Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Προκήρυξη 57ων Αγώνων Ανωμάλου Δρόμου ΠΑ έτους 2010 και Εορτασμός της Παγκόσμιας ημέρας του Στρατιωτικού Αθλητισμού (Day - Run) (7/2/2011)



Την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011 και από ώρα 10:00 στην ΑΒ Δεκέλειας θα πραγματοποιηθούν ταυτόχρονα τρεις διαφορετικές εκδηλώσεις Ανωμάλου Δρόμου και συγκεκριμένα θα διεξαχθούν:
  • Οι ετήσιοι αγώνες Ανωμάλου Δρόμου Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας
  • Οι ετήσιοι αγώνες Ανώμάλου Δρόμου Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ).
  • Οι 57οι αγώνες Ανωμάλου Δρόμου της Πολεμικής Αεροπορίας
Όλοι οι παραπάνω αγώνες εντάσσονται στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας ημέρας Στρατιωτικού Αθλητισμού με την ονομασία Day - Run.
Το πρόγραμμα των αγώνων έχει ως εξής:
  • Ώρα 10.00 πέρας προσέλευσης αντιπροσωπειών.
  • Ώρα 10:15 πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων.
  • Ώρα 10:25 πέρας προσέλευσης επίσημων.
  • Ώρα 10:30 τελετή έναρξης.
  • Ώρα 11:15 δρόμος 3.000 μέτρων γυναικών, ανεπίσημων αθλητών και βετεράνων.
  • Ώρα 11:45 δρόμος 5.000 μέτρων ανδρων.
  • Ώρα 12:30 τελετή λήξης αγώνων - απονομές επάθλων.
Η οργάνωσή των αγώνων έχει ανατεθεί στην Πολεμική Αεροπορία με την συνδρομή της Γραμματείας ΑΣΑΕΔ.

http://www.haf.gr/el/news.asp?id=4857

Ποια τραγουδίστρια φόρεσε γαλάζιες γόβες;



Πρώτα έβαψε τα μαλλιά ξανθά και τώρα άρχισε να φορά και ανοιχτόχρωμες γόβες…

Ο λόγος για την Beyonce Knowles, η οποία εμφανίστηκε χθες στην αγορά του Hollywood, φορώντας γαλάζιες δωδεκάποντες Christian Louboutin γόβες.

Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε με τέτοιες αποχρώσεις την 29χρονη τραγουδίστρια, η οποία κάνει ριζικές αλλαγές στην εμφάνισή της.





http://www.zougla.gr/

Κράτησε το αήττητο ο Άρης


Στο «μηδέν» με τη Σίτι και παραμένει ζωντανός στο Europa League

Χωρίς τέρματα ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Θεσσαλονίκης. Άρης και Μάντσεστερ Σίτι έμειναν στο «μηδέν» και θα λύσουν τις διαφορές τους στο Μάντσεστερ. Παράλληλα, οι «κιτρινόμαυροι» κράτησαν το αήττητο 42 χρόνων σε εντός έδρας ευρωπαϊκές αναμετρήσεις αλλά παραμένουν μέσα στο κόλπο της πρόκρισης στην επόμενη φάση του Europa League...
http://www.newsbeast.gr/

Αθώος ο Κονταδόρ!

Από Κατερίνα Παλαιάκη
Πολύ κακό για το τίποτα έγινε στην υπόθεση του Αλμπέρτο Κονταδόρ, ο οποίος τιμωρήθηκε από την ισπανική ομοσπονδία ποδηλασίας λόγω ντόπινγκ και αθωώθηκε από τον ίδιο φορέα λίγες εβδομάδες αργότερα.
Ο 27χρονος πρωταθλητής κατάφερε τελικά να πείσει την Πειθαρχική Επιτροπή ότι δεν ευθυνόταν για τα ποσοστά κλενβουτερόλης που βρέθηκαν στον οργανισμό του με αποτέλεσμα να άρει τον αποκλεισμό του ενός έτους που του επιβλήθηκε. Σε αυτό ακριβώς στηρίχθηκε και η απόφαση, σύμφωνα με το άρθρο 296 του κανονισμού αντι-ντόπινγκ της διεθνούς ομοσπονδίας (UCI).

Αναφέρεται μάλιστα πως πρόκειται για τροφική δηλητηρίαση, σχετιζόμενη με κατανάλωση κρέατος την προηγούμενη ημέρα. Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα El Mundo, η Πειθαρχική Επιτροπή «δέχτηκε την περίπτωση τροφικής δηλητηρίασης καθώς και την απουσία λάθους ή αμέλειας».

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, ο Κονταδόρ μπορεί να επιστρέψει άμεσα στην αγωνιστική δράση αν ο ίδιος το επιθυμεί. Πάντως, δεν αποκλείεται η υπόθεση να παραμείνει ανοιχτή, αν η Διεθνής Ομοσπονδία του αθλήματος ή η WADA θελήσουν να καταθέσουν έφεση στο Δικαστήριο της Λοζάνης, προσβάλλοντας την απόφαση. Οι δύο οργανισμοί έχουν περιθώριο ενός μήνα για να καταφύγουν στο CAS, που θα έχει και τον τελευταίο λόγο.



ΠΗΓΉ  http://www.gazzetta.gr/

Συνέχεια επί ελληνικού εδάφους

Στην περιπέτεια που είχαν στην Κούβα αναφέρθηκαν ο Κώστας Δουβαλίδης και η Σοφία Υφαντίδου, που πραγματοποίησαν μέρος της προετοιμασίας τους στην Αβάνα εν όψει των διοργανώσεων του καλοκαιριού.
Οι δύο Έλληνες πρωταθλητές μας έμειναν περίπου ένα μήνα σε προπονητικό κέντρο της IAAF στην κουβανική πρωτεύουσα, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες, αφού οι προπονήσεις τους γίνονταν από κοινού με τους αστέρες της χώρας, ενώ μαζί τους ήταν και η νεαρή πρωταθλήτρια στα υψηλά εμπόδια, Ελισάβετ Πεσιρίδου.

«Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Κερδίσαμε πολλά πράγματα. Βγήκε πολλή δουλειά και είμαστε ευχαριστημένοι. Βοήθησαν σε αυτό και οι καλές καιρικές συνθήκες. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι όλοι οι κορυφαίοι αθλητές και αθλήτριες της Κούβας μαζεύονται στο ίδιο προπονητικό κέντρο και γυμνάζονται μαζί», δήλωσε κατά την επιστροφή του στην Αθήνα ο Κώστας Δουβαλίδης, ο οποίος μετείχε σε αγώνα στο στάδιο Παναμερικάνο στα 100 μέτρα, τερματίζοντας πρώτος στον τελικό σε 10.87.

Και συμπλήρωσε: «Είμαι ικανοποιημένος από την προετοιμασία και από σήμερα συνεχίζω στη Δράμα τις προπονήσεις μου με στόχο τους αγώνες του καλοκαιριού στον ανοιχτό».

Από την πλευρά της η Σοφία Υφαντίδου, η οποία αγωνίστηκε με τη σειρά της στον ακοντισμό στο ίδιο μίτινγκ, σημείωσε: «Βγήκε πολλή προπόνηση και ήταν μεγάλη η εμπειρία που αποκομίσαμε. Είχε πολλή ζέστη, καθημερινά 30 με 33 βαθμούς Κελσίου, ενώ κάποιες φορές έφθανε και τους 35 βαθμούς. Παρ' όλα αυτά πήγε πολύ καλά και ήμουν σε καλή κατάσταση. Γι' αυτό και αγωνίστηκα στον ακοντισμό. Αν υπήρχαν στο πρόγραμμα και εμπόδια, θα αγωνιζόμουν και εκεί. Τώρα επέστρεψα στη Βέροια, θα ξεκουραστώ λίγες ημέρες και μετά θα μπω και πάλι στις προπονήσεις, με πρώτο αγώνα το διεθνές μίτινγκ συνθέτων αγωνισμάτων στο Ντεσενζάνο της Ιταλίας στις 7 και 8 Μαΐου».



http://www.gazzetta.gr/

Ξαφά:«Η Ελλάδα δεν ξεπουλάει αλλά πουλάει»

Αναπτυξιακή διάσταση σε όσα ζήτησε η τρόικα, απέδωσε με δηλώσεις στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή» η Μιράντα Ξαφά, πρώην αντιπρόεδρος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν ξεπουλάει αλλά πουλάει, σημείωσε πως οι αποκρατικοποιήσεις είναι απαραίτητες για συρρικνωθεί το δημόσιο, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο απολύσεων στο δημόσιο και υπογράμμισε πως η ακίνητη περιουσία και η γη που ανήκει στο δημόσιο έχει μεγάλη αναπτυξιακή διάσταση.

Η κ. Ξαφά, είπε πως ενδεχομένως να έγιναν επικοινωνιακά λάθη και κάλεσε την κυβέρνηση και την αντιπολίτευση να εγκαταλείψουν την διγλωσσία και να έρθουν σε εθνική συνεννόηση ώστε να βγει η χώρα από την κρίση ακόμα και αν χρειαστεί να ληφθούν μέτρα πέραν των όσων προβλέπει το μνημόνιο σήμερα.

Υπέρ της αξιοποίησης, αλλά όχι πώλησης, ακινήτων του δημοσίου τάχθηκε μιλώντας στο ΣΚΑΪ η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου.



http://www.skai.gr/news/

15-02-11 Πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Διά Βίου Μάθησης και Σύνδεσης με την Απασχόληση


Δελτίο Τύπου - Ομιλίες Πολιτικής Ηγεσίας 
Συνεδρίασε σήμερα, 15/02/2011, για πρώτη φορά το Συμβούλιο Διά Βίου Μάθησης και Σύνδεσης με την Απασχόληση, με θέμα ημερήσιας διάταξης «το Εθνικό Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης», παρουσία του Πρωθυπουργού, Γιώργου Παπανδρέου.
Στο Συμβούλιο συμμετείχαν: η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, οι Πρόεδροι των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργοδοτών (ΣΕΒ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ), της τριτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης των εργαζομένων (ΓΣΕΕ), της ΑΔΕΔΥ, της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας και της Ένωσης Περιφερειών.
Σκοπός του Συμβουλίου είναι η υποβοήθηση του σχεδιασμού και ο συντονισμός της εφαρμογής της δημόσιας πολιτικής Διά Βίου Μάθησης.

http://www.minedu.gov.gr/

Παπανδρέου: Θα φτιάξουμε νόμο που απαγορεύει την πώληση δημόσιας γης

Νόμο με τον οποίο θα απαγορεύεται η πώληση δημόσιας ελληνικής γης προανήγγειλε σήμερα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, ενώ παράλληλα ξεκαθάρισε πως θα προχωρήσει σε αναθεώρηση του Συντάγματος, ώστε να δίνεται η δυνατότητα μόνο στη Βουλή να αποφασίζει για θέματα που άπτονται της δημόσιας περιουσίας.

«Δεν ζητάμε ελεημοσύνη, ζητάμε σεβασμό», ξεκαθάρισε ο πρωθυπουργός σε ανακοινώσεις που έκανε σήμερα το μεσημέρι, κατά την κύρηξη έναρξης των εργασιών του πρώτου συνεδρίου «δια βίου μάθησης».



http://www.tanea.gr/

Χιλιάδες τηλεφωνικές καταγγελίες για κάπνισμα σε δημόσιους χώρους


Περισσότερες από 15.000 καταγγελίες για παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου δέχθηκε μέχρι τις 9 Φεβρουαρίου η γραμμή ενημέρωσης και υποστήριξης για το κάπνισμα 1142, του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ).
Συγκεκριμένα καταγράφηκαν 15.356 καταγγελίες, από τις οποίες οι 13.124 αφορούσαν καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, οι 1.189 κλειστούς χώρους δημόσιου τομέα, οι 741 κλειστούς χώρους ιδιωτικού τομέα και οι 302, άλλους χώρους, όπως αεροδρόμια, σταθμούς, κ.λπ.
Το 44,9% των καταγγελιών προήλθαν από την Αττική και το 19,6% από την κεντρική Μακεδονία.
Οι καταγγελίες που αφορούν στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σχετίζονται με το κάπνισμα των πελατών μέσα στο κατάστημα για 6.941 περιπτώσεις, την ύπαρξη σταχτοδοχείων στα τραπέζια 4.253 και με το κάπνισμα υπό την ανοχή του υπεύθυνου 1.697 περιπτώσεις.
Όσον αφορά στις καταγγελίες για εργασιακούς χώρους του δημόσιου τομέα,  οι 462 έγιναν για δημόσιες υπηρεσίες, οι 219 για νοσοκομεία και φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, οι 201 για εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι 170 για νομαρχίες, δήμους και περιφέρειες, οι 54 για υπουργεία, οι 51 για αστυνομικά τμήματα και οι 32 για δημόσιες τράπεζες.
Από τις 741 καταγγελίες για εργασιακούς χώρους ιδιωτικού τομέα, οι 584 έγιναν για παραβίαση του αντικαπνιστικού νόμου σε εταιρείες και καταστήματα, οι 36 για ιδιωτικά σχολεία, οι 28 για τράπεζες, οι 25 για ιδιωτικά νοσοκομεία-ιατρεία, οι 25 για γραφεία της ΔΕΗ, οι 14 για ιδιωτικά κανάλια και άλλες 14 για ξενοδοχεία, οι 10 για εμπορικά κέντρα και 5 καταγγελίες για περίπτερα.
Οι 302 καταγγελίες για διάφορους άλλους δημόσιους χώρους αφορούν, 113 κλειστούς χώρους εμπορικών κέντρων, 82 μέσα μαζικής μεταφοράς, ΤΑΧΙ, 35 σε αίθουσες δεξιώσεων, 29 σε χώρους αναμονής και 24 στο αεροδρόμιο.
http://www.enet.gr/

Βλέπει «κούπα» ο Ολυμπιακός


Πραγματοποιώντας εντυπωσιακή εμφάνιση, ο Ολυμπιακός πήρε σπουδαία νίκη επικρατώντας στου Ρέντη της ΑΕΚ με 3-1. Οι «ερυθρόλευκες» μείωσαν στον πόντο τη διαφορά από τον Παναθηναϊκό και μπήκαν γερά στο κόλπο του τίτλου. Οριστικά εκτός οι «κιτρινόμαυρες».
Μπορεί από το ξεκίνημα της Β’ φάσης ο Ολυμπιακός να μην ήταν και το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο, ωστόσο από αγώνα σε αγώνα τα κορίτσια του Γιάννη Νικολάκη δείχνουν όλο και πιο έτοιμα για να φτάσουν στην κατάκτηση της πρώτης κούπας στην ιστορία του τμήματος. Οι «ερυθρόλευκες» ανεβάζουν συνεχώς την απόδοσή τους, με αποκορύφωμα την σημερινή αναμέτρηση με την ΑΕΚ, όπου πραγματικά ήταν εντυπωσιακές. Οι πειραιώτισσες επικράτησαν των «κιτρινόμαυρων» με 3-1 (25-16, 14-25, 25-23, 25-21) και εκτός του ότι μπήκαν για τα γερά στην μάχη για τον τίτλο, καθώς μείωσαν στον πόντο την διαφορά από τον Παναθηναϊκό, έθεσαν ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης τηνΑΕΚ, που μετρά τρεις συνεχόμενες ήττες.
Άπιαστες Χαντάβα και Κόλεβα
Για να κερδίσεις ένα τόσο μεγάλο ντέρμπι θα πρέπει όλες οι παίκτριες να πιάσουν πολύ καλή απόδοση και αυτό έγινε και σήμερα με τον Ολυμπιακό. Ωστόσο ειδική μνεία θα πρέπει να γίνει για τις Χαντάβα και Κόλεβα. Η ελληνίδα ακραία πραγματοποίησε ίσως την καλύτερή της εμφάνιση όσο βρίσκεται στον Ολυμπιακό, κερδίζοντας σημαντικότατους πόντους. Επίσης εντυπωσιακή και η Βουλγάρα διαγώνιος που όταν κόλλαγε ο Ολυμπιακός έδινε τις λύσεις που έπρεπε. Εκτός από τις συγκεκριμένες δύο, μεγάλη ήταν η εμφάνιση για την Κυριακίδου ειδικά στα δύο τελευταία σετ, αλλά και για την Μαγγίνα που πήγε πολύ καλά.
Απλά η καλύτερη πάσα η Ογκνιένοβιτς…
Φυσικά για να παίξουν όλες οι προηγούμενες ένα από τα καλύτερα παιχνίδια τους, έπρεπε να δείξει για ακόμα μία φορά η Ογκνιένοβιτς πως είναι η καλύτερη πασαδόρος στο πρωτάθλημά μας και μια από τις καλύτερες στην Ευρώπη. Η Σέρβα ήταν ένας μαέστρος εντός αγωνιστικού χώρου και οδήγησε εκ του ασφαλούς τον Ολυμπιακό στην μεγάλη νίκη.
Δεν άντεξε τον πρωταθλητισμό…
Όσον αφορά την ΑΕΚ, όπως αποδείχθηκε όχι μόνο σήμερα, αλλά συνολικά στην δεύτερη φάση του πρωταθλήματος, απλά δεν άντεξε τον πρωταθλητισμό. Τα κορίτσια του Γιώργου Σαμαρά, φάνηκε πως δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο άγχος του φαβορί. Εντάξει υπήρξαν προβλήματα όπως η απουσία της Παπαγεωργίου, αλλά η διεθνής ακραία δεν έπαιζε και στο δεύτερο σετ, όταν οι «κιτρινόμαυρες» το πήραν με 25-14. Πραγματικά η «Ένωση» ήταν για ακόμα μία φορά σκιά της ομάδας που σάρωνε τα πάντα στην πρώτη φάση και πλέον έχοντας τρεις συνεχόμενες ήττες και χωρίς πόντο, αποχαιρετούν την υπόθεση τίτλος.
Αλλοπρόσαλλα τα πρώτα δύο

Στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, τα πρώτα δύο σετ έδειξαν με το πλέον ξεκάθαρο τρόπο πως το γυναικείο βόλεϊ είναι το πιο απρόβλεπτο άθλημα. Ο Ολυμπιακός κάνοντας περίπατο πήρε το πρώτο με 25-16, ενώ στο δεύτερο το σκηνικό άλλαξε άρδην με τις «κιτρινόμαυρες» να το κερδίζουν με 25-14.

Ντέρμπι τα άλλα δύο

Τουλάχιστον στα επόμενα δύο, υπήρξε ντέρμπι, Με τα κορίτσια του Γιάννη Νικολάκη, να παίρνουν την σπουδαία νίκη. Μια νίκη που αγχώνει και τον Παναθηναϊκό, καθώς βλέπει πως υπάρχει αντίπαλος για το πρωτάθλημα και μάλιστα πολύ δυνατός.

Έργο Νικολάκη

Καλή η εμφάνιση της εντυπωσιακής Ογκνιένοβιτς, ακόμα καλύτερες αυτές των Χαντάβα, Κυριακίδου και Κόλεβα, αλλά τα περισσότερα μπράβο αξίζουν να πάνε στον Γιάννη Νικολάκη. Ο τεχνικός του Ολυμπιακού δουλεύοντας αθόρυβα και παρά τα προβλήματα που υπήρξαν στην διάρκεια της χρονιάς, έχει καταφέρει να φτιάξει μια εξαιρετική ομάδα. Μια ομάδα με όλη της σημασία της λέξης, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την αξία του.
Ολυμπιακός (Γιάννης Νικολάκης): Κυριακίδου 14 (3 άσοι, 7/9 επ., 4 μπλοκ), Γιακουμή 7 (1 άσος, 4/9 επ., 2 μπλοκ), Γκίμπσον 4 (4/13 επ., 42% υπ.), Ογκνιένοβιτς 4 (1 άσος, 1/3 επ., 2 μπλοκ), Χαντάβα 20 (20/34 επ., 48% υπ), Κόλεβα 21 (1 άσος, 19/39 επ., 1 μπλοκ), Μαγγίνα (λ, 44% υπ.), Τζούριτς 1 (1/1 επ.), Καβαθά, Μουστάκη

ΑΕΚ (Γιώργος Σαμαράς): Ντελ Ρίο 11 (8/19 επ., 44% υπ., 3 μπλοκ), Κουτουξίδου 3 (2 άσοι, 1 μπλοκ), Κις 12 (12/28 επ.), Μποροβίντσεκ 14 (3 άσοι, 9/11 επ., 2 μπλοκ), Λαμπρινίδου 11 (7/14 επ., 4 μπλοκ), Καλαϊντζίεβα 10 (1 άσος, 8/24 επ., 36% υπ., 1 μπλοκ), Σάκκουλα (λ, 69% υπ.), Παυλοπούλου, Γκιουζέλη 3 (3/4 επ., 30% υπ.).
Τα αποτελέσματα της 3ης αγωνιστικής

Στις αναμετρήσεις της 3ης αγωνιστικής, για τη β΄ φάση στο πρωτάθλημα βόλεϊ της Α1 εθνικής κατηγορίας των Γυναικών, σημειώθηκαν τα ακόλουθα αποτελέσματα:

ΘΕΣΕΙΣ 1-6

Μαρκόπουλο-Ανατόλια            3-0 (25-18, 25-17, 25-18)


Παναθηναϊκός-Ηρακλής Κηφισιάς  3-0 (25-17, 25-15, 25-17)


Ολυμπιακός-ΑΕΚ                 3-1 (25-16, 14-25, 25-23, 25-21)


Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 3 αγώνες)


1. Παναθηναϊκός      9-2   9


2. Ολυμπιακός        9-3   8


3. Μαρκόπουλο        7-3   6


4. Ανατόλια          5-7   4


5. ΑΕΚ               3-9   0


-. Ηρακλής Κηφισιάς  0-9   0

http://www.gazzetta.gr/

ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Κούκλες, Ηθοποιοί και πλάσματα εξωπραγματικά μας θυμίζουν παλιές ιστορίες...


Αθήνα, 9 Φεβρουαρίου 2011





“Καταλόγια”
Ένα δρώμενο με κούκλες, ηθοποιούς και μουσική 

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου και
από Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου έως και Τρίτη 29 Μαρτίου 2011
κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:00

Όταν το  MCF  bar - restaurant φιλοξενεί με τη σειρά του νέους καλλιτέχνες...


Σημείο συνάντησης κοινού και καλλιτεχνών, τεχνικών και παραγωγών του Ιδρύματος, πριν και μετά τις παραστάσεις, το MCF coffee bar restaurant αποτελεί την "εύθυμη πινελιά" του κτιρίου, αλλά και συνοδοιπόρο του στην παρουσίαση της δουλειάς νέων καλλιτεχνών με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Σε αυτό το πλαίσιο το  MCF coffee bar restaurant φιλοξενεί κάθε Δευτέρα και Τρίτη από τις 21 Φεβρουαρίου έως και τις 29 Μαρτίου 2011, στις 21:00, την τελετουργική παράσταση "Καταλόγια", εμπνευσμένη από τρεις ελληνικές παραλογές με κοινό θέμα τη θυσία. 
Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο δρώμενο όπου κούκλες και ηθοποιοί διηγούνται τρεις ιστορίες, από  ισάριθμα κλασικά δημοτικά τραγούδια, οι οποίες και αναπαριστώνται με βάση τους κώδικες της αρχαιοελληνικής τραγωδίας. Η Μάνα Φόνισσα, Το Γιοφύρι της Άρτας και η Κακιά Πεθερά,  κείμενα - τέλειες συμπυκνωμένες τραγωδίες, γεννήθηκαν από αφηγήσεις πραγματικών γεγονότων, έγιναν ποιήματα και τραγούδια, και ταξίδεψαν στο χρόνο από στόμα σε στόμα και από γενιά σε γενιά για να  αποτελέσουν σήμερα  έναν ακόμα συνδετικό κρίκο της  νεοελληνικής λογοτεχνίας με την κλασική εποχή.

Βασικό στοιχείο της παράστασης  είναι η χρήση μασκών, κουκλοθέατρου και  θεάτρου σκιών. Τεχνικές που δίνουν τη δυνατότητα να αναπαρασταθούν εικόνες πολύπλοκες και απαιτητικές, όπως εμφανίσεις εξωπραγματικών πλασμάτων, σκηνών πλήθους, χωροχρονικών αλλαγών και πολλών άλλων. Έτσι οι ερμηνευτές δημιουργούν ένα κόσμο πολλαπλών, παράλληλων εικόνων και δράσεων, δίνοντας επιπλέον και μια διαφορετική οπτική στην αισθητική της παράστασης. 
Ανάμεσα στις βασικές ιστορίες υπάρχουν κωμικά ιντερμέδια και η παράσταση πλαισιώνεται από πολυφωνικά τραγούδια και ρυθμικούς αυτοσχεδιασμούς συνυφασμένους με τις πλοκές των ιστοριών. Αποτέλεσμα: μία γοητευτική παράσταση που μας οδηγεί σε χρόνους παλιούς, τότε που όλα ήταν διαφορετικά αλλά και με μία έννοια τόσο ίδια και με το σήμερα.

“Καταλόγια”

Ένα δρώμενο με κούκλες, ηθοποιούς και μουσική 

Οι παραλογές:
@     Της μάνας φόνισσας
Η ιστορία της μάνας που σκοτώνει το παιδί της επειδή την έπιασε με τον εραστή της.
@     Του γιοφυριού της Άρτας
Η θυσία της όμορφης γυναίκας του πρωτομάστορα για να σταθεί  το γεφύρι.

@     Της κακιάς πεθεράς
Η πεθερά που από ζήλεια και φθόνο σκοτώνει την νύφη της.


Συντελεστές
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Οικονομίδης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μελίσα Κωτσάκη  

Ηθοποιοί: Δήμητρα Μητροπούλου, Έφη Μπάρλα, Θοδωρής Οικονομίδης, Ιωάννα Μιχαλά, Ιωάννα Πιατά, Μελίσα Κωτσάκη, Φεβρωνία Ρεϊζίδου, Χάρης Χιώτης, Χριστίνα Στουραΐτη

Παραγωγή: Εταιρεία Θεάτρου Κύκλος
Κατασκευή κούκλας: Ομάδα Κουκλοθεάτρου «Καραμπόλα»
                                    (Φεβρωνία Ρεϊζίδου  Χριστίνα Στουραΐτη)
Μουσική: Θοδωρής Οικονομίδης
Μουσικοί: Θ. Οικονομίδης- Μαντολίνο, Μελίσα Κωτσάκη -Κιθάρα


Το MCF coffee bar restaurant, στον τρίτο όροφο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης προσφέρει σε πολύ λογικές τιμές, μέσα στην ατμόσφαιρα που δημιουργεί το ευφάνταστο light & interior design του χώρου, υπέροχο φαγητό βασισμένο σε αγνά και φρέσκα υλικά, από finger food, σαλάτες, πιάτα και γλυκά, δροσερά cocktails φτιαγμένα με μαεστρία από έμπειρους barmen, προσεγμένη λίστα κρασιών και ποτών και εξαιρετικά χαρμάνια καφέ και τσαγιού.  Αποκορύφωμα όλων αυτών είναι και η θέα στην Ακρόπολη από τη βεράντα της πρόσοψης επί της οδού Πειραιώς, η οποία, όταν ανοίγουν διάπλατα οι τζαμαρίες της, γίνεται ένα με τον εσωτερικό χώρο, αποπνέοντας μία μοναδική για τα Αθηναϊκά δεδομένα ατμόσφαιρα. Αυτού του ambiance ηγείται ο Αλέξης Κυριαζής γνωστός ως ιδιοκτήτης του θρυλικού Multi Culti.

 
“Καταλόγια”
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου και
από Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου έως και Τρίτη 29 Μαρτίου 2011
κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:00
MCF  bar - restaurant
Διάρκεια: 60 λεπτά

Εισιτήρια: Στην είσοδο του MCF  bar - restaurant, 3ος όροφος ΙΜΚ
Τιμές εισιτηρίων: 12€ (κανονικό)
          Μειωμένο: 8€ (φοιτητικό / κάτοχοι κάρτας ανεργίας ΟΑΕΔ & Πολυτέκνων   
          ΑΣΠΕ / κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων / άτομα άνω των 65 ετών 
MCF  bar - restaurant, Τηλέφωνο Κρατήσεων για φαγητό: 6937 037 040

*******


Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 117 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr


Υποστηρικτές Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Konstantinos
Playground Productions

Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος Μ. Κακογιάννης
Κοντέινερ
ελculture.gr
Ως 3
mediasoup.gr
culturenow.gr

Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια
 210 52 44 648, 6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ -Θέμα: Το Σύνολο Κέλσος στο Ατενέουμ σε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα με έργα από την Παλιά Μουσική και διασκευασμένα τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι, διανθισμένο με προβολές έργων μεγάλων ζωγράφων -Athenaeum, Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011, στις 20:30

-Athenaeum, Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011, στις 20:30


Το Σύνολο Κέλσος είναι από τα γνωστότερα σχήματα Παλιάς Μουσικής στην Ελλάδα, με κύριο ρεπερτόριο έργων από την Ευρώπη του 16ου-17ου αιώνα.
Τα μουσικά τους όργανα, πιστά αντίγραφα της εποχής, είναι τα φλάουτα με ράμφος, η θεόρβη (λαούτο μπαρόκ) και η βιόλα ντα γκάμπα, η δε μουσική, προερχόμενη από  ιστορικές εκδόσεις της περιόδου, περιλαμβάνει  συνθέσεις δωματίου (σονάτες, καντσόνες, κοντσέρτα), μουσική θεάτρου, χορευτικές και εορταστικές σουίτες αφιερωμένες σε ιστορικά και καλλιτεχνικά γεγονότα.
Εκτός από την Παλιά Μουσική, στο ρεπερτόριο περιλαμβάνεται  σύγχρονη ελληνική και ξένη μουσική, με μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι,  διασκευασμένα  στο παλιό ύφος  και για τα όργανα εποχής του Συνόλου.

Στη μουσική βραδιά του Ατενέουμ, την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011, στις 20:30 οι ερμηνευτές του Κέλσος: Φαίνη Νούσια, σοπράνο, Mechthild Stark, φλάουτο με ράμφος, Νίκος Νικολαΐδης, φλάουτο με ράμφος, Έλλη Τσενέ, φλάουτο με ράμφος, Σταύρος Κατηρτζόγλου, θεόρβη, Helga Γιαννούλα, βιόλα ντα γκάμπα θα ερμηνεύσουν έργα συνθετών του 17ου αιώνα (Monteverdi, Brunelli, Fontana, Schütz, Purcell, Steffani και ανώνυμου της εποχής) και θα συναντηθούν με τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι, που διασκευασμένα από το σύνολο "Σαν παλιά μουσική" συνυπάρχουν σε ένα πρωτότυπο πρόγραμμα- οδοιπορικό σε ένα μουσικό και εικαστικό ταξίδι στην Ευρώπη του 16ου και 17ου αιώνα, αφού διανθίζεται και   
με προβολές εικαστικών αριστουργημάτων από τους μεγάλους ζωγράφους Καραβάτζιο, Ρέμπραντ, Βαν Ντάικ, Βερμέερ, Μπερνίνι, και άλλους, σε επιλογή και αφήγηση της γλύπτριας Ιωάννας Ομορφοπούλου.


Το Πρόγραμμα
Α’ Μέρος
Η Αναγέννηση στον Βορρά
Ανωνύμου: χορευτική σουίτα από την Πολωνία, 1622

Από την Ελισσαβετιανή Αγγλία
John Dowland (1563-1626)
Από τoν κύκλο " Songs and Ayres",  Λονδίνο 1598/1601
"Shall I Sue"-"Come Heavy States of Night"-"Come Αway,  Sweet Love”

Στην Ιταλία της εποχής των Μεδίκων
C.Monteverdi (1567-1643): τρείς χοροί από το Μπαλέτο “Tirsi e Clori “, 1615
Αntonio Brunelli (1575-1630): από το “Balleto a 5”: Ballo Grave-Gagliarda-Corrente, 1620

Η Βενετσιάνικη  Σονάτα
Giovanni Battista Fontana (1570-1632)
"Sonata Duodecima” για τρία φλάουτα με ράμφος και μπάσο κοντίνουο,
από την συλλογή “ Sonate a 1, 2, o 3 stromentι e basso,  έκδοση του 1641

Δύο Καντάτες από την Γερμανία
Heinrich Schütz (1585-1672)
“Anima mea liquefacta est”-“Adjuro vos, filiae Jerusalem”
 από τον κύκλο “Symphoniae Sacrae”, Δρέσδη 1650


Β’ Μέρος
Στην Αγγλία της Παλινόρθωσης
Henry Purcell (1659-1695)
Σουίτα από την Μάσκα "Fairy Queen",
πάνω στο "Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας" του W.Shakespeare, Λονδίνο 1692
Entry Dance-“If Love’s a Sweet Passion”-Rondeau- Song-Hornpipe

Aπο την Γαλλία των αρχών του 18ου αιώνα
Joseph Bodin de Boismortier (1689-1755)
Σονάτα σε σολ ελάσσονα για τρία φλάουτα με ράμφος και μπάσο κοντίνουο,
Παρίσι 1720
Adagio-Presto-Adagio-Allegro

Ενας Ιταλός στo Βορρά

Αgostino Steffani (1654-1728):
Άρια από την Όπερα "Briseide", Αννόβερο 1696
"Vieni o cara amata sposa"

Σαν Παλιά Μουσική
Μάνου Χατζιδάκι (1925-1994):
“Ήρθε Νοτιάς, ήρθε Βοριάς”, το πρώτο τραγούδι που έγραψε ο συνθέτης, 1943
O κόσμος σου να είμαι εγώ” (“Dedication”), από τον κύκλο “Αντικατοπτρισμοί” (“Reflections”), 1993(1969)
“Περιμπανού”, από τον ίδιο κύκλο
Διασκευές από το Σύνολο Κέλσος


Ερμηνεύουν:
Φαίνη Νούσια, σοπράνο
Mechthild Stark, φλάουτο με ράμφος
Νίκος Νικολαΐδης, φλάουτο με ράμφος
Έλλη Τσενέ, φλάουτο με ράμφος
Σταύρος Κατηρτζόγλου, θεόρβη
Helga Γιαννούλα, βιόλα ντα γκάμπα

Σύνολο Κέλσος
********

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011, στις 20:30
Σύνολο Κέλσος
Γενική είσοδος € 10

ATHENAEUM
Αδριανού 3, 10555 Θησείο, Τηλέφωνα: 2103211987-49-55




Βιογραφικά στοιχεία συντελεστών


Φαίνη Νούσια: Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κλασσικό τραγούδι με τους Γ. Γεωργιλοπούλου, Σ. Σακκά, Φ. Βουτσίνο. Μελέτησε Παλιά Μουσική στην Musikhochschule της Κολωνίας, και στην Αγγλία με την Ε. Kirkby και τον A. Parrot. Σπούδασε επίσης Αρχαιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Εργάστηκε στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ ως παραγωγός μουσικών εκπομπών και είναι μέλος της χορωδίας της ΕΡΑ. Ελαβε μέρος ως σολίστ σε συναυλίες και ηχογραφήσεις της χορωδίας της ΕΡΑ για το Ραδιόφωνο και την Τηλεόραση. Είναι ιδρυτικό μέλος του σολιστικού συνόλου “Εργαστήρι Παλιάς Μουσικής”, με το οποίο έχει πραγματοποιήσει  πολυάριθμες συναυλίες στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα.

Νίκος Νικολαϊδης: Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο  Μετσόβιο Πολυτεχνείο Μηχανολόγος Μηχανικός.  Ασχολήθηκε με την μελέτη και ερμηνεία της Παλιάς Μουσικής και του φλάουτου με ράμφος, καθώς και με την διασκευή/ενορχήστρωση συγχρόνων κομματιών του ρεπερτορίου στα όργανα της εποχής. Είναι ιδρυτικό μέλος του Συνόλου.                                            

Mechthild Stark: Γεννήθηκε στην Καρλσρούη της Γερμανίας. Σπούδασε  φλάουτο με ράμφος  στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης απ΄ όπου πήρε το Δίπλωμα της με Άριστα Παμψηφεί. Συνέχισε τις σπουδές της στην Ελβετία και Ολλανδία. Έχει εμφανισθεί σε συναυλίες και ηχογραφήσεις σε διάφορες πόλεις της Γερμανίας. Από το 1990 εργάζεται στην Ελλάδα διδάσκοντας φλάουτο με ράμφος και δίνοντας συναυλίες.

Σταύρος Κατηρτζόγλου: Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε  κιθάρα στο Εθνικό Ωδείο, απ’ όπου πήρε το δίπλωμα του με Άριστα Παμψηφεί  το 1985.  Παρακολούθησε σεμινάρια κιθάρας και συνέχισε τις σπουδές του στα ανώτερα θεωρητικά και στην σύνθεση με τον Περικλή Κούκο στο ίδιο Ωδείο, όπου πήρε το δίπλωμα του με Άριστα και Α΄ Βραβείο. Έχει  εκδώσει διδακτικά βιβλία.  Από το 1989 ασχολείται ιδιαίτερα με την Παλιά Μουσική και την μελέτη της θεόρβης (μπαρόκ λαούτου). Σήμερα είναι καθηγητής στο Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης και διδάσκει θεωρητικά στο Εθνικό Ωδείο.

Ηelga Hohnberg-Γιαννούλα: Γεννήθηκε στο Μαγδεμβούργο της Γερμανίας. Σπούδασε Εκκλησιαστική  Μουσική (Εκκλησιαστικό Όργανο, Πιάνο και Διεύθυνση Χορωδίας),  καθώς και βιόλα ντα γκάμπα στην Ανωτάτη Μουσική Σχολή του Lübeck απ΄ όπου πήρε το Δίπλωμα της. Είναι Οργανίστα και Διευθύντρια της Χορωδίας της Γερμανικής Εκκλησίας Αθηνών. Έχει δώσει συναυλίες σ΄ όλη την Ελλάδα και στη Γερμανία και έχει κάνει  πολυάριθμες ηχογραφήσεις στο Ραδιόφωνο και εμφανίσεις στην Τηλεόραση.
 Με το Σύνολο συνεργάζεται η Eλλη Τσενέ: Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 2003 από το τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου  Αθηνών, ενώ το 2007 ολοκλήρωσε τις Μεταπτυχιακές τις Σπουδές στον τομέα της αξιοποίησης των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Το 2009 με καθηγήτρια την Μechthild Stark πήρε το δίπλωμά της στο φλάουτο με ράμφος. Από το 2003 εργάζεται ως φιλόλογος στην ιδιωτική εκπαίδευση και διδάσκει το φλάουτο με ράμφος στη Μουσική Σχολή Δάφνης. Συνεργάζεται με το Σύνολο Κέλσος από το 2009.

Το Σύνολο Κέλσος, στην πολυετή ενασχόλησή του με  το   είδος της Παλιάς Μουσικής, έχει πραγματοποιήσει πολυάριθμες εμφανίσεις, ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές παραγωγές, καθώς και ειδικές εκδηλώσεις σε ιστορικούς χώρους και Μουσεία, παρουσία ελληνικού και ξένου κοινού.

Το Σύνολο Κέλσος εκπροσώπησε την χώρα στο 20στό Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής της Σμύρνης (2006), με την στήριξη των Υπουργείων Εξωτερικών και Πολιτισμού, παρουσιάζοντας την δουλειά του αυτή στην ομώνυμη του Βιβλιοθήκη του Κέλσου, στον ιστορικό χώρο της Εφέσου.
[H πρωτότυπη συνωνυμία δεν αφορά στο ίδιο πρόσωπο. Το Σύνολο πήρε το όνομα του το 1994 από την οδό Κέλσου (του Επικούρειου Φιλόσοφου), στο Μέτς της Αθήνας, όπου για πρώτη φορά συναντήθηκαν τα μέλη του, ενώ η Βιβλιοθήκη της Εφέσου οφείλει το όνομα της στον Ρωμαίο Συγκλητικό Κέλσο, του 2ου μ. Χ. αιώνα  !]


*****