Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Ίκερ, η Καρμπονέρο το ξέρει;


ΔΕΙΤΕ: Βίντεο και φωτογραφίες από τη γυναίκα που... ποθεί τον Κασίγιας

Ένα μικρό προβληματάκι ενδέχεται να αντιμετωπίσει ο Ίκερ Κασίγιας την επόμενη φορά που θα αντικρίσει τη Σάρα Καρμπονέρο. Με δηλώσεις της, που φιλοξενούνται στην «AS», η εκρηκτική Λουάνα Τσαμόρο αποκαλύπτει ότι… γουστάρει -ποδοσφαιρικά εννοείται- τον τερματοφύλακα της Ρεάλ Μαδρίτης.

Αν και η ίδια είναι οπαδός της Ολίμπια Ασουνσιόν, κάτι έχει πάρει το αυτί της για τις ικανότητες του Ισπανού πορτιέρο εκεί στη μακρινή Παραγουάη.

Η Τσαμόρο προσθέτει ότι όνειρό της είναι να παρακολουθήσει από κοντά τον αγαπημένο της στο απόλυτο ντέρμπι μεταξύ της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα. 
Πηγή: sport-fm.gr
http://www.newsbeast.gr/


Οι άνθρωποι της τελευταίας στιγμής


ΔΕΙΤΕ: Βίντεο από το μαγικό κόσμο του NBA

Το νικητήριο καλάθι του Μόντα Έλις στο 110-108 των Ουόριορς επί των Πέισερς, αλλά και το τρίποντο και φάουλ του Τζέισον Ρίτσαρντσον με το οποίο το Ορλάντο έστειλε το ματς στην παράταση προτού επιβληθεί των Σίξερς καταλαμβάνουν τις δύο πρώτες θέσεις στο Top 10 της ημέρας στο ΝΒΑ.

Δείτε επίσης πώς οι Χόρνετς έκλεψαν τη νίκη από τους Γκρίζλις, αλλά και μία ακόμη φοβερή φάση από τον Μπλέικ Γκρίφιν.
http://www.newsbeast.gr/

χρώμα







http://souitavip.blogspot.com/2011/01/blog-post_5756.html

ΔΕΗ: Ποιοι δικαιούνται φθηνό ρεύμα...

Μέτρα για να αποτραπεί το ενδεχόμενο κατάχρησης του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) ρεύματος και να διασφαλιστεί ότι οι εκπτώσεις (που φθάνουν μέχρι 30 %) θα πάνε σε εκείνους που τις έχουν πραγματικά ανάγκη, παίρνει το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.


Συγκεκριμένα, με ... κοινή απόφαση του υπουργού Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου, του αναπληρωτή υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Γ. Κουτρουμάνη και του υφυπουργού ΠΕΚΑ κ. Γ. Μανιάτη, προβλέπεται ότι η ΔΕΗ θα διαβιβάζει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών τα στοιχεία των προσώπων που έκαναν αίτηση για ένταξη στο ΚΟΤ για να γίνεται διασταύρωση και να προκύπτει αν εμπίπτουν πράγματι ή όχι στις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί. Αντίστοιχα, όσοι εντάσσονται στο ΚΟΤ λόγω ανεργίας θα διασταυρώνονται με το αρχείο του ΟΑΕΔ.

Το ΚΟΤ τέθηκε σε ισχύ από 1ης Ιανουαρίου και προβλέπει έκπτωση 20 - 30 % στο λογαριασμό του ηλεκτρικού για συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες πληθυσμού. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του υπουργείου και της ΔΕΗ, οι δικαιούχοι υπολογίζονται σε 1,2 εκατ., ωστόσο οι αιτήσεις που έγιναν μέχρι τις αρχές του 2011 δεν ξεπερνούν τις 200.000. Αρμόδιες πηγές εκτιμούν ότι η περιορισμένη, σχετικά, ανταπόκριση οφείλεται ακριβώς στο φόβο ορισμένων που δεν δηλώνουν τα πραγματικά του εισοδήματα, ότι η περιουσιακή - οικονομική τους κατάσταση θα αποκαλυφθεί μέσω… ΔΕΗ αν κάνουν αίτηση για το ΚΟΤ και προτιμούν να αποποιηθούν της έκπτωσης προκειμένου να αποφύγουν τον έλεγχο. Πάντως ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Α. Ζερβός θα απευθύνει το επόμενο διάστημα επιστολή σε όσους εμφανίζουν χαμηλές καταναλώσεις, για να τους ενημερώσει ότι πιθανώς έχουν δικαίωμα να ενταχθούν στο ΚΟΤ, εφόσον πληρούν και τις λοιπές προϋποθέσεις. Η επιστολή θα σταλεί ξεχωριστά από το λογαριασμό του ηλεκτρικού, πέρα από τα φυλλάδια που έχουν σταλεί ήδη σε όλους τους καταναλωτές μαζί με τους λογαριασμούς.

Υπενθυμίζεται ότι το ΚΟΤ εφαρμόζεται στις πρώτες 800 κιλοβατώρες με τις εξής προϋποθέσεις: η κατανάλωση να αφορά σε κύρια κατοικία, οι λογαριασμοί να εκδίδονται στο όνομα του δικαιούχου και η τετραμηνιαία κατανάλωση να είναι μεγαλύτερη από 200 kwh και μικρότερη από 1000 ή 1200 kwh ανάλογα με την κατηγορία των δικαιούχων.

Δικαιούχοι του ΚΟΤ είναι:

-Άτομα με χαμηλό εισόδημα, κάτω από το αφορολόγητο όριο μισθωτών - συνταξιούχων. Η έκπτωση είναι 20 % και το όριο κατανάλωσης 200 - 1000 kwh.

-Τρίτεκνοι με οικογενειακό εισόδημα χαμηλότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο της κατηγορίας των τρίτεκνων. Η έκπτωση είναι 20 % και το όριο κατανάλωσης 200 - 1200 kwh.

-Μακροχρόνια άνεργοι (για τουλάχιστον 12 μήνες την 30-11-2010) με οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο των μισθωτών - συνταξιούχων. Η έκπτωση είναι 30 % και το όριο κατανάλωσης 200 - 1000 kwh.

-ΑΜΕΑ με αναπηρία άνω του 67 % ή με προστατευόμενα μέλη που έχουν τέτοιο ποσοστό αναπηρίας και οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο της κατηγορίας. Η έκπτωση είναι 30 % και το όριο κατανάλωσης 200 - 1200 kwh.

Πηγή:ΑΠΕ

http://nonews-news.blogspot.com/

Δημόσια διαβούλευση για το θέμα της συνένωσης σχολικών μονάδων



 Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση του Υπουργείου Παιδείας, για το θέμα της συνένωσης σχολικών μονάδων.
Ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση του υπουργείου Παιδείας, για το θέμα της συνένωσης σχολικών μονάδων, στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης με θέμα:«Κριτήρια συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».
Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι και τη Δευτέρα 24/01/2011.


πηγή www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΠΟΡΡΙΠΤΙΚΗ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ

Απορριπτική είναι η εισήγηση του αρεοπαγίτη προς την Ολομέλεια του Αρείου Πάγου για τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων καθαριστριών του ΟΠΑΠ.Έξω από το κτίριο παραμένουν εκατοντάδες συμβασιούχοι.Η υπόθεση αυτή αρχικά είχε οριστεί να συζητηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου 2010, αλλά η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, συμβασιούχοι...
πυροσβέστες κ.λπ. άσκησαν παρέμβαση υπέρ των καθαριστριών του ΟΠΑΠ και για το λόγο αυτό συζήτησαν και έλαβαν αναβολή εκδίκασης της υπόθεσης για σήμερα, Πέμπτη. Ο κ. Δουλγεράκης αναμένεται να υποστηρίξει ότι μετά την τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος και εν όψει της διατύπωσης του άρθρου 103 του Συντάγματος, απαγορεύεται η μετατροπή των συμβάσεων από ορισμένου σε αορίστου χρόνου, όπως και η μετατροπή των απασχολουμένων με σύμβαση έργου.



http://fimotro.blogspot.com/

Ακριβαίνουν μέχρι και κατά 80% οι μετακινήσεις με τις συγκοινωνίες

Πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη καλούνται να βάλουν από την 1η Φεβρουαρίου οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, με το ενιαίο εισιτήριο να αυξάνεται στο 1,4 ευρώ. Ειδικότερα για τους επιβάτες οι οποίοι μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσαν μόνο τον ΗΣΑΠ ή το μετρό, η επιβάρυνση υπολογίζεται ως 80% των χρημάτων που πλήρωναν μέχρι σήμερα, καθώς η κατάργηση των αντίστοιχων καρτών ωθεί τους συγκεκριμένους επιβάτες στη «μεγάλη» κάρτα των 45 ευρώ.



Οι αποφάσεις για την αναπροσαρμογή στις τιμές των εισιτηρίων δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως εν μέσω των διακοπών και είναι χαρακτηριστικό πως το σχετικό φύλλο φέρει ημερομηνία κυκλοφορίας 5 Ιανουαρίου 2011. Ωστόσο μέχρι και σήμερα ούτε το υπουργείο Υποδομών ούτε ο υπό ανασυγκρότηση Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας έχουν προχωρήσει σε επίσημη ανακοίνωση για την ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αρκούμενα απλώς σε αποσπασματικές δηλώσεις στελεχών.
Από την 1η Φεβρουαρίου:
Το ενιαίο εισιτήριο για χρήση σε όλα τα μέσα θα κοστίζει 1,40€, έναντι 1 ευρώ σήμερα (αύξηση 40%).
Δημιουργείται εισιτήριο για χρήση σε μία διαδρομή και με μόνο ένα μέσο από τα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, με κόστος 1,2 ευρώ.
Αναπροσαρμόζεται στα 45 ευρώ η τιμή της ενιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών (που κοστίζει σήμερα 35 ευρώ), ενώ καταργούνται οι κάρτες για αποκλειστική χρήση του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και του μετρό, οι οποίες κόστιζαν μέχρι σήμερα 25 και 30 ευρώ αντίστοιχα. Εξαιτίας αυτής της κατάργησης οι επιβάτες που χρησιμοποιούν μόνο τον ΗΣΑΠ ή το μετρό υποχρεώνονται από 1ης Φεβρουαρίου να προμηθευτούν τις κάρτες για όλα τα μέσα που μετά την αναπροσαρμογή σημαίνει για τους ίδιους μετακινήσεις ακριβότερες κατά 80% (για τον ΗΣΑΠ) και ως και 53% για το μετρό.
Οπως προκύπτει από τη σχετική υπουργική απόφαση οι άνεργοι δεν θα έχουν δικαίωμα χρήσης μειωμένου εισιτηρίου ή κάρτας. Το "μισό" εισιτήριο θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι άνω των 65 ετών, καθώς και μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και μέλη πολυτεκνικών οικογενειών, ενώ δωρεάν μετακινήσεις προβλέπονται για τα ΑμεΑ και τους φαντάρους.
Πώς διαμορφώνονται οι τιμές στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας
Είδος Σημερινή τιμήΑπό 1.2.2011Μεταβολή (%) 
Ενιαίο εισιτήριοΟ11,440 
 Μ0,50,740 
Απλό εισιτήριο για μία μόνο διαδρομή με λεωφορείο ή τρόλεϊ ή τραμΟ-1,2- 
 Μ-0,6- 
Εισιτήριο ΕΘΕΛ γραμμή ΣαρωνίδαςΟ1,21,633,3 
 Μ0,60,833,3 
Εισιτήριο ΕΘΕΛ για το "Ελευθέριος Βενιζέλος"Ο3,2556,25 
 Μ1,62,556,25 
Εισιτήριο μετρό για το "Ελευθέριος Βενιζέλος"Ο6833,3 
 Μ3433,3 
Ημερήσιο εισιτήριο για όλα τα μέσαΟ3433,3 
Εβδομαδιαίο εισιτήριο για όλα τα μέσαO101440 
Μηνιαία κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμΟ152033,3 
 Μ81025 
Μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσαΟ354528,6 
 Μ182327,7 
Μηνιαία κάρτα μόνο για ΗΣΑΠΟ2545*80 
 Μ1323*76,9 
Μόνο για μετρόΟ3045*50 
 Μ1523*53,3 
-Ο: Ολόκληρο εισιτήριο
-Μ: Μειωμένο εισιτήριο
     
* Λόγω της κατάργησης των καρτών για ΗΣΑΠ / Μετρό, οι επιβάτες υποχρεώνονται να προμηθευτούν την ενιαία κάρτα για όλα τα μέσα

http://www.enet.gr/

Έργα στη Λεωφόρο Κηφισού

Από τις 22:00 το βράδυ της Πέμπτης μέχρι και τις 06:00 το πρωί της Δευτέρας 28 Φεβρουαρίου, θα εκτελούνται εργασίες διαγράμμισης επί της Λεωφόρου Κηφισού, από τον κόμβο της Αττικής Οδού (Μεταμόρφωση) έως την εκβολή της Λεωφόρου Κηφισού, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. 

Οι εργασίες περιλαμβάνουν: 

κατά μήκος διαγράμμιση 

βαφή ζεμπρών, εισόδων και εξόδων Λ. Κηφισού 

βαφή των παραπλεύρων οδών καθώς και των ανισόπεδων και ισόπεδων κόμβων που ευρίσκονται σε αυτές.



http://www.zougla.gr/

Β' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α' ΟΜΙΛΟΣ ΕΣΠΕΔΑ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α' ΟΜΙΛΟΥ-ΑΟΠ ΜΟΣΧΑΤΟΥ - ΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 3-0



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α' ΟΜΙΛΟΥ

ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ - ΑΠΣ ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ 2-3
ΓΣ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ - ΠΟΚ ΕΣΠΕΡΟΣ 1-3
ΓΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΕΡΜΗΣ - ΓΣ ΕΙΡΗΝΗ 3-1
ΑΟΠ ΜΟΣΧΑΤΟΥ - ΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 3-0





ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (12 αγώνες)
ΑΟΠ ΜΟΣΧΑΤΟΥ 36
ΑΟΝΣ ΜΙΛΩΝ 26
ΑΠΣ ΑΡΗΣ ΑΜΦΙΑΛΗΣ 25
ΠΟΚ ΕΣΠΕΡΟΣ 23
ΑΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ 16
ΓΣ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΕΡΜΗΣ 10
ΓΣ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 5 (11 αγώνες)
ΓΣ ΕΙΡΗΝΗ 0 (11 αγώνες)

http://rentisvolley.blogspot.com/

Νέα στάση εργασίας στα μέσα μεταφοράς

Ποια ακινητοποιούνται και πότε

Χειρόφρενο σηκώνουν και σήμερα τα μέσα μεταφοράς καθώς οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους διαμαρτυρόμενοι για το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών. 

Συγκεκριμένα σήμερα Πέμπτη σε στάση εργασίας προχωρούν οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία της ΕΘΕΛ από τις 11 έως τις 15:30 και στα τρόλεϊ από τις 11 έως τις 15:00. 

Παράλληλα, για δεύτερη ημέρα συνεχίζεται η 48ωρη απεργία στον ΟΣΕ και τον Προαστιακό. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, τα δρομολόγια του μετρό προς αεροδρόμιο εκτελούνται κανονικά. 
http://www.newsbeast.gr/

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Σέρρες: Πατέρας επιχείρησε να βιάσει την κόρη του!

Σοκ έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία των Σερρών η είδηση ότι ο πατέρας μιας 20χρονης κοπέλας επιχείρησε να ασελγήσει εις βάρος της!

Η 20χρονη Σερραία -σύμφωνα με το infoserres- κατήγγειλε τον πατέρα της στην υποδιεύθυνση Ασφάλειας Σερρών υποστηρίζοντας πως την περασμένη Κυριακή  την οδήγησε σε ερημική τοποθεσία και επιχείρησε να ασελγήσει στο κορμί της.

Ο -φερόμενος ως- δράστης είναι 43 ετών, πατέρας τριών παιδιών και διαζευγμένος και επέστρεφε την κόρη του με το αυτοκίνητο στο σπίτι που ζει με την μητέρα της και τα αδέλφια της.

«Άρχισε να με χαϊδεύει σε διάφορα σημεία του σώματός μου και μου ζήτησε να κάνω και εγώ το ίδια σ’αυτόν. Άνοιξα την πόρτα και άρχισα να τρέχω» τόνισε στους άνδρες της αστυνομίας η 20χρονη η οποία ωστόσο δε θέλησε να κάνει μήνυση στον πατέρα της.

Παρ’ όλα αυτά η ποινική δίωξη ασκήθηκε αυτεπάγγελτα κατά του πατέρα και ο ίδιος αφού οδηγήθηκε στον εισαγγελέα, αφέθηκε ελεύθερος αφού πρώτα ορίστηκε δικάσιμος.

περισσότερα http://www.star.gr/

Το εναέριο τρένο του Βούπερταλs


Το εναέριο τρένο του Βούπερταλ είναι το πιο παλιό στον κόσμο καθώς έχει περάσει πάνω από ένας αιώνας από τη δημιουργία του και ακόμη λειτουργεί.

Το Wuppertaler Schwebebahn, ‘οπως είναι το ονομά του, είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές κατασκευές της πρώιμης βιομηχανικής εποχής. Κατάφερε να παραμείνει σε λειτουργία, σε πείσμα των καιρών και να επιζήσει από 2 Παγκοσμίους Πολέμους. Μετά τις πρόσφατες επεμβάσεις εκσυγχρονισμού των γραμμών και των σταθμών αποτελέι εκτός από εντυπωσιακό ιστορικό επίτευγμα και ένα άνετο μέσο μεταφορ΄’ας. .

Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το μηχανικό Anton von Rieppel, περίπου το 1890 και διανύει μια διαδρομή 13 χιλιομέτρων. Η εναέριες ράηες στηρίζονται σε μια μεταλλική κατασκευή που διατηρεί τα βαγόνια σε ύψος 8-12 μέτρα από το έδαφος. Μπορεί να μεταφέρει 130 επιβάτες με ταχύτητα 60 km/h.

http://www.perierga.gr/?p=10465



















http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/s.html


Στην Τούμπα θα κριθεί η υπόθεση πρόκριση ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ, μετά το 1-1 του Γεώργιος Καραϊσκάκης


Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να φύγει με το 1-1 από το κατάμεστο Γεώργιος Καραϊσκάκης στον πρώτο αγώνα της προημιτελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, κόντρα στον Ολυμπιακό και απέκτησε προβάδισμα πρόκρισης. Οι ερυθρόλευκοι προηγήθηκαν στις καθυστερήσεις του 1ου ημιχρόνου με κεφαλιά του Μοντεστό αλλά ο ΠΑΟΚ έφτασε στην ισοφάριση στο 83’ με κοντινή προβολή του Βιεϊρίνια. Τέσσερις φορές σημάδεψαν το δοκάρι οι γηπεδούχοι, εκ των οποίων οι τρεις στο δεύτερο ημίχρονο.
Διπλή απειλή για ΠΑΟΚ
Χωρίς σπουδαίες φάσεις ολοκληρώθηκε το πρώτο 20λεπτο, με τον Ολυμπιακό να έχει στην ουσία την μόνη καλή στιγμή, μόλις στο 5’, όταν ο Ρόμενταλ έκλεψε την μπάλα από τον Λίνο, σέντραρε, αλλά ο Πάντελιτς δεν κατάφερε να σκοράρει από κοντινή απόσταση. Τα αίματα άρχισαν να ανάβουν από το 22ο λεπτό, όταν διαιτητής Τριτσώνης απέβαλλε τον τεχνικό του ΠΑΟΚ, Μάκη Χάβο, λόγω διαμαρτυρίας. Η απόφαση αυτή όμως δεν φαίνεται να επηρέασε καθόλου τους παίκτες Δικέφαλου του Βορρά, που απείλησαν εις διπλούν την εστία του Αντώνη Νικοπολίδη, αρχικά με σουτ του Σαλπιγγίδη και στην συνέχεια με απίστευτη απευθείας εκτέλεση κόρνερ του Πάμπλο Γκαρσία που απέκρουσε με υπερένταση ο Aντώνης Νικοπολίδης, ο οποίος αποτέλεσε και την μοναδική έκπληξη στις αρχικές συνθέσεις των δύο ομάδων.
Ο Μοντεστό με την… δεύτερη!
Ο Ολυμπιακός μπορεί να είχε την κατοχή της μπάλας, ωστόσο δεν είχε καταφέρει να απειλήσει ουσιαστικά τον ΠΑΟΚ. Στο 32’ όμως ο Φρανσουά Μοντέστο έφτασε πολύ κοντά στο 1-0, όταν ο ύστερα από σέντρα του Ριέρα και κεφαλιά-πάσα του Τοροσίδη, με δική του κεφαλιά έστειλε την μπάλα στο αριστερό κάθετο δοκάρι του Χαλκιά.
Η φάση του 32’ έμελλε να είναι και η προειδοποιητική βολή του Κορσικανού αμυντικού μέσου. Με το παιχνίδι να μπαίνει στις καθυστερήσεις του 1ο μέρους ο Μοντέστο εκμεταλλεύτηκε την γλυκιά εκτέλεση φάουλ τον Ιμπαγάσα και με κεφαλιά (βρήκε και στον Τσουκαλά η μπάλα) έγραψε, σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο, το 1-0, που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.
Κυριαρχία Ολυμπιακού
Χωρίς αλλαγές ξεκίνησαν το ημίχρονο οι δύο ομάδες, με τον Ολυμπιακό να είναι αυτός που μπήκε και πάλι πιο δυνατά στον αγωνιστικό χώρο. Αρχικά στο 56’ ο Χαλκιάς απέκρουσε σουτ του Ριέρα από πλάγια θέση, ενώ στο 59’ ο Μιραλάς δεχόμενος ασίστ του ισπανού, πλάσαρε, με την μπάλα να καταλήγει ελάχιστα άουτ.
Ο ΠΑΟΚ προσπαθούσε να απειλήσει τους γηπεδούχους με αντεπιθέσεις αλλά δεν είχε καταφέρει να ανησυχήσει ιδιαίτερα τον Αντώνη Νικοπολίδη. Αντιθέτως η ομάδα του Πειραιά άγγιξε το δεύτερο γκολ, όταν σε εκτέλεση κόρνερ του Ιμπαγάσα κεφαλιά του Πάντελιτς κατέληξε στο οριζόντιο δοκάρι του Κώστα Χαλκιά.
Βιεϊρίνια και 1-1!
Ο Ολυμπιακός μπορεί να είχε την κατοχή και τις ευκαιρίες αλλά ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που κατάφερε να σκοράρει. Ο Τσιρίλο πραγματοποίησε βαθειά μπαλιά, ο Βιεϊρίνια βγήκε στην πλάτη της ερυθρόλευκης άμυνας και με υποδειγματικό κοντρόλ και προβολή, ισοφάρισε σε 1-1.
Έπεσε... στα δοκάρια!
Ο χρόνος κυλούσε υπέρ του Δικέφαλου του Βορρά και κατά των πειραιωτών, που ήθελαν ένα δεύτερο γκολ. Αυτό όμως δεν ήρθε ποτέ, κυρίως λόγω των δοκαριών που σταμάτησαν στο 87’ τόσο τον Ζαϊρί όσο και τον Τοροσίδη. Το τελευταία σφύριγμα του διαιτητή βρήκε τον ΠΑΟΚ να αποδρά με τον 1-1 από την έδρα του Ολυμπιακού και να αποκτά το προβάδισμα για την πρόκριση, που θα κριθεί στην Τούμπα (2 Φεβρουαρίου).

http://www.sport.gr/