ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ
Να τα πάρουμε από την αρχή. Οι Κινέζοι επισκέφθηκαν και το Υ.ΕΘ.Α.
και επιθυμούν να μας πουλήσουν από ΠΒΧ στολές, αλεξίσφαιρα γιλέκα και κράνη μέχρι αυτοκινούμενα πυροβόλα και εκσυγχρονισμούς ήδη υπηρετούντων στην Ελλάδα συστημάτων. Καθώς είναι καλές οι σχέσεις μας με την Κίνα, να μη μας φανεί παράξενο να δούμε συνεργασία με την Κίνα. Άλλωστε δεν είδαμε και τίποτα καλό με την εμμονή να είμαστε στο άρμα των Αμερικάνων, τα αποτελέσματα της πολιτικής τους τα νιώθουμε άσχημα στο πετσί μας.
Οι επενδύσεις που επιθυμούν να κάνουν οι Κινέζοι είναι ο εμπορευματικός σταθμός του Θριασίου Πεδίου, η σιδηροδρομική γραμμή που θα συνδέει το Ικόνιο με το Θριάσιο, η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, η εκμετάλλευση σταθμών εμπορευματοκιβωτίων και σε άλλα λιμάνια της χώρας (Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Βόλου), η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, ο τουρισμός, η κατασκευή και εκμετάλλευση του αεροδρομίου στο Καστέλλι.
Θα πρέπει να τονισθεί ότι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου της Cosco και μια από τις ισχυρότερες προσωπικότητες του κυβερνώντος Κομμουνιστικού Κόμματος Κίνας (είναι πρόεδρος της πανίσχυρης Επιτροπής Δεοντολογίας του κόμματος) κάπτεν Γουέι Τζιαφού ήταν ιδιαίτερα γενναιόδωρος σε ό,τι αφορά στις προθέσεις της............
Κίνας έναντι της Ελλάδας. Ο Κινέζος αξιωματούχος δήλωσε ότι Ελλάδα είναι ελκυστική για επενδύσεις γιατί έχει στρατηγική θέση, είναι η πύλη της Ευρώπης» και να εκφράσει ενδιαφέρον για τους τομείς του logistics, των λιμανιών της χώρας και του τουρισμού. Για το λιμάνι του Πειραιά ο κινέζος αξιωματούχος είπε ότι στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου, ενώ για τη φετινή χρονιά ο στόχος της Cosco είναι να «πιάσει» 800.000 ΤΕU.
Κίνας έναντι της Ελλάδας. Ο Κινέζος αξιωματούχος δήλωσε ότι Ελλάδα είναι ελκυστική για επενδύσεις γιατί έχει στρατηγική θέση, είναι η πύλη της Ευρώπης» και να εκφράσει ενδιαφέρον για τους τομείς του logistics, των λιμανιών της χώρας και του τουρισμού. Για το λιμάνι του Πειραιά ο κινέζος αξιωματούχος είπε ότι στόχος είναι να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου, ενώ για τη φετινή χρονιά ο στόχος της Cosco είναι να «πιάσει» 800.000 ΤΕU.
O Κινέζος αξιωματούχος έκανε την επισήμανση ότι το μέλλον θα είναι λαμπρό, σημειώνοντας ότι από τον Απρίλιο έχει αρχίσει να μεταφέρει τα εμπορεύματά του και να τον χρησιμοποιεί ως βάση για τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων του ο συνασπισμός CΚΥΗ Αlliance (Cosco, Κ Line, Υang Μing, and Ηanjin Shipping).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου