Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Δήλωση -ενημέρωση του Αρη Κρεμμύδα περι του ορισμού του ως αναπληρωματικό μέλος του Ταμείου Λαικών Αγορών

Επειδή κάποιοι ”καλοπροαίρετοι” προσπαθούν να πείσουν περί αφερεγγυότητάς μου αναρτώντας απόφαση που με συμπεριλαμβάνει ως ορισμένο αναπληρωματικό μέλος του Ταμείου Λαικών Αγορών Θα ήθελα να ενημερώσω τα εξής:
 α)η τοποθέτηση μου στον εν λόγω φορέα έγινε αρχές του 2010 με απόφαση της τότε Υπουργού Λούκας Κατσέλη με την προυπόθεση από την δική μου πλευρά ότι θα είναι άμμισθη όπως και έγινε και ως πρώην τότε Δημ.Σύμβουλος με εμπειρία ετών στην αυτοδιοίκηση αφού είμαι αναπληρωτής εκλεγμένου δημοτικού συμβούλου.
β)δεν έχω παρευρεθεί σε καμμία συνεδρίαση του συγκεκριμένου όργανου αρνούμενος την συμμετοχή μου σ’αυτό μετά την ψήφιση του μνημονίου το Μάιο του 2010 από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ζητώντας την αντικατάστασή μου ...............
Περισσότερα στο
https://www.facebook.com/aris.kremmidas