Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- Εκλογή Προεδρείου Δημοτικού Συμβουλίου Μοσχάτου - Ταύρου, Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής- Ορισμός Αντιδημάρχων


            ΔΗΜΟΣ ΜΟΣΧΑΤΟΥ-ΤΑΥΡΟΥ                                                     17/ 1 / 2013
            Γραφείο τύπου graftip.mt@gmail.com     
                       τηλ.: 21320919612                                          


            Κατά την πρώτη συνεδρίαση της νέας χρονιάς το Δημοτικό Συμβούλιο Μοσχάτου - Ταύρου εξέλεξε σύμφωνα με το Δημοτικό Κώδικα το Προεδρείο του. Ύστερα από πρόταση του Δημάρχου Μοσχάτου - Ταύρου, Ανδρέα Ευθυμίου και ομόφωνη αποδοχή της πρότασης από την πλειοψηφία, εξελέγη στη συνέχεια από το Δημοτικό Συμβούλιο Πρόεδρός  του,   εκ νέου, ο Θανάσης Ντερέκας.
            Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου εξελέγη ο Κωνσταντίνος Πηνιώτης, από την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας και Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου η Σοφία Φουστέρη, σύμβουλος της πλειοψηφίας.
            Στην ίδια συνεδρίαση έγιναν οι εκλογές για την ανάδειξη της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
            Εκλέχθηκαν τακτικά μέλη της Οικονομικής Επιτροπής οι δημοτικοί σύμβουλοι: Παναγιώτης Χατζηαντωνίου, Βασίλης Πυρράκης, Γιάννης Σάββας, Γιώργος Αναστόπουλος, Παναγιώτης Κυριαζίδης, Αγγελική Καπετανάκη, Βασίλης Σπανάκης και Χαράλαμπος Τουφεξίδης, με αναπληρωματικά μέλη τους δημοτικούς συμβούλους: Δέσποινα Λουκάκη, Πέτρο Δημητρίου, Γιώργο Δαμηλάκο, Ελευθέριο Χαρμπάτση και Δημήτρη Σούτο.
            Αντίστοιχα τακτικά μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής εκλέχθηκαν οι δημοτικοί σύμβουλοι: Σταματία Γκουγκουλούλη, Μαρία Τσέλιου, Δημήτρης Σούτος, Μιχάλης Τριβυζάκης, Χρήστος Καζάλας, Μαρία Τσεσμελή, Βασιλική Καραβία και Γρηγόρης Σωπάκης, με αναπληρωματικά μέλη τους δημοτικούς συμβούλους: Κώστα Χρονόπουλο, Μαρία Λουκή, Στάθη Καραβασέλα, Σταμάτη Καζαντζή και Στυλιανή Βαλαβάνη.

Επίσης, ο Δήμαρχος Μοσχάτου - Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου με απόφασή του όρισε  Αντιδημάρχους τους παρακάτω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας:

1) Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής, χωρίς αντιμισθία, τον Πέτρο Δημητρίου, με τις εξής αρμοδιότητες:

·        Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
·        Την ευθύνη της Συντήρησης και Επισκευής Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.
·        Τη Διαχείριση Υλικών, Καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού και κίνησης οχημάτων.
·        Την εποπτεία και ευθύνη της Δ/νσης Πρασίνου και Κηποτεχνίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
·        Την επίβλεψη μελετών, έργων, προμηθειών έργων και συντήρησης πρασίνου, περιβάλλοντος και ελεύθερων χώρων.
·        Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.
·        Το συντονισμό και τη λειτουργία του έργου της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
·        Την τέλεση των πολιτικών γάμων.
·        Καθήκοντα Δημάρχου όταν ο Δήμαρχος κωλύεται ή απουσιάζει.
·        Καθήκοντα Αντιδημάρχου της Δημοτικής Ενότητας Ταύρου.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

            Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

2) Αντιδήμαρχο Οικονομικών, με αντιμισθία, τον Γεώργιο Δαμηλάκο, με τις εξής αρμοδιότητες:

·        Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, διαδικασιών Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, των αδειοδοτήσεων και της ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων εκτός: (α) του ελέγχου καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, (β) της προστασία της δημόσιας υγείας, (γ) της προστασία του καταναλωτή, (δ) της επιβολής προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες και (ε) της καλής λειτουργίας των λαϊκών αγορών.
·        Να συνυπογράφει τους χρηματικούς βεβαιωτικούς καταλόγους είσπραξης και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου.
·        Την ευθύνη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και της διαφάνειας.
·        Την εποπτεία και ευθύνη της μηχανοργάνωσης του Δήμου.
·        Την λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
·        Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για την υπογραφή και χορήγηση αδειών, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων. Επίσης εξουσιοδοτείται για την έκδοση και υπογραφή αποφάσεων, εγγράφων, δικαιολογητικών και πράξεων που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

3) Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών χωρίς αντιμισθία την Μαρία Λουκή, με τις εξής αρμοδιότητες:

·        Την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
·        Την επίβλεψη των Μελετών, την επίβλεψη και εποπτεία των Τεχνικών Έργων πάσης φύσεως (οδοποιίας, Κτιριακών Έργων, Έργων Υπαίθριων Χώρων, Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης, αντιπλημμυρικών έργων).
·        Την επίβλεψη συντήρησης κι διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, των αντλιοστασίων, της αποχέτευσης.
·        Την εποπτεία και την ευθύνη για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη συντήρηση έργων και αναπτυξιακών υποδομών των περιοχών του Δήμου.
·        Την επίβλεψη των τεχνικών συνεργείων και των συνεργείων αυτεπιστασίας.
·        Τον Προγραμματισμό και την Οργάνωση Μελετών.
·        Την επίβλεψη καλής λειτουργίας και συντήρησης όλων των εγκαταστάσεων του Δήμου (Κτιριακές, γήπεδα, παιδικές χαρές κλπ), το καθορισμό χώρων για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
·        Το καθορισμό αναπηρικών θέσεων στάθμευσης.
·        Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

            Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

4) Αντιδήμαρχο Πολεοδομικών Εφαρμογών, Δημοτικής Αστυνομίας και Εμπορικών δραστηριοτήτων υγειονομικού ενδιαφέροντος με αντιμισθία, τον Κωνσταντίνο Χρονόπουλο, με τις εξής αρμοδιότητες:

·        Την εποπτεία και ευθύνη της Υπηρεσίας Δόμησης και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα:
-         του Τμήματος χορήγησης έγκρισης δόμησης και αδειών δόμησης.
-         του Τμήματος Ελέγχου Κατασκευών
-         του Τμήματος Πολεοδομικών Εφαρμογών
-         του Γραφείου Ελαιώνα
·        Την εποπτεία και ευθύνη της Δημοτικής Αστυνομίας και των αρμοδιοτήτων αυτής, της κυκλοφορίας και της στάθμευσης οχημάτων.
·        Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, την προστασία της δημόσιας υγείας, την προστασία του καταναλωτή.
·        Την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες.
·        Τη καλή λειτουργία των λαϊκών αγορών.
·        Την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων.
·        Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

            Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.


5) Αντιδήμαρχο Αλληλεγγύης- Κοινωνικής Προστασίας και Διοικητικής Μέριμνας με αντιμισθία την Βασιλική Καραβία, με τις εξής αρμοδιότητες:

·        Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης.
·        Την υποστήριξη κοινωνική φροντίδα και πρόνοια απόρων, αστέγων, ΑΜΕΑ.
·        Την οργάνωση και επίβλεψη των δράσεων εθελοντισμού και την συνεργασία με τα τοπικά δίκτυα κοινωνικής αλληλεγγύης.
·        Την εποπτεία και ευθύνη των υπηρεσιών διοικητικής μέριμνας του Δήμου (καθαρίστριες κτιρίων, φύλακες, κλητήρες, τηλ. κέντρο).
·        Την εποπτεία και ευθύνη του γραφείου αλλοδαπών και μετανάστευσης.
·        Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των ΚΕΠ στις Δημοτικές Ενότητες Μοσχάτου και Ταύρου.
·        Την τέλεση των πολιτικών γάμων.

Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

            Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Η θητεία των Αντιδημάρχων διαρκεί από 1/1/2013 έως 31/8/2014, οπότε λήγει η δημοτική περίοδος.
Από το Γραφείο Τύπου