Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης υποδέχεται, στο πλαίσιο της πράξης «ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ: Επιρροές και Σύγχρονες Προσεγγίσεις» που εντάσσεται στο Π.Ε.Π. «ΑΤΤΙΚΗ» του ΕΣΠΑ 2007-2013, τη Σχολή Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών του Πανεπιστημίου του Leeds Πέμπτη 12, Παρασκευή 13 & Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013, στις 21:00 Σχολή Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών του Πανεπιστημίου Leeds «Αντιγόνη» (βασισμένη στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή) Διασκευή: Ashley Scott- Layton Σκηνοθεσία Γιώργου Ροδοσθένους,


Θα κατεβώ την αλέα των φλεγόμενων κορμιών. 
Θα πω «δέχομαι» κάτω από κομφετί τούβλων και σπασμένων γυαλιών. 
Θα ανεβάσεις το ποτισμένο με αίμα βέλο
               Και θα βρεις το φάντασμα της Αντιγόνης.
Ashley Scott-Layton 
Η παράσταση συστήνει μια νέα εκδοχή της Αντιγόνης του Σοφοκλή, όπως την έχει συλλάβειο Ashley Scott-Layton. Στο πλαίσιό της αναδύονται θέματα ατομικής ταυτότητας, πολιτικής ελευθερίας,
αλλά και ενός καταδικασμένου γάμου, με τη δράση να τοποθετείται μέσα σε ένα οίκο νυφικών
Το πρωτότυπο σοφόκλειο κείμενο διασκευάζεται μέσω της ενεργητικής, σύγχρονης σωματικής
προσέγγισής του, καθώς η σωματική και ακουστική ερμηνεία της αφήγησης είναι βασικός 
στόχος της παράστασης.
Οι συντελεστές δημιουργούν και παρουσιάζουν έναν Χορό, αποτελούμενο 
από διακριτές και ξεχωριστές οντότητες (υπαλλήλους ενός οίκου νυφικών). 
Κατά τη διάρκεια των προβών, η ομάδα εστίασε την προσοχή της στη σχέση Αίμoνα-Αντιγόνης και στις ετοιμασίες του γάμου τους, ο οποίος μοιάζει εξ αρχής καταδικασμένος. 
Επίσης τονίστηκαν η καταστροφική, εν προκειμένω, σχέση πατέρα-γιου και οι τραγικές συνέπειές της. Πρόθεση της ομάδας αποτελεί και η ανάδειξη της σωματικότητας, αλλά και των γεγονότων που στην Αρχαία Τραγωδία συνέβαιναν εκτός σκηνής (θάνατοι) και παραδοσιακά περιγράφονταν από τους αγγελιοφόρους, ως βασικό κομμάτι του έργου με την παρουσίασή τους επί σκηνής. Η παράσταση ξεκινά αναφέροντας εμμέσως τη σύγχρονη βρετανική πραγματικότητα των διαδηλώσεων και των ταραχών του 2011. 
Παίζουν 10 επαγγελματίες Βρετανοί ηθοποιοί που είναι όλοι απόφοιτοι της Σχολής
 Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών
 (School of Performance and Cultural Industriesτου Πανεπιστημίου του Ληντς (Leeds) 
και παίζουν σε μεγάλες σκηνές του Λονδίνου όπως οι:  Tom Colley (The Judas KissLondon West End) θα ερμηνεύσει τον Κρέοντα, η Lauren Garnham (The Sea PlaysLondon Old Vic) θα ερμηνεύσει τον ρόλο της Αντιγόνης, ο Johnny Gould (EnjoyLondon West End) θα είναι ο Αίμων και η Louisa Roberts (Steel PierLondon West End) θα εμφανιστεί ως Ευρυδίκη κ.α.
Επίσης, συμμετέχουν και 11 επιλεγμένοι Έλληνες ηθοποιοί, χορευτές και περφόρμερ 
 -από τους 96 που παρακολουθούν το σεμινάριο και τα εργαστήρια του Πανεπιστημίου στο ΙΜΚ.
Συντελεστές
Συγγραφέας   Ashley Scott-Layton
Σκηνοθέτης   Γιώργος Ροδοσθένους
Βοηθός Σκηνοθέτη  Tom Colley
Φωτισμοί  Matthew Baker

Αντιγόνη  Lauren Garnham
Ισμήνη  Lauren Jackson
Κρέων   Tom Colley 
Αίμων  Johnny Gould
Ευρυδίκη  Louisa Roberts 
Τειρεσίας  Jordan Fox
Φρουρός Charlie Woollhead

Υπάλληλοι   Lizzie Carter 
Moya McGinn 
Amy Jackson
Ακόμη συμμετέχουν και οι:  Αποστόλου Αννίτα, Αυγουστίδου Στέλλα,  
Εγγλεζάκη Ευφημία, Ευκαρπίδου Ανθούλα, 
Κίσκιλα Άννα, Κολλινιάτη Μαρία-Άρτεμις,
Μπούντα Σοφία-Ιόλη, Νιάχα Ιωάννα,  Παπαδοπούλου Χριστίνα, Χαριτωνίδου Αφροδίτη,  Χατζής Κοσμάς
Η παράσταση ανεβαίνει στα αγγλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους
Σχολή Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών
(School of Performance and Cultural Industries)
του  Πανεπιστημίου Leeds
«Αντιγόνη»
(βασισμένη στην «Αντιγόνη» του Σοφοκλή)
Διασκευή:  Ashley ScottLayton
Σκηνοθεσία Γιώργου Ροδοσθένους,
12, 13 & 14 Σεπτεμβρίου 2013, στις 21:00
Αίθουσα: Θέατρο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης
Διάρκεια: 65΄
Είσοδος Ελεύθερη Απαραίτητη η κράτηση θέσεων. 
Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. 
Πληροφορίες/Κρατήσεις: 210 34 18 579, Δευ – Παρ 11:00 – 14:00
http://ancientdrama.mcf.gr/www.mcf.gr
Σημείωμα του Δραματουργού Ashley Scott-Layton 
Δυο αδελφοί πεθαίνουν. 
Το Κράτος ανακηρύσσει τον ένα ήρωα, τον άλλο τρομοκράτη. 
Ένας αυθαίρετος διαχωρισμός που διχάζει την πόλη στα δύο. 
Στο επίκεντρο, δύο εραστές που βλέπουν το γάμο τους να χάνεται, 
εξαιτίας της εθελοτυφλίας ενός γελοίου άρχοντα.
Τιμή, αγάπη και πίστη δηλητηριάζονται από την απληστία και την αγνωμοσύνη του διεφθαρμένου 
συστήματος.  
Η Αντιγόνη του Σοφοκλή θεωρείται από πολλούς ως ένα από τα σπουδαιότερα  θεατρικά έργα
 που γράφτηκαν ποτέ. Η επιρροή του ηχεί μέσα στον χρόνο. Αυτή η εκδοχή είναι μια ηχώ:
 Η κραυγή της Αντιγόνης για δικαιοσύνη μέσα στους βρυχηθμούς των διαδηλώσεων του 
φλεγόμενου Λονδίνου.
Σημείωμα του Σκηνοθέτη  Καθηγητή Γιώργου Ροδοσθένους:
Μια πρώτη εκδοχή της παράστασης παρουσιάστηκε τον Μάιο του 2013 στο χώρο stage@leeds
του Πανεπιστημίου του Leeds από 20μελή θίασο και γνώρισε μεγάλη επιτυχία στο αγγλικό κοινό. 
Η  παράσταση που έρχεται στην Αθήνα περιέχει στοιχεία της εκδοχής του Μαΐου 2013, αλλά έχει 
δουλευτεί από την αρχή,  ώστε να  προσαρμοστεί σε ένα νέο 10μελή θίασο, τον οποίο αποτελούν
 ηθοποιοί που παίζουν σε διάφορες επαγγελματικές σκηνές της Αγγλίας, κάποιοι από αυτούς σε
 θέατρα του West End και το Old Vic, με κοινό συνδετικό τους κρίκο τις σπουδές και την αποφοίτησή 
τους από το Πανεπιστήμιο του Ληντς.
Μία συζήτηση με τον σκηνοθέτη Γιώργο Ροδοσθένους για την παράσταση 
Ποια σημεία του έργου του Σοφοκλή αναδεικνύει η διασκευή σας και πως συνδέετε
 την ιστορία με τη σημερινή πραγματικότητα;
Βασικά επικεντρωνόμαστε στις ανθρώπινες σχέσεις όπως  στην αδελφική αγάπη αλλά και την 
αδελφική αντιζηλία ανάμεσα στον Ετεοκλή και τον Πολυνίκη, και στις σχέσεις πατέρα-γιού.
 Επίσης ρίχνουμε βάρος στους δευτερεύοντες χαρακτήρες εστιάζοντας στο ρόλο π.χ. της Ισμήνης. Αλλά και η σχέση Αντιγόνης - Αίμονα παίρνει στοιχεία από την ιστορία αγάπης του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Τέλος χρησιμοποιούμε τις αγγλικές διαδηλώσεις στις αρχές του 2011 (London Riots) που αποτελούν το σημείο έναρξης της παράστασης μας. 
Τι σημαίνει για σας προσαρμογή του αρχαίου δράματος στο σήμερα και πως γίνεται 
αυτή η προσαρμογή;
Παίρνοντας  υπόψη τα πέντε στοιχεία του Μichael Etherton  για την προσαρμογή, που είναι: 
Η επιφανειακή (όταν γίνονται μικρές διακοσμητικές αλλαγές)
Η αλλαγή περιόδου και χώρου
Προσαρμογή του περιεχομένου
Η αλλαγή της ιστορίας
Η αλλαγή του θέματος,
στη δική μας προσαρμογή έχουμε καλύψει και τα πέντε αυτά στοιχεία. 
Σε ποια κατεύθυνση κινείται η σκηνοθετική σας γραμμή και τι εννοείτε όταν μιλάτε 
για «δημιουργία μιας σωματικής και ακουστικής ερμηνείας της αφήγησης»;
Μας ενδιέφεραν ιδιαίτερα  οι συμμετρίες και ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσαμε να
 χρησιμοποιήσουμε την ιδέα του κύκλου σε όλες τις κινήσεις του έργου. Μετά από αρκετούς
επιτυχημένους αυτοσχεδιασμούς, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τα πρώτα ¾ του έργου στο
 κείμενο και το τελευταίο ¼ στην κίνηση. Σ’ αυτό το τελευταίο μέρος η αφήγηση ξεδιπλώνεται
μέσω της κίνησης μόνον, χωρίς καθόλου λόγια. Έτσι τα λόγια (του αρχικού κειμένου του ποιητή)
 σίγασαν (θάνατος του συγγραφέα) και το νέο όραμα του έργου (σκηνοθέτης – συγγραφέας) 
πήραν τα ηνία και άλλαξαν την ιστορία: με νέες στιγμές και στοιχεία έκπληξης και 
διαφοροποίησης από το αρχικό. Έτσι, για παράδειγμα, όλοι οι θάνατοι πραγματοποιούνται
 ΕΠΑΝΩ στη σκηνή, ο Αίμων δεν απειλεί τον πατέρα του ενώ αντίθετα η Ευρυδίκη το κάνει,
 ο Κρέων και η Ισμήνη – οι μόνοι επιζήσαντες της τραγωδίας – ενώνονται στην τελευταία εικόνα.
 Έτσι αλλάζει η σχέση του κοινού με το θέαμα. Εμπλέκεται περισσότερο το κοινό και μάλιστα όταν
 αυτό συμβαίνει σε ένα περιβάλλον χαράς και ομορφιάς -όπως είναι ένα κατάστημα νυφικών 
(ο χώρος της παράστασης) η τραγωδία γίνεται πιο έντονη. 
Γιατί αποφασίσατε να τοποθετήσετε την ιστορία σε ένα κατάστημα νυφικών;
Έχοντας διαβάσει και παρακολουθήσει την τραγωδία πολλές φορές, μου γεννήθηκε 
η ιδέα ότι η ιστορία αναφερόταν σε «γάμους που ποτέ δεν έγιναν» και έτσι θα ήταν ένα
ακόμη στοιχείο τραγικής ειρωνείας να διαλέξουμε ως χώρο του έργου το εσωτερικό ενός
 καταστήματος νυφικών (σε αντίθεση με το χώρο έξω από τα τείχη του Παλατιού). Το γεγονός 
ότι υπάρχουν πέντε γάμοι που δεν πραγματοποιούνται (Πολυνίκης, Ετεοκλής, Ισμήνη, Αντιγόνη, 
Αίμων) με ενθάρρυνε να τραβήξω ακόμη περισσότερο την αφήγηση και να δείξω ΕΠΑΝΩ στη 
σκηνή το γάμο ανάμεσα στην Αντιγόνη και τον Αίμωνα αλλά και να υπαινιχθώ έναν ακόμη γάμο 
ανάμεσα στον Κρέοντα και την Ισμήνη.
Πως αποφασίσατε να παρουσιάσετε το χορό;
Στις έρευνες μου για το Αρχαίο Ελληνικό Δράμα και σε όλες τις παραστάσεις που έχω  
σκηνοθετήσει τα τελευταία 10 χρόνια (Αίας, Άλκηστις, Η γυναίκα του Ηρακλή, Ελένη, Ορέστης, 
Ιππόλυτος) με απασχολεί ιδιαίτερα η παρουσίαση του Χορού όχι ως μία ολότητα, αλλά ως
 ένα σύνολο ανεξάρτητων οντοτήτων. Έτσι, προσπαθώ πάντα να προσδώσω ξεχωριστές διακριτές
 προσωπικότητες στο χορό και να τις παρουσιάσω ως καθημερινούς απλούς πολίτες. 
Πως συνδέετε τη μουσική με την σκηνοθετική σας διδασκαλία. Σε τι συνίσταται η 
«πρακτική σύνθεσης στην ερμηνεία»;
Η όλη προσέγγιση της παράστασης με μουσικό τρόπο, στηρίζεται στη μουσικότητα της
γλώσσας και τη μουσικότητα ερμηνείας του λόγου. Στις σκηνικές εικόνες και τα διάφορα
 κινησιολογικά θέματα τα οποία επανέρχονται στην παράσταση σαν μουσικά μοτίβα και 
επαναλαμβάνονται με παραλλαγές (theme and variations). Οι φωτισμοί, το ηχητικό τοπίο,
ο σκηνικός χώρος όλα δένονται μεταξύ τους με μία συμμετρία και μία αρμονία, υπογραμμίζοντας
 δυνατά την αντίθεση ομορφιάς/αγριότητας (εγκληματικό και άγριο).
Βιογραφικά στοιχεία
Ο Δρ Γιώργος Ροδοσθένους είναι λέκτορας Μουσικού Θεάτρου στη Σχολή Παραστατικών 
Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών (School of Performance and Cultural Industries
του Πανεπιστημίου του Leeds, όπου διδάσκει 11 χρόνια. Είναι βραβευμένος θεατρικός 
σκηνοθέτης και συνθέτης όπως και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της θεατρικής εταιρείας 
«Altitude North». Εργάζεται και ως συνθέτης για το θέατρο. Δουλειές του έχουν παρουσιαστεί 
στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τη  Γαλλία, τη Γερμανία και την Κύπρο. Ερευνητικά του
 ενδιαφέροντα αποτελούν: ο εκσυγχρονισμός και οι νέες προσεγγίσεις της Αρχαίας Ελληνικής 
Τραγωδίας, η σκηνοθεσία, το σώμα στην ερμηνεία, η τελειοποίηση των αυτοσχεδιαστικών 
τεχνικών και των πρακτικών σύνθεσης στην ερμηνεία, η σύνθεση ζωντανών 
μουσικών ηχοτοπίων ως διεπιστημονική διαδικασία και το Βρετανικό Μιούζικαλ.
 Σήμεραδουλεύει πάνω στο βιβλίο του: «Theatre as Voyeurism: The Pleasure(s) of Watching». 
Ο 
 Ashley ScottLayton είναι συγγραφέαςσκηνοθέτης και ιδρυτής του Ravenrock Theatre Company.
 Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνειMeriThe NymphA Love Affair 
(Ravenrock/ Lyric Hammersmith) Jamie BlakeCharlie Cumcup (Edinburgh Fringe)  
A/Girl (Oval House Theatre) Can’t Stop Me Now (Squint Theatre). Είναι επίσης μόνιμος 
 βοηθός σκηνοθέτη στο Lyric Hammersmith και αναπληρωτής σκηνοθέτης στο «Morning» του  
Simon Stephens. Σήμερα, επισκέπτεται θεατρικές ομάδες σε όλη την Ευρώπη και γράφει τις 
εμπειρίες του στο περιοδικό Exeunt
Λίγα λόγια για τη Σχολή Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών του Πανεπιστημίου του  Leeds
Η Σχολή Παραστατικών Τεχνών και Πολιτιστικών Βιομηχανιών (School of Performance and  
Cultural Industries) του Πανεπιστημίου του  Leeds προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό από 
αλληλένδετα επιστημονικά πεδία, μέσα σε ένα δυναμικό ερευνητικό πανεπιστημιακό περιβάλλον. 
Η υψηλή ποιότητα διδασκαλίας μυεί τους φοιτητές στη γνώση και τεχνογνωσία αιχμής. 
Η Σχολή δεν επικεντρώνει μόνο στην υποκριτική και την ερμηνεία, αλλά και στο ρόλο που η 
υποκριτική παίζει στο ευρύτερο πλαίσιο της πολιτιστικής και δημιουργικής ζωής της κοινωνίας. 
Η ερμηνεία τιθασεύει τα συναισθήματα, εμπλέκει τη νοημοσύνη και αναπτύσσει τη 
δημιουργικότητα, όπου και αν λαμβάνει χώρα: σε θέατρα, δρόμους, Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
 ή στην τοπική κοινωνία.  
Θεωρεί ότι στις σύγχρονες κοινωνίες όλοι είναι ηθοποιοί, κριτικοί, καταναλωτές και θεατές και ότι οι πτυχιούχοι της Σχολής είναι ταγοί και καταλύτες στα επιλεγμένα πεδία δραστηριοποίησής τους. Η έρευνα που συντελείται στη Σχολή έχει σημαντική και κρίσιμη επιρροή στον επαγγελματικό κόσμο των παραστατικών τεχνών και στην επιλογή πολιτικής των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών. Η Σχολή έχει ένα ευρύ δίκτυο συνεργασιών με περιφερειακούς, εθνικούς και διεθνείς πολιτιστικούς οργανισμούς υψηλού κύρους και προωθεί την επιχειρηματικότητα ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 
***

*****
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα 177 78,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : info@mcf.gr Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr 
Εισιτήρια προπωλούνται στα ταμεία του Ιδρύματος (Πειραιώς 206, Ταύρος)
Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και τα απογεύματα μία ώρα πριν την παράσταση
Αγορά με πιστωτική κάρτα: 210 3418579, Δευ-Παρ 11:00 - 14:00 και στην Ιστοσελίδα του
 Ιδρύματος www.mcf.gr 
Εισιτήρια προπωλούνται και στα καταστήματα Public: Σύνταγμα, Πειραιά, Γλυφάδας, 
Αγ. Δημητρίου Metro Mall,  Athens Mall Μαρούσι.
Υποστηρικτές Ιδρύματος ΜΚακογιάννης
PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. Where value begins
Dogkas Wines
Konstantinos
Playground Productions
Χορηγοί  Επικοινωνίας Ιδρύματος ΜΚακογιάννης
ΤΑ ΝΕΑ      METROPOLIS     Το Ποντίκι
Αθήνα 9,84         BHMA FM 99.5           Ως 3
Ε-go.gr,     Ελculture.gr                Clickatlife.gr        
Culturenow.gr    Mediasoup.gr            Monopoli.gr       In2life.gr
Camera Stylo online
Στάθμευση στο εμπορικό κέντρο athensheart
Οι  θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ δικαιούνται δωρεάν στάθμευση στο Parking του 
εμπορικού κέντρου Athens Heart από Δευτέρα έως Σάββατο από τις  08:00 – 22:00. 
Από τις 22:00 έως τη 01:00 η χρέωση είναι 2,5€ και 1€ για κάθε επιπλέον ώρα στάθμευσης
 μετά από τη 01:01.
Τις Κυριακές οι θεατές των παραστάσεων του ΙΜΚ θα επιβαρύνονται  με 2,5€ για χρήση του 
parking από τις 10:00  έως 01:00. Από τις 01:01πμ  θα επιβαρύνεται με κόστος 1€ για κάθε
 επιπλέον ώρα.
Γραφείο Τύπου ΙΜΚ:  Χαρά Πετρούνια 
6972 710 991, e-mail: x-petrouyia@ath.forthnet.gr

Αγιασμός νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014 - Στα σχολεία του Μοσχάτου και του Ταύρου (Δείτε τις ώρες).

Τη Τετάρτη  11 Σεπτεμβρίου ξεκινάει νέα σχολική χρονιά. 
Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Τετάρτη  ως  εξής
 
Πατήστε εδώ να δείτε τις ώρες
Read more: http://my-mosxato.blogspot.com/2013/09/2013-2014.html#ixzz2eOHbfNhF

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Πολιτιστικός Σεπτέμβρης -Ταύρεια 2013- Συναυλίες-Παραστάσεις-Χορός Τσαλιγοπούλου-Ζιώγαλας-Φάμελλος Τσάκαλος-Δρογώσης-Μαρκαντώνης-Δείξιμος-Παούρης Από 6/9/13 έως 15/9/13.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ
Γραφείο Τύπου: 2132019612 & 636
FAX: 2109416154
Graftip.mt@gmail.com
6/9/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πολιτιστικός Σεπτέμβρης-Ταύρεια 2013 με συναυλίες και
μουσικοχορευτικές παραστάσεις
Ξεκινά σήμερα, 6 Σεπτεμβρίου και θα ολοκληρωθεί την
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου, το μουσικό φεστιβάλ των Ταυρείων.
Ένας θεσμός που μετρά πολλά χρόνια πετυχημένης παρουσίας στον
πρώην Δήμο Ταύρου, ο οποίος συνεχίζει να διαγράφει τη δική του
πολιτιστική πορεία στα πλαίσια του νέου Καλλικρατικού Δήμου
Μοσχάτου-Ταύρου.
Ιδιαίτερα φέτος, οι εκδηλώσεις των Ταυρείων θα
πραγματοποιηθούν τόσο στην περιοχή του Ταύρου, στην
πλατεία Αγίου Γεωργίου από τις 6 έως τις 9 Σεπτεμβρίου, όσο
και στο Μοσχάτο, στην πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου, από τις
13 έως τις 15 Σεπτεμβρίου. Στη φετινή διοργάνωση, σε
συνεργασία με τα δύο Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, το Πνευματικό
Κέντρο και την Κοινωφελή Επιχείρηση, έχει προγραμματιστεί σειρά
καλλιτεχνικών εκδηλώσεων με ελεύθερη είσοδο για τους κατοίκους
και τους επισκέπτες της πόλης. Στα πλαίσια των Ταυρείων θα
παρουσιαστούν ερασιτεχνικά καλλιτεχνικά σχήματα,
αναγνωρισμένες καλλιτεχνικές δυνάμεις στο μουσικό τομέα, δε θα
λείψουν όμως και γνωστά ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής.
Αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων υπάρχει στην ηλεκτρονική
σελίδα του Δήμου: www.dimosmoschatou-tavrou.gr.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς
και της αλληλεγγύης για τους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας, στο
χώρο των εκδηλώσεων θα συγκεντρώνονται τρόφιμα μακράς
διάρκειας.
Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου,
δήλωσε σχετικά με τα Ταύρεια: “Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη εποχή
σαν τη σημερινή, η αλληλεγγύη και η καθημερινή
προσπάθεια προκειμένου να υποστηρίξουμε τους συνδημότες
μας, αποτελεί για εμάς δέσμευση και πράξη. Ο πολιτισμός
αποτελεί κοινωνικό αγαθό δημιουργικής έκφρασης και
συλλογικής δράσης που δεν πρέπει να αφήσουμε να χαθεί.
Για αυτό το λόγο, ο Πολιτιστικός Σεπτέμβρης και τα Ταύρεια
2013, είναι η δική μας απάντηση στην ανάγκη των πολιτών
για ψυχαγωγία και για λίγες ώρες ξεγνοιασιάς. Παράλληλα,
προσδοκούμε την ευαισθητοποίηση των πολιτών με τη
συγκέντρωση τροφίμων μακράς διάρκειας προκειμένου να
βοηθήσουμε τις οικογένειες του Δήμου μας που δοκιμάζονται
σκληρά από την κρίση. Προσκαλώ όλους τους κατοίκους να
συμμετέχουν στις φετινές εκδηλώσεις, με χαμόγελο, ελπίδα
και αισιοδοξία”.


Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Το Υπ. Εσωτερικών ενισχύει του δήμους

Με 19.200.000 ευρώ συνολικά ενισχύει τους δήμους της χώρας το Yπουργείο Εσωτερικών, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Γιάννη Μιχελάκη.
Το ανωτέρω ποσό κατανέμεται ως τακτική επιχορήγηση σε όλους τους δήμους της χώρας, για την υλοποίηση έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων τους.


http://www.zougla.gr/greece/article/to-ip-esoterikon-enisxi-tou-dimous 

Με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των σχολικών κτιρίων Μοσχάτου-Ταύρου εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Δ ΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ
Γραφείο Τύπου: 2132019612 & 636
FAX: 2109416154
Graftip.mt@gmail.com
28/8/2013

Δ ΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των
σχολικών κτιρίων Μοσχάτου-Ταύρου εν όψει της νέας
σχολικής χρονιάς
Με εντατικούς ρυθμούς τα συνεργεία του Δήμου
Μοσχάτου-Ταύρου εργάστηκαν όλο το καλοκαίρι και
συνεχίζουν να εργάζονται για την αποκατάσταση των φθορών
των σχολικών κτιρίων, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς.
Συγκεκριμένα, τους καλοκαιρινούς μήνες πραγματοποιήθηκαν
οι εξής εργασίες:
• 1ο Νηπιαγωγείο Ταύρου: Ελαιοχρωματισμός εσωτερικού
χώρου
• 1ο Νηπιαγωγείο Μοσχάτου: αποξήλωση επικίνδυνων σιδήρων
• 3ο νηπιαγωγείο Μοσχάτου: Ελαιοχρωματισμός εσωτερικού
χώρου και αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων του κτιρίου
• 4ο νηπιαγωγείο Μοσχάτου: Ελαιοχρωματισμός εσωτερικού
χώρου
• 1ο Δημοτικό Μοσχάτου: Ελαιοχρωματισμός τάξης και τεχνικές
επεμβάσεις
• 3ο Δημοτικό Ταύρου: Ελαιοχρωματισμός των αιθουσών του
ολοήμερου
• 3ο Δημοτικό Μοσχάτου: κατασκευή πλεγμάτων
• 4ο Δημοτικό Ταύρου: Ελαιοχρωματισμός του κυλικείου και
μίας αίθουσας
• 6ο Δημοτικό Μοσχάτου: επισκευή πόρτας στο προαύλιο χώρο
• 2ο Γυμνάσιο Ταύρου: πραγματοποιήθηκε μεγάλο μέρος
τεχνικών εργασιών προς αποκατάσταση φυσικών φθορών,
έγινε ελαιοχρωματισμός των αιθουσών, ενώ οι εργασίες
συνεχίζονται
• 1ο Λύκειο Μοσχάτου: έγινε ελαιοχρωματισμός των εσωτερικών
και εξωτερικών χώρων του σχολείου
• Παιδικός σταθμός Ταύρου “Τριανταφυλλάκια”:
αποκαταστάθηκαν τεχνικά ζητήματα
• Παιδικός σταθμός Ταύρου “Γιασεμάκια”: αποκαταστάθηκαν
τεχνικά ζητήματα
• 3ο Γυμνάσιο Μοσχάτου: επιδιορθώσεις και αποκαταστάσεις
φθορών
Οι εργασίες συνεχίζονται και στα άλλα σχολικά κτίρια του
Δήμου, όπου κρίνεται απαραίτητο. Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-
Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, δήλωσε: “Παρά τις αντιξοότητες
και την έλλειψη πόρων και ανθρώπινου δυναμικού που
καλείται να αντιμετωπίσει η Αυτοδιοίκηση, θέτουμε ως
προτεραιότητα την κάλυψη των σχολικών αναγκών. Για άλλη
μία χρονιά, τα συνεργεία του Δήμου δούλεψαν τους
καλοκαιρινούς μήνες και συνεχίζουν να εργάζονται
προκειμένου τα σχολικά κτίρια να είναι φρεσκοβαμμένα και
έχοντας λύσει σημαντικά προβλήματα όταν θα υποδεχτούν
τους μαθητές. Μάλιστα, έχει δοθεί προτεραιότητα στην
αποκατάσταση των φθορών που είναι φυσικό να
παρουσιάζουν τα κτίρια, προκειμένου να διασφαλιστεί η
ασφάλεια των μικρών μαθητών.”


Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Μοσχάτου

Cine Μεσοποταμία Σαββάτο 07/09 στις 21.00 - "ΝΑ ΜΗΝ ΖΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΔΟΥΛΟΙ"

Από τον  //ΠαραλληλοΓράφος//

Μια ταινία του Γιάννη Γιουλούντα
(Αύγουστος 2013 Διάρκεια 89′)
Μουσική: Τα Λιμάνια Ξένα, Cyril Gontier, Serge Utge-Royo, Jean-Francois Brient, Χασμωδία, Raoul Vaneigem, Madame Nesia, Martyn Jacques, Μεθυσμένα Ξωτικά, Horror Vacui, Alpha Bang
Διαθέσιμο σε ελεύθερη κυκλοφορία. Μπορείτε να αντιγράψετε την ταινία και οργανώσετε δωρεαν δημόσιες και ιδιωτικές προβολές (Creative Commons).
Να μην ζήσουμε σαν δούλοι :
“Το “Να μην ζήσουμε σαν δούλοι” είναι ένα σύνθημα που συνοψίζει πολλά. Μέσω αυτού, ο Γιάννης Γιουλούντας έχει κάνει ένα τραγούδι και μια ταινία ώστε η μαρτυρία της αντίστασης και των εναλλακτικών λύσεων που αναπτύσσονται στην Ελλάδα να ταξιδέψει στη Γαλλία και παραπέρα. Πλούσια σε μουσική και συναίσθημα, αυτή η ταινία παρέχει επίσης μια ανάλυση του συνθήματος Να μην ζήσουμε σαν δούλοι αλλά και ενός προβληματισμού που οδηγεί στη δράση και στη διεθνή σύγκλιση των αγώνων. Μια ταινία που κυκλοφορεί ελεύθερα (creative commons). Μία ανάσα φρέσκου αέρα, ενέργειαςκαι αισιοδοξίας.”
Γιάννης Γιουλούντας :
Γάλλος συγγραφέας και φιλόσοφος ελληνικής καταγωγής, ο Γιάννης Γιουλούντας μελετά την τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης και συμμετέχει σε διάφορα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης : Siné-Mensuel, Le Monde Libertaire, La vie est à nous, Politis, Radio Libertaire… Έγραψε διάφορα κείμενα και άρθρα σχετικά με την κατάσταση στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου του “Η Ελλάδα, λίκνο ενός άλλου κόσμου », με τον Ραούλ Βανεγκέμ. Το τελευταίο του βιβλίο είναι το “Πίσω από τις λέξεις” (Εκδόσεις Εξάρχεια). Το “Να μην ζήσουμε σαν δούλοι” είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του.
 http://mesopotamia-mosxato.blogspot.gr/