Χάος στην Αθήνα από τα 300 εκτός λειτουργίας φανάρια
Το σοβαρότερο πρόβλημα εντοπίζεται σε 23 κεντρικές διασταυρώσεις δρόμων, όπως στη Μεσογείων, την Παπαδιαμαντοπούλου, τη Βασ. Σοφίας, την Βασ. Όλγας, την Βασ. Κωνσταντίνου, την Καβάλας, την γέφυρα Μοσχάτου στην Πειραιώς στην Κηφισίας στο ύψος της Εθνικής Αντιστάσεως.
Από νωρίς το πρωί, την κίνηση ρυθμίζουν οι άνδρες της τροχαίας, ωστόσο, το βράδυ οι διασταυρώσεις κλείνουν με κώνους ή ταινίες για το φόβο τροχαίων ατυχημάτων.
Η τροχαία συνιστά στους οδηγούς προσοχή και χαμηλές ταχύτητες.
Μέσα στο Σαββατοκύριακο, θα έχουν αντιμετωπισθεί τα προβλήματα που παρουσιάζονται στη λειτουργία ορισμένων φαναριών στο λεκανοπέδιο, δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων, Γιάννης Οικονομίδης.
"Το πρόβλημα δεν είναι στην έκταση που παρουσιάζεται", σημείωσε, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για περίπου 20 κόμβους στο κέντρο και 10-15 σε περιφερειακούς δήμους.
Όπως είπε, ο κ. Οικονομίδης, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί συνολικά το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τη συμμετοχή της εταιρίας Siemens στο θέμα της λειτουργίας των φαναριών, αλλά και στα έργα του μετρό που έχουν καθυστερήσει.
Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να ληφθούν σχετικές αποφάσεις, σε κυβερνητικό επίπεδο, για την επίλυση συνολικά του προβλήματος.
Το θέμα με τα φανάρια έχει δύο παραμέτρους. Τα προβλήματα που αφορούν συνολικά τον κομβικό του εξοπλισμό, ρυθμιστές, κοντρόλες κλπ. αλλά και τα προβλήματα με τα αναλώσιμα υλικά, λαμπτήρες, καλωδιώσεις κλπ. Μεγάλο τμήμα του συστήματος φαναριών, έχει αναλάβει η Siemens.
Αυτή τη στιγμή έχει ολοκληρωθεί ένας διαγωνισμός για τη συντήρηση του δικτύου φαναριών που τον έχει κερδίσει μία άλλη εταιρία, η οποία τις επόμενες 2-3 ημέρες θα ομαλοποιήσει το σύστημα και όπου απαιτείται κομβικό υλικό (κοντρόλες κλπ) μεταφέρεται από άλλα σημεία του δικτύου. Ωστόσο θα πρέπει μέσα σε ένα μήνα να έχει επιλυθεί οριστικά το πρόβλημα με τη Siemens που έχει το μεγαλύτερο μέρος του κομβικού εξοπλισμού και του δικτύου.
Το υπουργείο Υποδομών, προτίθεται να προχωρήσει σε δύο διαγωνισμούς, έναν για τον κομβικό εξοπλισμό (ρυθμιστές, κοντρόλες κλπ) και έναν για τα συμβατικά υλικά (λαμπτήρες κλπ), για να μην υπάρχει πρόβλημα με τη συντήρηση του δικτύου.
Σε ότι αφορά τα έργα του μετρό, οι σταθμοί και προς το Ελληνικό και προς τις άλλες επεκτάσεις έχουν προχωρήσει κατά 80-90%, όμως η συμμετοχή της Siemens που έχει κερδίσει το διαγωνισμό στα ηλεκτρομηχανικά καθυστερεί την ολοκλήρωσή τους και θα πρέπει να βρεθεί λύση.
Ο κ. Οικονομίδης, είπε ότι έχει γίνει μελέτη για το πρόβλημα από επιτροπή, οι διαδικασίες θα είναι διαφανείς, αλλά τον τελικό λόγο θα τον έχει το Υπουργικό Συμβούλιο.
http://www.alphatv.gr/Newsroom/Alpha-News/Society
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου