Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

 ΕΡΩΤΗΣΗ  ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ ΚΥΡΙΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ


ΣΠΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ : Kύριε υπουργίε μου είμαι και εγώ αξιωματικός στην πολεμική αεροπορία  απο τους αθλητές που μπήκαν στο σώμα τιμής ένεκεν λόγω της αθλητικής τους διάκρισης,
θα ήθελα να σας ερωτήσω μπορώ και εγώ έστω μία φορά όπως (οι πιλότοι μας έκαναν λευκή απεργία) επειδή είμαι και απόφοιτος της γυμναστικής ακαδημίας  και έχω διδάξει παλαιότερα και στο δημοτικό   μπορώ να συμμετάσχω στην πανεκπαιδευτική απεργία των εκπαιδευτικών  των επόμενων ημερών και να μην με τιμωρήσεται;


"Οι πιλότοι της Πολεμικης Αεροπορίας αδίκησαν τον εαυτό τους και τη λαμπρή παράδοση του όπλου τους, διότι στις Ενοπλες Δυνάμεις δεν νοείται ούτε συνδικαλισμός, ούτε απεργία, ούτε στάση εργασίας, ούτε λευκή απεργία, επανέλαβε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος, από το βήμα της Βουλής, για το πρόσφατο κρούσμα «λευκής απεργίας» στις τάξεις των πιλότων."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου