Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

ΑΞΟΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΝΑΣΗ ΝΤΕΡΕΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 



Αγαπητοί συνδημότες/-ισσες,
καταθέτω τους άξονες του δημοτικού προγράμματος για συζήτηση και διαβούλευση. Πιστεύω ότι το όραμα και του σχέδιο για το αύριο της πόλης μας πρέπει να τα δημιουργήσουμε όλοι μαζί.
Το ενδιαφέρον και η αγάπη μου για το Μοσχάτου, για την πόλη που ζούμε, εμείς και τα παιδιά μας, είναι ο καθοριστικός παράγοντας που με οδηγεί να είμαι υποψήφιος δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές.
Η πείρα και η γνώση που απέκτησα όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, οι δυνατότητες πρόσβασης που έχω σε κρίσιμα κέντρα αποφάσεων θα αξιοποιηθούν για μια νέα ακόμη καλύτερη εποχή για το Μοσχάτο.
Στόχος μου, στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που ζούμε, τα θέματα της Κοινωνικής Αλληλεγγύης:
Να απλώσουμε ένα δίχτυ σε όλους αυτούς που έχουν περισσότερη ανάγκη, στους οικονομικά ασθενέστερους, στους απόμαχους, στους άνεργους, στις εργαζόμενες γυναίκες και στη νεολαία.Να δημιουργήσουμε όλοι μαζί το νέο πλεοψηφικό ρεύμα της συνέχειας και της αλλαγής. Έτσι αντιλαμβάνομαι την προσωπική μου συμμετοχή στα τοπικά δρώμενα. Με βάση αυτά θέλω να κριθώ.
Σας ευχαριστώ και περιμένω τις δικές σας προτάσεις και παρατηρήσεις,
Θανάσης Ντερέκας
Μοσχάτο, 12/04/2010
http://nterekas.gr/index.php







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου