Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Σε εξέλιξη η ομιλία στο Εθνικό Συμβούλιο.... Θα δώσω τη μάχη για τη χώρα από οποιοδήποτε μετερίζι, δηλώνει ο Γ.Παπανδρέου


«Θα κάνω το καθήκον μου» και «θα δώσω τη μάχη από οποιοδήποτε μετερίζι» είναι το έως τώρα στίγμα που έχει δώσει ο Γιώργος Παπανδρέου για την επόμενη ημέρα στο ΠΑΣΟΚ. Επίσης αναφέρθηκε και στις προσωπικές επιθέσεις που δέχεται λέγοντας:

«Πολλοί θεωρούν την ευγένειά μου αδυναμία. Έχω πάρει τις πιο δύσκολες αποφάσεις των τελευατίων δεκαετιών. Έχω απωθήσει προσωπικές φιλοδοξίες, έχω συγκρουστεί με συμφέροντα. και στις συνεχείς συκοφαντίες απέναντι στην οικογένειά μου θα παντήσω με μια φράση του Ανδρέα: 'Εμένα θέλετε να χτυπήσετε. Εδώ είμαι. Χτυπήστε εμένα'».

Ο Γιώργος Παπανδρέου άνοιξε την ομιλία στο Εθνικό Συμβούλιο με άλλη μια φράση του Ανδρέα Παπανδρέου, κατά την ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ το 1974, λέγοντας ότι η κυβέρνησή του έδωσε τη μάχη για να αποφευχθεί μια άλλη -σύγχρονη τραγωδία- αυτή της άτακτης χρεοκοπίας.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι ο κίνδυνος παραμένει, αλλά έχουν μπει οι βάσεις για ένα καλύτερο αύριο, αρκεί οι πολιτικοί -και ιδίως το ΠΑΣΟΚ- να μην συμπεριφερθεί μυωπικά.

Ο κ. Παπανδρέου ζήτησε από όλα τα στελέχη να αφήσουν στην άκρη για λίγο τις φιλοδοξίες και τις αντιθέσεις και «να ακούσουν έναν άνθρωπο που έζησε τα πάντα μέσα σε δύο χρόνια».

Δήλωσε περήφανος που έδωσε μια δύσκολη μάχη σε πολλά μέτωπα, αναγνωρίζοντας λάθη και παραλείψεις, «όπως συμβαίνει με όλους όσοι αναλαμβάνουν ευθύνες».

Αναφέρθηκε μάλιστα στον τρόπο με τον οποίο διαστρεβλώθηκε η αλήθεια που υπήρχε στη φράση του «λεφτά υπάρχουν», χρησιμοποιώντας ένα απόσπασμα από όσα είχε αναφέρει στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας του 2009, όταν αναφέρθηκε σε διαρθρωτικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στη χώρα χωρίς δημοσιονομικό κόστος.

Στη συνέχεια της ομιλίας του ο Γιώργος Παπανδρέου απέκρουσε και το επιχείρημα ότι πριν από το 2009 «το ΠΑΣΟΚ γνώριζε» τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.

Ασκησε δριμύτατη κριτική στη ΝΔ και τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή για τα στοιχεία που έστειλε στην Κομισιόν, για την απογραφή που έκανε η κυβέρνηση της ΝΔ, προκειμένου να πείσει ότι η Ελλάδα κακώς μπήκε στην Ευρωζώνη».

«Ποιος κορόιδευε την Ελλάδα επί 5,5 χρόνια;» τόνισε χαρακτηριστικά.

Είπε μάλιστα, ότι αν το έλλειμμα ήταν στο 6%, όπως αρχικά είχε αναφέρει η ΝΔ, «σήμερα το έλλειμμα θα ήταν μηδενισμένο και θα αντιμετωπίζαμε μια άλλη πραγματικότητα».

Στη συνέχεια της ομιλίας του ο κ. Παπανδρέου άσκησε κριτική στη «συντηρητική Ευρώπη», η οποία βλέπει μόνο περικοπές και πολιτικές λιτότητας.

«Οι οριζόντιες περικοπές σβήνουν για λίγο τη φωτιά, αλλά δεν αποτρέπουν την πυρκαγιά» σημείωσε.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου