O δρόμος για την αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας περνάει από την οδό Πανεπιστημίου! Σύμφωνα με το σχεδιασμό, θα δημιουργηθεί ένας πολεοδομικός και αρχιτεκτονικός δακτύλιος, χωρίς αυτοκίνητα αλλά με τραμ.
Στο δακτύλιο αυτό που θα συνδέει ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία της Αθήνας με τα μεγάλα αρχαιολογικά μουσεία της πόλης, θα ενταχθεί και η οδός Πανεπιστημίου.
Ο διαγωνισμός για τη δαπάνη θα εξελιχθεί σε δύο στάδια. Το Ίδρυμα Ωνάση αναλαμβάνει τις δαπάνες για το διαγωνισμό και για όλες τις μελέτες που θα εκπονηθούν μέχρι τη δημοπράτηση του έργου.
Το σχέδιο για την Πανεπιστημίου:
Ανοικτός σε πεζούς, ποδηλάτες, τραμ και λεωφορεία θα είναι ο κεντρικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας από το 2015.
Η Πανεπιστημίου θα ενταχθεί σε έναν πολεοδομικό δακτύλιο που θα συνδέει τους αρχαιολογικούς χώρους με τα δύο μεγάλα μουσεία της πόλης, Μουσείο Ακρόπολης και Αρχαιολογικό Μουσείο.
Θα είναι φιλική στον πεζό και το ποδήλατο χωρίς να είναι πεζόδρομος, όπως λένε οι μελετητές. Μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει μία γραμμή τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια.
Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία θα αλλάξει κατεύθυνση προς την Ομόνοια.
Η Ομόνοια:
Σε μία νέα μεγάλη πλατεία Ομονοίας θα καταλήγει η Πανεπιστημίου. Το κέντρο της Αθήνας με άξονα την Πανεπιστημίου και την Ομόνοια μπορεί να γίνει η πιο ζωντανή γωνιά της πόλης. «Στο εμπορικό πρωί και στο βράδυ του ελεύθερου χρόνου», όπως αναφέρθηκε
κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης για την οποία σας είχαμε ενημερώσει στο star.gr.
Στο δακτύλιο αυτό που θα συνδέει ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία της Αθήνας με τα μεγάλα αρχαιολογικά μουσεία της πόλης, θα ενταχθεί και η οδός Πανεπιστημίου.
Ο διαγωνισμός για τη δαπάνη θα εξελιχθεί σε δύο στάδια. Το Ίδρυμα Ωνάση αναλαμβάνει τις δαπάνες για το διαγωνισμό και για όλες τις μελέτες που θα εκπονηθούν μέχρι τη δημοπράτηση του έργου.
Το σχέδιο για την Πανεπιστημίου:
Ανοικτός σε πεζούς, ποδηλάτες, τραμ και λεωφορεία θα είναι ο κεντρικός οδικός άξονας της πρωτεύουσας από το 2015.
Η Πανεπιστημίου θα ενταχθεί σε έναν πολεοδομικό δακτύλιο που θα συνδέει τους αρχαιολογικούς χώρους με τα δύο μεγάλα μουσεία της πόλης, Μουσείο Ακρόπολης και Αρχαιολογικό Μουσείο.
Θα είναι φιλική στον πεζό και το ποδήλατο χωρίς να είναι πεζόδρομος, όπως λένε οι μελετητές. Μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνει μία γραμμή τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια.
Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία θα αλλάξει κατεύθυνση προς την Ομόνοια.
Η Ομόνοια:
Σε μία νέα μεγάλη πλατεία Ομονοίας θα καταλήγει η Πανεπιστημίου. Το κέντρο της Αθήνας με άξονα την Πανεπιστημίου και την Ομόνοια μπορεί να γίνει η πιο ζωντανή γωνιά της πόλης. «Στο εμπορικό πρωί και στο βράδυ του ελεύθερου χρόνου», όπως αναφέρθηκε
κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης για την οποία σας είχαμε ενημερώσει στο star.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου