Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

ΕΤOΙΜΑΖΕΤΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Το πράσινο φως έδωσε εχθές Τρίτη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την συγχώνευση των αμερικανικών αεροπορικών εταιριών, Continental Airlines και United Airlines, από την οποία θα προκύψει η μεγαλύτερη στον κόσμο αεροπορική εταιρία. "Η έρευνα της Επιτροπής επιβεβαίωσε τη... 
συμπληρωματικότητα των δικτύων της United και της Continental στις υπερατλαντικές συνδέσεις μεταξύ του ευρωπαϊκού οικονομικού χώρου και των Ηνωμένων Πολιτειών και το ότι η συγχώνευση δεν θα προκαλέσει πρόβλημα σε καμία από τις συνδέσεις αυτές", ανακοίνωσε η Επιτροπή στις Βρυξέλλες. Οι δύο αμερικανικές εταιρίες (η United Airlines είναι η τρίτη σε μέγεθος αεροπορική εταιρία στις ΗΠΑ και η Continental Airlines είναι η τέταρτη), ανακοίνωσαν τον Μάιο την πρόθεση να συγχωνευθούν, υπό την ενιαία ονομασία United. Η νέα εταιρεία θα έχει δρομολόγια σε 370 προορισμούς σε 59 χώρες, στόλο 700 αεροσκαφών και 87.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.

http://fimotro.blogspot.com/2010/07/blog-post_7369.html

Οι γυναίκες που παντρεύονται μικρότερους πεθαίνουν νωρίτερα!

Μπορεί να πιστεύεις ότι οι γυναίκες που παντρεύονται νεότερους άνδρες είναι πιο ευτυχισμένες, πιο σεξυ και πιο τολμηρές από τις υπόλοιπες. Είναι όμως και μακροβιότερες;

Νέα μεγάλη γερμανική έρευνα ήρθε να ταράξει τα νερά και να ταρακουνήσει όλες τις γυναίκες που βρήκαν τον έρωτα στα μάτια ενός πολύ νεότερού τους. Ο λόγος για τις γυναίκες που παντρεύονται ηλικιακά μικρότερους άνδρες, τις γνωστές και ως "cougars", οι οποίες έχουν περισσότερες πιθανότητες να πεθάνουν νωρίτερα από τις υπόλοιπες.

Η συγκεκριμένη έρευνα εξέτασε τα αρχεία γάμου και θανάτου σε 2 εκατομμύρια Ολλανδούς και διαπίστωσε πως οι γυναίκες που παντρεύονται έναν άνδρα 7 έως 9 χρόνια μικρότερό τους, έχουν 20% πιθανότητα να πεθάνουν νωρίτερα από εκείνες που παντρεύονται έναν συνομίλικό τους. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 30%, όταν η διαφορά ηλικίας με τον σύντροφό τους, αγγίζει τα 15 χρόνια.

Αξίζει να σημειώσουμε, όμως, πως στους άντρες συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Και επειδή η ζωή είναι άδικη, ο άντρας που θα διαλέξει μια νεότερη σύζυγο έχει 7% πιθανότητα να ζήσει παραπάνω από τους υπόλοιπους...

Ο λόγος βέβαια, που μια cougar βρίσκεται σε αυτήν τη μειωνεκτική θέση είναι πως η γυναίκα που παντρεύεται έναν νεότερο άντρα υποφέρει από τα "κοινωνικά πρέπει" με αποτέλεσμα να περνά μια ζωή μες στο άγχος!

Σύμφωνα, πάντως, με τους αναλυτές της μελέτης, το καλύτερο για μια γυναίκα είναι να παντρευτεί έναν άντρα στην ίδια ηλικία με εκείνη. Ωστόσο, πάντα θα υπάρχουν και οι πιο τολμηρές που συνεχίζουν να λένε το "I do!" στο νεαρό γόη που τους κάνει πρόταση γάμου...


πηγή: tfile
http://sarotiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_1800.html

40χρονο "τέρας" με χιλιάδες αρχεία παιδικής πορνογραφίας






Η αστυνομία εντόπισε στο σπίτι του 40χρονου περισσότερα από 3.000 αρχεία παιδικής πορνογραφίας.

Σαραντάχρονος υπάλληλος της Νομαρχίας Άρτας συνελήφθη από αστυνομικούς του τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, καθώς στην κατοχή του βρέθηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας.

Έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών και ελέγχων στο διαδίκτυο, εντοπίστηκε ηλεκτρονική διεύθυνση που είχε πρόσβαση σε υλικό παιδικής πορνογραφίας, η οποία κατά τον Αύγουστο του 2007, διαπιστώθηκε ότι αποδόθηκε σε υπηρεσία της Νομαρχίας Άρτας.

Κατά την έρευνα, που πραγματοποίησαν σήμερα οι αστυνομικοί, παρουσία δικαστικού λειτουργού, στα γραφεία της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εντόπισαν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του 40χρονου, ίχνη πρόσβασης σε ιστοσελίδες παιδικής πορνογραφίας.

Σε έρευνα που ακολούθησε στο σπίτι του συλληφθέντα, βρέθηκε και κατασχέθηκε μεγάλος αριθμός αποθηκευμένων αρχείων παιδικής πορνογραφίας (περισσότερα από 3.000), κιάλια νυκτός, μια θερμική κάμερα υψηλής ποιότητας, δύο σκληροί δίσκοι, τέσσερις οπτικοί δίσκοι και ένα μαχαίρι.


http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=35945&catid=4

»ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ











http://veto300.blogspot.com/2010/07/blog-post_7934.html


Πολύ κοντά στην επίταξη των απεργών




Πολύ κοντά στην επίταξη των απεργών

Το απόγευμα οι αποφάσεις της κυβέρνησης

Το απόγευμα θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις της κυβέρνησης για την επίταξη ή όχι των απεργών ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες τουnewsbeast.gr, η επίταξη είναι ένα βήμα πιο κοντά και οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν αμέσως μετά τη συνέλευση του Σωματείου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων. 

Η κυβέρνηση εκτιμά ότι μετά την άκαρπη συνάντηση στο υπουργείο Μεταφορών δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, καθώς πρέπει να δοθεί ένα δυναμικό μήνυμα στην τρόικα - που βρίσκεται στην Ελλάδα - αλλά και στην κοινωνία που ταλαιπωρείται από τις κινητοποιήσεις ότι η κυβέρνηση δεν υποχωρεί σε συντεχνίες.
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/22972/polu-koda-stin-epitaxi-ton-apergon/

Ώρα ΠΑΟΚ...

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2010, 16:45
Η μεγάλη ώρα έφτασε… Ο ΠΑΟΚ φιλοξενείται απόψε (21:45) στην «Άμστερνταμ Αρίνα» από τον Άγιαξ, στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για τον Γ’ προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ.

Η ομάδα του Παύλου Δερμιτζάκη κόντρα στον «Αίαντα» θα αγωνιστεί με στόχο ένα αποτέλεσμα, προκειμένου να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες της για την πρόκριση στα πλέι οφ της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.

Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ αναμένεται να παρατάξει την ομάδα του σε σχήμα 4-2-3-1, με την πιθανότερη ενδεκάδα να είναι εξής: Την εστία των «ασπρόμαυρων» θα υπερασπιστεί ο Χαλκιάς, ενώ την τετράδα της άμυνας από τα δεξιά προς τα αριστερά θα αποτελούν οι Μπουσαΐντι, Τσιρίλο, Ζουέλα (ή Μαλεζάς) και Σνάουτσνερ.

Οι Βιτόλο και Γκαρσία θα είναι τα δύο αμυντικά χαφ, ενώ μπροστά τους θα αγωνιστούν οι Βιεϊρίνια (δεξιά), Σορλέν (αριστερά) και Ίβιτς (κέντρο), με τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη μοναδικό προωθημένο.

Στον αντίποδα, ο τεχνικός του Άγιαξ, Μάρτιν Γιολ, θα παρατάξει την ομάδα του σε σχήμα 4-3-2-1. Κάτω από την εστία θα δούμε τον Στεκέλενμπουργκ.

Στην άμυνα θα παίξουν ο Φαν Ντερ Βιλ, στο αριστερό άκρο και στο δεξιό ο Ανίτα. Στο κέντρο της άμυνας, οι Βέρτονγκεν και Αλντερβαϊρελντ. Στη μεσαία γραμμή θα είναι οι Ενόχ, Ντε Ζέου και μπροστά τους οι Ζαμπρόμ, Ντε Γιονγκ, Εμανουελσον. Στην επίθεση ο Σουάρες.

Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο 38χρονος Γάλλος Τόνι Σαπρόν, ο οποίος, στις 10 Σεπτεμβρίου 2008, διηύθυνε το ματς Λετονία-Ελλάδα 0-2 για τα προκριματικά του Μουντιάλ 2010.

Η προϊστορία

Ο «δικέφαλος» του Βορρά μπορεί να μην έχει αντιμετωπίσει τον Άγιαξ σε αγώνα ευρωπαϊκής διοργάνωσης, ωστόσο έχει τεθεί αντιμέτωπος συνολικά οκτώ φορές με ολλανδικούς συλλόγους, έχοντας ως απολογισμό πέντε ήττες, δύο ισοπαλίες και μόλις μία νίκη.

Στην αντίπερα όχθη, ο «Αίαντας» έχει αντιμετωπίσει δέκα φορές ελληνικές ομάδες, έχοντας σημειώσει επτά νίκες (η μία ήταν ο τελικός του Κυπέλλου Πρωταθλητριών το 1971 απέναντι στον Παναθηναϊκό), δύο ήττες και μία ισοπαλία.

Στην «Άμστερνταμ Αρίνα», ο Άγιαξ έχει φιλοξενήσει πέντε φορές ελληνικές ομάδες, με απολογισμό τρεις νίκες, μία ισοπαλία και μία ήττα από τον Παναθηναϊκό.

Ο ΠΑΟΚ με Ολλανδικές ομάδες

23/11/2000:
 Αϊντχόβεν - ΠΑΟΚ 3-0 Κύπελλο UEFA
07/12/2000: ΠΑΟΚ - Αϊντχόβεν 0-1 Κύπελλο UEFA
22/11/2001:
 ΠΑΟΚ - Αϊντχόβεν 3-2 Κύπελλο UEFA
06/12/2001:
 Αϊντχόβεν- ΠΑΟΚ 4-1 Κύπελλο UEFA
16/09/2004: ΠΑΟΚ- Άλκμααρ 2-3 Κύπελλο UEFA
30/09/2004:
 Άλκμααρ-ΠΑΟΚ 2-1 Κύπελλο UEFA
20/8/2009:
 ΠΑΟΚ-Χέρενφεν 1-1 Γιουρόπα Λιγκ
27/8/2009: Χέρενφεν-ΠΑΟΚ 0-0 Γιουρόπα Λιγκ

Ο Άγιαξ εντός έδρας με ελληνικές ομάδες

14/09/1983: Άγιαξ-Ολυμπιακός Πειρ. 0-0 Κύπελλο Πρωταθλητριών
22/10/1986: Άγιαξ-Ολυμπιακός Πειρ. 4-0 Κύπελλο Πρωταθλητριών
07/12/1994: Άγιαξ - ΑΕΚ 2-0 Κύπελλο Πρωταθλητριών
03/04/1996: Άγιαξ -Παναθηναϊκός 0-1 Τσάμπιονς Λιγκ
04/11/1998: Άγιαξ-Ολυμπιακός Πειρ. 2-0 Τσάμπιονς Λιγκ
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=160337&cid=10

H Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού ζητά τέλος στην αντιπαράθεση

Η έλλειψη καυσίμων προκαλεί προβλήματα στον θαλάσσιο τουρισμό


Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, η απεργία των μεταφορέων Δ.Χ., σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για την Εθνική Οικονομία, πλήττει όλους τους ζωτικούς κλάδους της Οικονομίας της χώρας μας. Ο χώρος του θαλάσσιου τουρισμού, που με μεγάλη δυσκολία προσπαθεί να επιβιώσει, κινδυνεύει να μην μπορεί να εκτελεί τις λιγοστές συμφωνίες εκτέλεσης ναύλων αναψυχής που έχουν ήδη υπογραφεί, εξ αιτίας της έλλειψης καυσίμων.
http://img.protothema.gr/A90DDA03BE78691B3D469E9279036227.jpg

Με την ανακοίνωσή της, η Ένωση ζητά από την Κυβέρνηση και τον κλάδο μεταφορέων Δ.Χ.,  να τερματίσουν την αντιπαράθεση ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στην αγορά.




http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=75915


Στο χθεσινό δρομολόγιο του INTERCITY Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη

Δυο νεκροί από σύγκρουση τρένου-ΙΧ στην Αλεξανδρούπολη


Σφροδρότατη αιματηρή σύγκρουση σημειώθηκε στην περιοχή «Μεγάλου Δουκάτου» σε φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση, όταν το ΙΧ προσπάθησε να διασχίσει τη διάβαση, ενώ λειτουργούσαν οι προστατευτικές μπάρες και η φωτεινή σηματοδότηση. 
http://img.protothema.gr/A31589DD1B5FD8ED3CDEE861F575C6E8.jpg

Αποτέλεσμα ήταν να χάσουν τη ζωή τους ο οδηγός του ΙΧ και η σύζυγός του, ενώ οι επιβάτες του INTERCITY συνέχισαν το ταξίδι τους με την ίδια αμαξοστοιχία.
Προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Τροχαίας Κομοτηνής.








http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=75869

Η γελοιογραφία της ημέρας...

...από τα "Νέα"
http://press-gr.blogspot.com/2010/07/blog-post_1795.html

ΗΣΑΠ

---------------------

Λόγω των εργασιών ανακαίνισης της γραμμής:

-Από Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010 μέχρι και το τέλος του έτους,
 θα βρίσκεται εκτός λειτουργίας το τμήμαΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ-ΑΤΤΙΚΗ. Η εξυπηρέτηση στο εν λόγω τμήμα θα γίνεται με τις γραμμές μετρό 2 & 3. Οι κάτοχοι των ετησίων καρτών απεριορίστων διαδρομών αποκλειστικής χρήσης ΗΣΑΠ, θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το μετρό, τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ για τις μετακινήσεις τους στο τμήμα αυτό, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

-Από Σάββατο 31 Ιουλίου 2010 έως και Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010, θα βρίσκεται εκτός λειτουργίας το τμήμαΦΑΛΗΡΟ-ΑΤΤΙΚΗ. Η εξυπηρέτηση στο τμήμα ΦΑΛΗΡΟ-ΟΜΟΝΟΙΑ θα γίνεται με την ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ19 ενώ στο τμήμα ΟΜΟΝΟΙΑ-ΑΤΤΙΚΗ με τις γραμμές μετρό 2 & 3.

-Oι συρμοί θα διέρχονται ΧΩΡΙΣ να πραγματοποιούν στάση από τις αποβάθρες προς Πειραιά των σταθμών ΠΕΡΙΣΣΟΣ και ΠΕΥΚΑΚΙΑ.

-Λόγω των εργασιών ανακαίνισης και των (κατ' επέκταση) μειωμένων δρομολογίων των συρμών, το επιβατικό κοινό θα αντιμετωπίζει δυσχέρειες στις μετακινήσεις του.
http://mmmathinon.blogspot.com/

 ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.ΕΥΘΥΜΙΟΥ


Μοσχάτο, 27 Ιουλίου 2010
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ

Αγαπητοί Συνδημότες.   
Ειλικρινά αισθάνομαι πολύ άσχημα όταν πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας για όσα κάκιστα και αναληθή γράφηκαν για μένα και τη σύζυγό μου, από τον «συνάδελφό μου» κ. Θανάση Ντερέκα. Αφορμή στάθηκε η προσωπική μου αναφορά στην μη θεώρησή μου ως παιδί κομματικού σωλήνα, η οποία θεωρήθηκε από τον κ. Ντερέκα ως στοχευμένη αναφορά στο πρόσωπό του, με αποτέλεσμα τα αισχρά δημοσιεύματα, τα οποία προέρχονται από ανθρώπους που κατέχουν αξιώματα ή που διεκδικούν να ηγούνται των πολιτών και να αποτελούν παράδειγμα γι΄ αυτούς.   

Κύριε Ντερέκα, Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,   Μάθε, λοιπόν, τα εξής, τα οποία βέβαια γνωρίζεις αλλά ηθελημένα κάνεις πως αγνοείς.   Είχα εργασθεί για τέσσερα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα όταν πέτυχα το 1987 σε πλήρως αδιάβλητο διαγωνισμό που προκηρύχθηκε το 1986 στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και δε «διορίστηκα», όπως φαίνεται και από την κάτωθι τεκμηρίωση:     Ο διαγωνισμός ήταν πανελλαδικός και γνωστός σε όλους.
Μετά από μία προκαταρκτική εξέταση στην επάρκεια των Αγγλικών στην οποία πέτυχαν εκατοντάδες άτομα, η σειρά επιτυχίας για πρόσληψη 85 ατόμων έγινε με κριτήρια από τα οποία πληρούσα τα παρακάτω:
1. Βαθμός πτυχίου «Λίαν Καλώς»
2. Κάτοχος Προδιδακτορικού Μεταπτυχιακού Τίτλου
3. Προστάτης οικογένειας, αφού ο πατέρας μου είχε αναπηρία 67% και άνω και εγώ ήμουν ανύπαντρος.
4. Γιος πολεμιστή ζώνης πρόσω «Αλβανικό Μέτωπο-παρασημοφορηθείς για ανδρεία».
5. Πτυχίο Αγγλικών 
Με τα παραπάνω πέτυχα 3ος και τελείωσα 1ος τη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας, εργαζόμενος ανελλιπώς για 22 χρόνια και μάλιστα για 2 και πλέον χρόνια σε παραμεθόριο περιοχή, τιμώντας τη θέση μου και τις ανάγκες της υπηρεσίας, σε μία δουλειά που θεωρείται από τις πλέον δύσκολες διεθνώς.  
Όσον αφορά τη σύζυγό μου, «δυστυχώς δεν πήρα την άδεια σου ώστε να φροντίσω να μη δουλεύει όταν τη γνώρισα». Εργαζότανε σαν φοιτήτρια με σχέση μαθητείας από το 1983 (εγώ υπηρετούσα τη θητεία μου) και έγινε μόνιμη το 1986, όντας και οι δύο ανύπανδροι και πριν να έχω ακόμα εκλεγεί στο ΔΣ.   Μπορείς να με κρίνεις και κατακρίνεις για οτιδήποτε εκτός από την εντιμότητά μου, την ηθική μου και τον αγώνα που έχω κάνει για να πετύχω στη διάρκεια της ζωής μου.
Επειδή περιμένω πολύ χειρότερες συκοφαντίες και λάσπη, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω μεγαλοδικηγόρους της τηλεόρασης. Πιστεύω ότι η κρίση, το αλάθητο αισθητήριο και η αγάπη του κόσμου θα αντιληφθεί τα πραγματικά δεδομένα και θα εναντιωθεί στη συκοφαντική επίθεση. 

ΥΓ1. Θα ήτανε βέβαια αρκετά ενδιαφέρον να παρουσίαζε ο κάθε ένας προσωπικά και επίσημα, με στοιχεία, πώς πέρασε σε σχολές, πώς διορίστηκε, πόσο δούλεψε, πόση παρουσία είχε στην εργασία του κλπ. Πόσες δημόσιες θέσεις κατείχε και με τι προσόντα.

ΥΓ2. Για κάποιους που τους άρεσε το κείμενο, ας κοιταχτούνε πρώτα στον καθρέπτη και μετά τα λέμε.
                                                                   

                                                                      ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ
                                                                      Αντιδήμαρχος Μοσχάτου

Συνετρίβη αεροπλάνο με 152 επιβάτες στο Πακιστάν

Συνετρίβη πριν από λίγο αεροπλάνο με 152 επιβάτες σε λόφους (Margalla Hills) βόρεια της πρωτεύουσας του Πακιστάν.
Η πακιστανική τηλεόραση έδειξε εικόνες του καπνού ο οποίος αυξάνεται, από το σημείο όπου το αεροπλάνο φαίνεται ότι συνετρίβη.
Η αστυνομία δήλωσε ότι πρόκειται για πτήση της ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας Airblue με προορισμό το Ισλαμαμπάντ μέσω του Καράτσι, με περισσότερα από 150 άτομα επί του σκάφους. Υπάρχει καπνός στο συγκεκριμένο σημείο και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση. Έχει ξεκινήσει μια τεράστια προσπάθεια διάσωσης.
Ο εκπρόσωπος της Πολιτικής Αεροπορίας δήλωσε ότι επέβαιναν στο αεροσκάφος 146 επιβάτες και 6 μέλη του πληρώματος.
Εικάζεται ότι η πτήση προέρχονταν από την Τουρκία, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί.
(Πηγή φωτογραφίας BBC)
http://mediasoup.gr/node/15616



Οι Ρωσίδες ζεσταίνονται και τα' χουν πετάξει όλα έξω!

(Καύσωνας στη Ρωσία...Φάτε μάτια-ψάρια)

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ




































































http://sarotiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_5757.html

Επιστράτευση αν δεν βρεθεί λύση



Επιστράτευση αν δεν βρεθεί λύση

Τι αποφασίστηκε εκτάκτως για την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων 

Στη λύση της επιστράτευσης θα καταφύγει η κυβέρνηση εάν δεν υπάρξει συμφωνία στη συνάντηση του γενικού γραμματέα του υπουργείου Υποδομών με εκπροσώπους των απεργών που είναι προγραμματισμένη να γίνει σε λίγη ώρα. 

Αυτό αποφασίστηκε σε σύσκεψη του πρωθυπουργικού επιτελείου που συγκλήθηκε εκτάκτως πριν λίγο στο Μέγαρο Μαξίμου. 

Η απεργία έχει προκαλέσει ασφυξία στην αγορά καυσίμων και γενικότερα στην τροφοδοσία της αγοράς, τις μετακινήσεις και τον τουρισμό. 
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/22790/epistrateusi-an-den-vrethei-lusi/



Τι λένε οι τρομοκράτες για τον Γιάννη Μαρακάκη



Τι λένε οι τρομοκράτες για τον Γιάννη Μαρακάκη

«Θα του χαρακώσουμε το πρόσωπο»

Ευθεία απειλή και κατά του Γιάννη Μαρακάκη, δικηγόρου του Σωκράτη Γκιόλια, εξαπολύουν οι τρομοκράτες της «Σέχτας», καλώντας τον να σταματήσει να κάνει λόγο περί «πληρωμένου συμβολαίου». Όπως λένε: «θα του χαρακώσουμε το πρόσωπο μιας και οι σφαίρες μας είναι πιο πολύτιμες από τέτοιους ηλίθιους».

Διαβάστε το απόσπασμα: 

«Εδώ όμως να προσθέσουμε πως η γνωστή τηλεπερσόνα Γιάννης Μαρακάκης, δικηγόρος του deal και του Γκιόλια, που βγαίνει στα τηλεπαράθυρα για να κλείσει καμιά δουλειά να μην μας τα πρήζει με τις παπαριές του περί βιτρίνας της Σέχτας σε πληρωμένο συμβόλαιο θανάτου γιατί θα του χαρακώσουμε το πρόσωπο μιας και οι σφαίρες μας είναι πιο πολύτιμες από τέτοιους ηλίθιους».
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/22799/ti-lene-oi-tromokrates-gia-ton-gianni-marakaki-/