Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Στίβος: Αισιόδοξος εν όψει των Ολυμπιακών του Λονδίνου ο Μπεκέλε

Ο Κενενίσα Μπεκέλε δεν παρέμεινε στο σπίτι του την ημέρα των Χριστουγέννων, η οποία γιορτάστηκε στις 7 Ιανουαρίου στην Αιθιοπία.

Πιο συγκεκριμένα, ο 29χρονος αθλητής προτίμησε την ίδια ημέρα να συμμετάσχει στον αγώνα δρόμου σε ανώμαλο έδαφος που έγινε στο Εδιμβούργο, ο οποίος είναι ενταγμένος στη σειρά των μίτινγκ της IAAF.

Στην πόλη της Σκωτίας, όμως, πραγματοποίησε μια από τις πιο απογοητευτικές εμφανίσεις της καριέρας του.

Ενώ η σύζυγός με τα δύο μικρά τους παιδιά γιόρταζαν τα Χριστούγεννα στο σπίτι τους, ο δύο φορές «χρυσός» Ολυμπιονίκης τερμάτιζε μόλις 11ος στον αγώνα των 3 χιλιομέτρων.

Τον Αιθίοπα δρομέα πέρασαν 10 αντίπαλοί του και τερμάτισε 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον Κενυάτη νικητή, Άσμπελ Κίπροπ, επίσης «χρυσό» Ολυμπιονίκη των 1.500μ..

Ήταν μόλις η 4η φορά που ο πιο επιτυχημένος αθλητής του ανωμάλου δρόμου, με 20 χρυσά μετάλλια στην κατοχή του σε διοργανώσεις παγκοσμίων πρωταθλημάτων ανωμάλου, δεν κατάφερε να πάρει σε κάποιον αγώνα τη νίκη.

Ακόμη, ήταν η πρώτη φορά σε διάστημα δέκα χρόνων που δεν τερματίζει σε διεθνή αγώνα μέσα στους 10 πρώτους αθλητές, εξαιρουμένων τριών αγώνων που δεν κατάφερε να τερματίσει.

«Γνώριζα πριν από την εκκίνηση του αγώνα ότι η φυσική μου κατάσταση δεν ήταν καλή. Φυσικά και δεν είμαι ευχαριστημένος από αυτό το αποτέλεσμα, η 11η θέση δεν μου αρμόζει, αλλά τι μπορώ να κάνω; Προσπάθησα και δεν κατάφερα να κάνω κάτι καλύτερο» είπε ο Μπεκέλε, που δεν δείχνει να ανησυχεί ιδιαίτερα για το μέλλον του.

«Δεν έχω σχεδιάσει πού θα κάνω τον επόμενο αγώνα μου. Είναι απίθανο να κάνω αγώνες στον κλειστό.
Τώρα χρειάζομαι περισσότερες προπονήσεις. Όμως είμαι ευχαριστημένος, γιατί είμαι υγιής και χωρίς τραυματισμούς στο ξεκίνημα της Ολυμπιακής χρονιάς. Σε ό,τι αφορά στους Αγώνες του Λονδίνου παραμένω αισιόδοξος. Πιστεύω ότι το καλοκαίρι θα δούμε και πάλι τον πραγματικό Κενενίσα Μπεκέλε».

Ο διάσημος δρομέας, που κατέκτησε στο Πεκίνο τα χρυσά μετάλλια σε 5.000μ. και 10.000μ., δήλωσε ότι ακόμη δεν έχει αποφασίσει αν θα κάνει και τις δύο αποστάσεις στο Λονδίνο ή ποια από τις δύο θα επιλέξει.
περισσότερα στο


http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=450105&cid=10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου