μη εξαίρεσή τους από το καθεστώς της διαθεσιμότητας, καθώς και στη μη μοριοδότησή τους σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής τους στη δημόσια διοίκηση, σε περίπτωση που τεθούν σε διαθεσιμότητα.
Ο κ. Τζιτζικώστας άκουσε με προσοχή τα αιτήματα των εργαζομένων και επανέλαβε την πάγια θέση της διοίκησης της Π.Κ.Μ. ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ήδη λειτουργεί με μειωμένο προσωπικό και γι' αυτό και δεν είναι εφικτή καμία απόλυση ή ένταξη υπαλλήλων της σε καθεστώς κινητικότητας.
 
 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ



                                                                                                                           Δευτέρα, 23/9/13

Το Δημοτικό Συμβούλιο του ήμου Μοσχάτου-Ταύρου καταδικάζει την
άνανδρη, στυγερή και απροκάλυπτη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από μέλη της
Χρυσής Αυγής που είναι συνέχεια της προηγούμενης δολοφονικής επίθεσης στα
μέλη της ΚΝΕ και του ΚΚΕ στο Πέραμα.
Είναι απαράδεκτο σε ένα καθεστώς Δημοκρατίας να αναβιώνουν φαινόμενα
φασισμού που θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα και την ίδια τη ζωή των
πολιτών, ενώ παράλληλα αποτελούν πλήγμα για τα ιδανικά της ελευθερίας και του
ημοκρατικού Πολιτεύματος.
Η Χρυσή Αυγή είναι μία εγκληματική οργάνωση που λειτουργεί με πρόσοψη
και προκάλυμμα πολιτικού κόμματος και αυτό δεν αφορά τους απλούς ψηφοφόρους,
αλλά την ηγεσία της και τα δικτυωμένα ενεργά μέλη της, εκμεταλλευόμενη τις
δύσκολες στιγμές που περνά η χώρα και οι πολίτες.
Η καταστρατήγηση από τη Χρυσή Αυγή των Κοινοβουλευτικών διαδικασιών
καταρρακώνει το δεσμό της Κοινοβουλευτικής ημοκρατίας.
υστυχώς η Χρυσή Αυγή γιγαντώθηκε στη στρατηγική του αντιμνημονιακού
μετώπου με ένα δήθεν φιλολαϊκό προφίλ και σ΄ ένα ευκαιριακό, ετερόκλητο,
στρατηγικό αδιέξοδο και αντιμετωπίστηκε με ανοχή στη λογική του επαναπατρισμού
ψηφοφόρων.
Η ανοχή απέναντι στη βία και τη βιαιότητα απ΄ όπου κι αν προέρχεται,
εξοντώνει τη ημοκρατία.
Η ιστορική διαδρομή των πόλεών μας, των κατοίκων του Μοσχάτου και του
Ταύρου, ούτε ανέχονται, ούτε ενθαρρύνουν τέτοιες φασιστικές ενέργειες που
υπονομεύουν την κοινωνική συνοχή, την πολιτική συναίνεση και την κοινωνική
ειρήνη.
Το ημοτικό Συμβούλιο του ήμου μας εκφράζοντας τα συναισθήματα των
πολιτών μας, δε θα επιτρέψει τη διοργάνωση εκδηλώσεων της Χρυσής Αυγής στα
όρια του Μοσχάτου και του Ταύρου.
Ζητάμε από τον πολιτικό κόσμο της χώρας τη σθεναρή αντίδραση απέναντι
στο φαινόμενο του φασισμού. Τη λήψη νομοθετικών και κοινοβουλευτικών μέτρων,
αλλά πάνω απ΄ όλα την εφαρμογή της ισχύουσας ποινικής και δικαστικής
νομοθεσίας.

ΓΙΑ ΤΟ Δ .Σ.
Ο ΠΡΟΕ ΡΟΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΝΤΕΡΕΚΑΣ

Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης:Σάββατο 5 & Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013, στις 21:00 "H Πόρνη του Οχάιο" Χανόχ Λεβίν Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Λάρκου Εταιρεία Θεατρικής Ανάπτυξης Λεμεσού Κύπρου (Ε.Θ.Α.Λ.)


Η παραγωγή της Κεντρικής Σκηνής της ΕΘΑΛ "Η Πόρνη του Οχάιο", του ισραηλινού
 δραματουργού Χανόχ Λεβίν,  ταξιδεύει από την Λεμεσό της Κύπρου στην Αθήνα στις
 5 & 6 Οκτωβρίου 2013.
Η πόρνη του Οχάιο είναι μια μαύρη κωμωδία που μιλά για το σεξ, τα λεφτά, το θεό, την αγάπη, 
τα όνειρα, την εθνική τιμή, την κοινωνική ασφάλιση και λέει για όλα ψέματα!
"Η Πόρνη του Οχάιο" είναι η ιστορία μιας πόρνης του δρόμου που περιμένει έναν πλούσιο 
τουρίστα να την παντρευτεί και να της αγοράσει μια βίλα με πισίνα και είναι σίγουρη πως
 υπάρχει η πιθανότητα αυτό να συμβεί.  Είναι η ιστορία ενός γέρου ζητιάνου, του Οϊμπίτερ,  
που σε όλη του τη ζωή ονειρεύεται  μια συνάντηση με μια πόρνη στο Οχάιο της Αμερικής.
 Όταν φθάνουν τα 70στά του γενέθλιά του αποφασίζει να προσφέρει στον εαυτό του τη πολυτέλεια
 ενός δώρου που να μπορεί να ανταποκρίνεται  στις οικονομικές του... αντοχές: συνεύρεση με
 ξεπεσμένη πόρνη του δρόμου. Από την άλλη, ο γιος του, επίσης ζητιάνος, φαντασιώνεται με την
 ιδέα πως στη πραγματικότητα ο πατέρας του, είναι ένας κρυφός πλούσιος άνθρωπος που  η 
κολοσσιαία περιουσία του, κάποια μέρα θα γίνει δική του. Ο γιος του δεν μπορεί να αποδεχθεί 
παρόλα αυτά  την ιδέα πως ο πατέρας του πέταξε 15 ευρώ με αυτό τον τρόπο και γνωρίζοντας ότι ο
 πατέρας του είναι αδύναμος σαν χαρακτήρας, προσπαθεί να πάρει πίσω τα λεφτά. Η πόρνη, 
 πρακτικότερη όλων - ικανοποιείται από τις ελάχιστες  αποταμιεύσεις του γέρου και  καταπραΰνει 
 τον καημό του, παρέχοντας του υποκρινόμενη  μια ψευδαίσθηση του έρωτα. 
Στο τέλος, η φαντασία –λέει ο Χανόχ Λεβίν, ο συγγραφέας του έργου- παραμένει η μοναδική 
δυνατότητα ανακούφισης μέσα στην άθλια ζωή του. 
Είναι η ιστορία της αναμονής και των τριών τους. Της αναμονής που τους κρατάει ζωντανούς ή
 τουλάχιστον όχι εντελώς πεθαμένους και τους οδηγεί μέσα από την σκόνη και τη βρωμιά στο 
απέραντο γρασίδι της πρόσοψης της βίλας της πόρνης του Οχάιο.
O ισραηλινός θεατρικός συγγραφέας Χανόχ Λεβίν (Hanoch Levin, 1943-1999) ανήκει στους  
αναμορφωτές της σύγχρονης ισραηλινής δραματουργίας και το συγκεκριμένο έργο, που ανέβηκε
για πρώτη φορά το 2006 στο φημισμένο θέατρο La MaMa της Νέας Υόρκης, θεωρείται από τα
καλύτερα που έχει γράψει.

Η παραγωγή της Κεντρικής Σκηνής της ΕΘΑΛ "Η Πόρνη του Οχάιο" παρουσιάστηκε σε 
 πανελλήνια «πρώτη» με αφορμή την 25ετία του θεάτρου της Λεμεσού και σημείωσε μεγάλη 
επιτυχία. 
Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Παναγιώτης Λάρκου 
Σκηνικά /κοστούμια:  Εδουάρδος Γεωργίου
Φωτισμοί: Βασίλης Πετεινάρης 
Παίζουν: Ευτύχιος Πουλλαΐδης, Βασιλική Κυπραίου και Μηνάς Τίγκιλης 
Σάββατο 5 & Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013, στις 21:00
H "Πόρνη του Οχάιο"
Χανόχ Λεβίν
Αίθουσα: Θέατρο
Διάρκεια: 80' 
Τιμές εισιτηρίων:      12€, Κανονικό 
10€, Μαθητικό /Φοιτητικό / Κάτοχοι Κάρτας Ανεργίας (ΟΑΕΔ) & Πολυτέκνων (ΑΣΠΕ) 
& Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων/  Κάτοχοι Κάρτας  Πολιτισμού/ Κάτοχοι Κάρτας Club IFA
(Γαλλικού Ινστιτούτου) / Κάτοχοι Κάρτας ΙΤΙ (ΕΚΔΙΘ)  /ΑμΕΑ /  Άνω των 65 
Ομαδικά: 7€
Μέγας Θεσμικός Χορηγός: ΘΟΚ
Πάγιοι Χορηγοί: Δήμος Λεμεσού, Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού
Επίσημος Αερομεταφορέας: Κυπριακές Αερογραμμές
*********
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr 
Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην Ιστοσελίδα του 
Ιδρύματος www.mcf.gr 
Εισιτήρια προπωλούνται και στα καταστήματα Public: Σύνταγμα, Πειραιά, Γλυφάδας, 
Αγ. Δημητρίου Metro Mall,  Athens Mall Μαρούσι.
Υποστηρικτές Ιδρύματος ΜΚακογιάννης
PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. Where value begins
Dogkas Wines
Konstantinos
Playground Productions
Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος ΜΚακογιάννης
ΤΑ ΝΕΑ      METROPOLIS     Το Ποντίκι
Αθήνα 9,84         BHMA FM 99.5           Ως 3
Ε-go.gr,     Ελculture.gr                Clickatlife.gr        
Culturenow.gr    Mediasoup.gr            Monopoli.gr       In2life.gr
Camera Stylo online
Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart
Οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του εμπορικού
κέντρου Athens Heart από Δευτέρα έως Σάββατο από τις  08:00 – 22:00. 
Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5€ και 1€ για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης μετά
 από τη 01:01.
Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται  με 2,5€ για χρήση του
 parking από τις 10:00  έως 01:00. Από τις 01:01πμ  θα επιβαρύνεται με κόστος 1€ για κάθε 
επιπλέον ώρα.
Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια 
6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

Ξεκινά το 6ο Διαδημοτικό Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου μας στο Μοσχάτο 25 Σεπτεμβρίου - 13 Οκτωβρίου 2013 Πολιτιστικό Κέντρο (Κωνσταντινουπόλεως και Σολωμού)(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)


Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Κοινωνικό Πανεπιστήμιο στο Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου 1ος κύκλος σεμιναρίων: "Η παγκοσμιοποίηση και οι επιπτώσεις της στον Έλληνα καταναλωτή" Αιτήσεις συμμετοχής από τις 24 Σεπτεμβρίου 2013-30 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ
Γραφείο Τύπου: 2132019612 & 636
FAX: 2109416154
Graftip.mt@gmail.com
                                                                                                                             23/9/2013
Δ ΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κοινωνικό Πανεπιστήμιο στο Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου
Στα πλαίσια της ανάγκης δια βίου μάθησης και προκειμένου να
βρουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικές γνώσεις όσο το δυνατόν
περισσότεροι συμπολίτες μας χωρίς να δεσμεύονται από ηλικία,
φύλλο, μορφωτικό επίπεδο, ο Δήμος μας ξεκινά τον πρώτο
κύκλο του Κοινωνικού Πανεπιστημίου, με τίτλο: “Η
παγκοσμιοποίηση και οι επιπτώσεις της στον Έλληνα
καταναλωτή”.

Ο πρώτος κύκλος των σεμιναρίων θα πραγματοποιείται κάθε
Τρίτη και Πέμπτη, από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Οκτωβρίου.
Ενημέρωση σχετικά με το χώρο διεξαγωγής του πρώτου κύκλου του
Κοινωνικού Πανεπιστημίου, καθώς και για τις ώρες των σεμιναρίων
θα υπάρξει σύντομα στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου,
www.dimosmoschatou-tavrou.gr. Εισηγητές των ενοτήτων θα
είναι οι: Dr. Π. Κυριαζόπουλος (Καθηγητής ΤΕΙ Πειραιώς) και Dr.
Ειρ. Σαμαντά (καθηγήτρια ΤΕΙ Πειραιώς). Ακολουθεί πίνακας με
το αναλυτικό πρόγραμμα των ενοτήτων.
Στόχος του Κοινωνικού Πανεπιστημίου είναι να διευρύνουν οι
συμμετέχοντες τους μορφωτικούς τους ορίζοντες και τα πνευματικά
τους ενδιαφέροντα, αλλά και να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που
θα αποκτήσουν στην επαγγελματική τους πορεία ή στην
επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Με το τέλος του πρώτου
κύκλου και σε όσους παρακολουθήσουν τα σεμινάρια, θα δοθούν
βεβαιώσεις παρακολούθησης.
Αιτήσεις συμμετοχής στο Κοινωνικό Πανεπιστήμιο θα
γίνονται από την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου έως τη Δευτέρα 30
Σεπτεμβρίου 2013 στο Γραφείο Δημάρχου (Κοραή 36 & Αγ.
Γερασίμου, 3ος όροφος), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση που
θα υπάρχει και στη σελίδα του Δήμου (www.dimosmoschatoutavrou.
gr) και να τη στείλουν με e-mail στο: graftip.mt@gmail.com.
Κοινωνικό Πανεπιστήμιο Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου,
πρώτος κύκλος: “Η Παγκοσμιοποίηση και οι επιπτώσεις της
στον Έλληνα καταναλωτή”


Ημερομηνία Σεμιναρίου Τίτλος Εισηγητής
01/10/13 Ιστορική Αναδρομή 1760-2001 Dr. Π. Κυριαζόπουλος
03/10/13 Η Ελλάδα και το Ευρώ Dr. Π. Κυριαζόπουλος
08/10/13 Εισαγωγή στο
Παγκοσμιοποιημένο Marketing
Dr. Π. Κυριαζόπουλος
10/10/13 H έννοια και η χρήση του
ηλεκτρονικού Marketing
Dr. Π. Κυριαζόπουλος
15/10/13 Εισαγωγή στην έννοια της
αναδιοργάνωσης
Dr. Ειρ. Σαμαντά
17/10/13 Lιαχείριση Γνώσης Dr. Ειρ. Σαμαντά
22/10/13 Μοντέλα Καταναλωτή Dr. Ειρ. Σαμαντά
24/10/13 Η συμπεριφορά του
καταναλωτή σε μία
παγκοσμιοποιημένη κοινωνία
Dr. Ειρ. Σαμαντά
29/10/13 Μείγμα Marketing Dr. Π. Κυριαζόπουλος
31/10/13 Τα Logistics στη χρήση της
Στρατηγικής Marketing

Dr. Π. Κυριαζόπουλος


 
Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Συγκλονιστικό γράμμα 10χρονου: "Πώς έχασα ένα φίλο και κέρδισα ένα... φασίστα"!

Γροθιά στο στομάχι είναι το απόσπασμα από το ημερολόγιο ενός μαθητή από το Αντιφασιστικό Μέτωπο Ηλιούπολης, στο οποίο δείχνει ξεκάθαρα τις «επιπτώσεις» που έχει η σιωπή μας και η ανοχή μας στα φασιστικά φαινόμενα και πρακτικές.  
Είναι συγκλονιστικό. Διαβάστε το...
«Προχτές το βράδυ ένας μετανάστης λήστεψε μια γιαγιά, πέντε γειτονιές παρακάτω. Την άλλη μέρα στο σχολείο, ο συμμαθητής μου ο φασίστας χτύπησε έναν άλλο συμμαθητή μου, που οι γονείς του είναι μετανάστες. 
Ο ίδιος γεννήθηκε εδώ, μιλά ελληνικά και δεν ξέρει καμιά άλλη πατρίδα πέρα από την Ελλάδα.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές κατηγορίες ανθρώπων: Πλούσιοι, μεσαίοι, φτωχοί.
Πολλοί πλούσιοι κλέβουν, εξαπατούν, φοροδιαφεύγουν, βάζουν τους φτωχότερους να δουλεύουν για λογαριασμό τους για λίγα ευρώ. Πολλοί φτωχοί, Έλληνες και ξένοι δουλεύουν απ’το πρωί μέχρι το βράδυ για ένα κομμάτι ψωμί.
Κάποιοι απ” αυτούς κλέβουν, σκοτώνουν για να ληστέψουν και πουλούν ναρκωτικά.
Εγώ δε γουστάρω τους εγκληματίες, όπως δεν γουστάρω και τους πλούσιους που βγάζουν τα λεφτά τους στην Ελβετία, για να μην φορολογηθούν. Οι φασίστες τα βάζουν μόνο με τους μετανάστες γιατί λέει είναι ξένοι και φταίνε αυτοί. Εγώ λέω ότι τα βάζουν μαζί τους γιατί είναι ο εύκολος στόχος και δεν μπορούν να τα βάλουν με τους ισχυρούς. Άλλωστε ξέρω καλά ότι να χτυπάς το συμμαθητή σου, δεν δείχνει δύναμη, αλλά αδυναμία. Η καημένη η γιαγιά δεν κέρδισε καμιά παρηγοριά από αυτή τη πράξη εκδίκησης και ο συμμαθητής μου μας κοιτάει πια όλους με καχυποψία.
Κι έτσι, έχασα έναν Έλληνα φίλο και κέρδισα έναν φασίστα.
Οι φασίστες όλο μιλάνε για την ένδοξη ελληνική φυλή και τον ελληνικό πολιτισμό.
Οι ίδιοι όμως δεν ξέρουν καλά την ιστορία μας και δεν γνωρίζουν τίποτα απ” τα έργα των αρχαίων Ελλήνων. Η καλύτερη απόδειξη ότι αγαπάς τη χώρα σου είναι να την υπερασπίζεσαι όχι με μεγάλα λόγια, αλλά με πράξεις. Έχω διαβάσει πως στον τελευταίο πόλεμο που έζησε η χώρα μας, κάποιοι χωρίς χρήματα, οπλισμό και βοήθεια από κανέναν στήσανε αντάρτικο στρατό εναντίον των κατακτητών Γερμανών.
Κάποιοι άλλοι, οι λεγόμενοι ταγματασφαλίτες, μπήκανε στην υπηρεσία των Χιτλερικών, πήρανε όπλα και λεφτά, φόρεσαν κουκούλες, ρουφιανέψαν και πολέμησαν τους Έλληνες. Οι φασίστες σήμερα θεωρούν τους ταγματασφαλίτες «πατριώτες» και κάνουν εκδηλώσεις στη μνήμη τους.
Τις προάλλες στο σχολείο συνέβη κάτι άλλο. Η Ελένη η συμμαθήτριά μου, είναι φωνακλού και τα «χώνει», η μάνα της είναι αριστερή.

Ο φασίστας συμμαθητής μου την χτύπησε, εγώ όμως δεν αντέδρασα. Είναι που η Ελένη καμιά φορά γίνεται εκνευριστική και μέσα μου σκέφτηκα… «Καλά της έκανε!». Μετά το ξανασκέφτηκα, αλλά ήταν αργά πια, αργά και αισθάνομαι ότι έχω πέσει στα μάτια της.

Κι έτσι, έχασα μια φίλη και κέρδισα έναν φασίστα.

Στο γήπεδο οι φασίστες φωνάζανε «πίθηκο» τον καλύτερο παίκτη της ίδιας μας της ομάδας, γιατί είναι από την Αφρική. Ο καλύτερος μας παίκτης πικράθηκε και ζήτησε μεταγραφή.

Κι έτσι, έχασα τον παικταρά μας και κέρδισα έναν φασίστα.

Οι φασίστες προωθούν το μίσος και την απανθρωπιά. Μισούν και χτυπούν τους ξένους, τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους μορφωμένους, τους δημοκράτες, τους ελεύθερους ανθρώπους. Μισούν ό,τι τους ξεπερνά και ό,τι δεν καταλαβαίνουν.
Όποτε όμως βρεθούν απέναντι σε αντιφασίστες, το βάζουν στα πόδια. Τον τελευταίο καιρό με τόσους φασίστες που μ” έχουν κερδίσει, έχω αρχίσει να προσέχω τι λέω και να διστάζω να πάρω θέση.

Κι έτσι, πριν χάσω το θάρρος μου για πάντα με αντάλλαγμα το φόβο του φασίστα, ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΩ:
«ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠ’ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,
ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠ’ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ!».
Κι έτσι, ξανακέρδισα τον εαυτό μου, χάνοντας μόνο έναν φασίστα!».

ΠΗΓΗ
http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=195080&artTitle=sygklonistiko_gramma_10chronou_pos_echasa_ena_filo_kai_kerdisa_ena__fasista

Δήλωση του Δημάρχου Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέα Ευθυμίου, σχετικά με τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Δ ΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ
Γραφείο Τύπου: 2132019636
FAX: 2109416154
Graftip . mt @ gmai l . com
19/9/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, για τη δολοφονία του
Παύλου Φύσσα δήλωσε τα εξής:
“Εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για το θλιβερό και απαράδεκτο γεγονός της
δολοφονίας ενός νέου ανθρώπου. Η δολοφονία του Παύλου Φύσσα από θιασώτη του
νεοφασισμού, αποτελεί πλήγμα για τα ιδανικά της ελευθερίας και του )ημοκρατικού
πολιτεύματος.
H Δημοτική Αρχή καταδικάζουμε απερίφραστα κάθε υποκινητή
νεοφασιστικών συμπεριφορών και νοοτροπιών βίας. Επισημαίνουμε ιδιαίτερα στους
νέους ότι η εξάπλωση φαινομένων βίας και συμπεριφορών που θέτουν σε κίνδυνο
την ανθρώπινη ακεραιότητα στο πνεύμα μίας ακραίας ιδεολογικής στάσης, όχι μόνο
δεν πρέπει να υιοθετείται αλλά πρέπει να αποδοκιμάζεται και να καταδικάζεται.”
 

Από το Γραφείο Τύπου του ήμου Μοσχάτου-Ταύρου

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Καταδίκη από την εκτελεστική επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ


Την «στυγνή δολοφονική επίθεση από ομάδα φασιστοειδών της Χρυσής Αυγής σε βάρος του 34χρονου αγωνιστή αντιφασίστα Παύλου Φύσσα», καταδικάζει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Όπως υποστηρίζει, «η ανοχή της κυβέρνησης και του συστήματος απέναντι στους νοσταλγούς του φασισμού που στόχο έχει να κυριαρχεί ο φόβος και ο τρόμος σε όσους ενεργά αντιστέκονται στην αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζεται, οδηγεί αναπόφευκτα, αν όχι συντονισμένα, στην απώλεια ανθρώπινων ζωών».

Και συνεχίζει: «Η ΠΟΕ-ΟΤΑ και οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα συνεχίσουν να αντιτίθενται σθεναρά στις βιαιότητες και στις ακρότητες φασιστικών μορφωμάτων που φορούν το μανδύα του ανεξάρτητου πατριωτικού κόμματος, επιδιώκοντας να παραπλανήσουν τον ελληνικό λαό. Μοναδικός στόχος τους είναι η οπισθοδρόμηση της χώρας σε εποχής φασισμού και ναζισμού».


http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/584167/stugni-dolofoniki-epithesi-apo-omada-fasistoeidon-tis-ha/